TITULU DI PRENOTA
A Visione 2020 di i Tempi Finali
Trevor Maddison
Titulu:
Edizione 2020 Vision of the End Times : 1
Autore
: Trevor Maddison
Data
: 1u di ghjugnu 2019
Copyright © 2019 da Trevor Maddison
L'autore offre stu libru per a distribuzione libera è aperta senza costu in u so statu originale è inalteratu.
A lingua in questu documentu hè stata generata automaticamente aduprendu facilità di traduzzione google, per quessa ùn sarà micca perfetta. In alternativa, pudete carricà a versione originale inglesa utilizendu l'icona di leghje di u libru in cima di a pagina è aduprà invece i vostri strumenti di traduzzione di u navigatore integratu.
DEDICAZIONE
Dedicaghju stu libru à a Grande Multitude chì sò a mo famiglia chì anu ancora da esse cumplettamente rivelata.
Sinopsi
:
A storia di l'umanità hè avvicinendu un momentu chjave ...
In i misi 2020 di u 2020 ci sarà un momentu WATERSHED chì hà da purtà un CAMBIO DI MARE in l'affari di u mondu.
Emu sta prufessione in a mità di 2019 cum'è una parolla ghjusta per un bellu tempu. E cose in a terra sò nantu à cambià. Dunque, trove chì sò guidatu à rilascià stu libru cum'è spiegazione di quella profezia, finu à ch'ella a tenga, inseme cù una dichjarazione abbastanza comprensiva di a me cunniscenza di i tempi fini cum'è Diu m'hà datu per anni. Credu chì ci sò molte cuncepzioni sbagliate quì chì sò cundutti à rinfurzà perchè avvicina un tempu impurtante in u pianu di Diu. Ciò chì aghju sparte torna in quantu à u 1985 quandu Diu m'hà pigliatu in una stagione speciale di scuperta nantu à questu sughjettu tutale. Allora sti cosi parevanu luntani è mi sò impedito di scrive, ma avà parevenu imminenti, chì hè probabilmente per quessa chì avà sentu una urgenza di Diu per scrivella è di trasmetta. Ùn aghju micca ' andatu per una grande dettagliata, ma aghju pruvatu à fucalizza nantu à e cose chì davveru per voi. Per quelli chì sò paura di stu sughjettu tutale permi ti urge à piglià sta paura à Diu perchè u Libru di Revelazione prumette una vera benedizioni à quelli chì ricevenu u so messagiu. Ogni Diu prumessu in l'Scritture hè vera per voi cum'è figliolu di Diu, sè vo avete Ghjesù in u vostru core, ancu s'ellu u mare diventa rossu. Ciò chì avete bisognu avà hè per Diu per preparà cumplettamente u vostru core è a mente per i tempi chì venenu. Ogni Diu prumessu in l'Scritture hè vera per voi cum'è figliolu di Diu, sè vo avete Ghjesù in u vostru core, ancu s'ellu u mare diventa rossu. Ciò chì avete bisognu avà hè per Diu per preparà cumplettamente u vostru core è a mente per i tempi chì venenu. Ogni Diu prumessu in l'Scritture hè vera per voi cum'è figliolu di Diu, sè vo avete Ghjesù in u vostru core, ancu s'ellu u mare diventa rossu. Ciò chì avete bisognu avà hè per Diu per preparà cumplettamente u vostru core è a mente per i tempi chì venenu.
Aghju crisciutu in una casa cristiana è m'arricordu cum'è un zitellu di cinque anni o menu, l'esperienza di a presenza di Diu in alcuni di l'avvenimenti di a chjesa speciale chì i mo parenti m'anu purtatu. Questa era una cosa sfarente di a chjesa normale chì era soprattuttu abbastanza borosa è ardua per mè da ziteddu. S'ellu era statu u limitu di a mo sperienza, ùn sò micca sicuru ch'e avissi conservatu qualcosa, ma sta sperienza di a presenza di Diu era putente e malgradu a me timida disposizione rispondevi à l'altechjama (una pratica cumuna allora) per rinunciare a mo vita à Cristu. I mo parenti ùn anu micca pigliatu ciò chì mi pigliava di fà cum'è un zitellu timido, è ùn pensu micca chì l'anu pigliati in seriu, malgradu u fattu chì credissenu enfaticamente in salvezza da stu tippu di rinunziu. Pensu chì pensavanu chì era troppu ghjovanu à capisce è eru solu seguitendu a folla, forse, ma a presenza di Diu hè in fatti spessu qualcosa di più discernibile per i zitelli ch'è per adulti chì si sò battuti interni è distrazioni. No, aghju statu seriamente seriu, o qualchissia altru chì aghju mai statu seriu finu à questu puntu. Più tardi mi sò ribellatu contr'à e cose religiose religiose e mi sono appoggiatu più à u mo capitu, per u quale assai di questa cosa di fede ùn s'appoghjavanu. Ma Diu ùn si scurdò, è cusì hà ingegnatu e circustanze in modu chì aghju vultatu à ellu a sera prima di i mo 18 Più tardi mi sò ribellatu contr'à e cose religiose religiose e mi sono appoggiatu più à u mo capitu, per u quale assai di questa cosa di fede ùn s'appoghjavanu. Ma Diu ùn si scurdò, è cusì hà ingegnatu e circustanze in modu chì aghju vultatu à ellu a sera prima di i mo 18 Più tardi mi sò ribellatu contr'à e cose religiose religiose e mi sono appoggiatu più à u mo capitu, per u quale assai di questa cosa di fede ùn s'appoghjavanu. Ma Diu ùn si scurdò, è cusì hà ingegnatu e circustanze in modu chì aghju vultatu à ellu a sera prima di i mo 18U anniversariu in risposta à una preghiera aghju pricatu parechji anni prima dumandandu ellu di fà chjaru a verità di ellu stessu prima di l'età di 18 E allora intrì in una nova fase di u mo caminu cristianu, chì era di scavà in testa religione, è dopu dopu un tempu per esse guidatu fora di quessa è capisce ciò chì aghju hè una relazione chì l'elementi religiosi tendenu à impediscenu piuttostu chè d'aiutà.
Ghjè a mo storia in breve di quantu mi sò diventatu Cristianu è di ciò chì hè venutu dopu. Basicamente mi sò cresciutu in a mo fede. U mo crescita spirituale era cum'è a mo crescita naturale; Aghju passatu per una zitiddina è una adolescenza. A strada, ci sò stati spurthi di crescita cum'è Diu m'hà guidatu tuttu u tempu. Unu di quelli chì hè ghjuntu quandu aghju arrivatu à a marca di sett'anni cum'è cristianu (dapoi l'età di 18, ora 25 anni) è hà pigliatu a forma di Diu chì m'hà purtatu in le scritture di u End Times. Sta stagione hà duratu uni pochi di mesi, è poi, quant'ellu avissi statu cundottu, Diu mi hà purtatu di novu è à altre cose. Sapiu à quellu puntu di cuntinuà à scavà in End Times ùn seria a cosa megliu per mè; ci eranu priorità più alte chì aspittàvanu chì eranu a nova direzzione di Diu per mè. Ma quella stagione hè stata incredibbilmente formativa, è inoblidabile. L'unicu modu chì mi possu descriverà hè chì mi pareva davvero stringhje. Di sicuru, tutte e staggione cù Diu significanu a crescita, in qualchì modu, ma questu pareva speciale. Quandu aghju surtitu d'ellu aghju avutu una cunvinzione incerta di duie cose - Prima chì Diu hà un pianu. E siconda, chì hà un cuntrollu tutale di stu mondu è ciò chì accadarà finu à a fine, cumpresu u risultatu di questa età. Comu aghju arrivatu à a fine di quella stagione di apprendimentu ùn aghju micca tutte e risposte, è ùn aghju micca sempre, ma aghju scupertu alcune chjave definite. Queste I cunsideraghju cum'è e cose chì Diu sapi da veramente bisognu di sapè - e cose chì si riferiscenu soprattuttu à i tempi induve vogliu veramente vivu. U restu aghju idee più vaghe nantu à e cose ma micca cù a stessa cunvinzione perchè sò e chjavi chì sò state. datu chì mi hà da affettà direttamente, è parechji altri cum'è mè chì i sparte. Avà mi truvamu avvicinendu 35 anni dapoi quella sperienza, avà età di 58 anni, è di colpu sò purtatu à novu. Sta volta, però, hè un pocu sfarente. Avà aghju un sensu d'imminenza per tuttu, mentri chì allora pareva luntanu. A sapiu allora tuttu avia un scopu. Avà pensu chì u so scopu hè da cumincià à esse rializatu.
Questu sensu di imminenza aghju purtatu à a prufezia chì hè a basa di stu libru è chì m'hà datu u mo sensu d'urgenza per scrive annantu - qualcosa chì crede chì hè datu da Diu. Ddu profezia si focalizza in l'avvenimenti chì crede ch'eranu in 2020, chì à u mumentu di a scrittura hè l'annu dopu, è chì spiega ancu perchè mi sentu questu hè u mumentu propiu per questu.
A reazione immediata di parechje persone à l'insegnamentu di u End Times (eshatologia cumu alcuni chjamanu) hè di enterrare i nostri capi in a sabbia cum'è u pruverbiu struzzo di quale avemu intesu tutti. Aghju capitu parziale chì. Dopu tuttu, ci hè qualchì cosa spaventosa, è nimu ùn piace micca avè paura chì ùn avemu micca - o almenu ùn ci piacenu micca quandu capimu chì si pò esse reali è micca solu qualcosa di ficzioni chì pò esse cuntenutu in una maghjina. scatula cum'è quelli chì guardamu abbastanza in questi ghjorni. Ma chì a reticenza per affruntà queste cose hè qualcosa chì pò cambià assai rapidamente à u puntu induve veramente arriva in a nostra realtà è prova vera. Se i mostri chì guardemu sò surtuti da a nostra TV pensendu chì puliremu a stanza abbastanza rapidamente. Si succede cù a profezia, dunque di colpu, per parechji, ùn cunnosce micca diventà più spaventosu cà sapè dunque simu custretti à cercà risposte cume scrabble per ritruvà un sensu di sicurità. Hè in anticipazione di quella reazione chì scrivu questu, è perchè per a maiò parte prima di accade mi spergu quasi a ignorare u messagiu ancu s'e aghju fattu ciò chì possu per metterà fora. Dopu tuttu, aghju capitu chì ci hè una quantità enorme scritta nantu à u tema di i Tempi Finali, chì hè un altru mutivu per chì e persone l'ignuranu - ùn ci hè solu u tempu di risponde à ciò chì hè vera di ciò chì hè falso, sopratuttu à quella in u finisce tuttu puderia avè scopu di esse una pèrdita di tempu perchè tuttu era sbagliatu. Tuttavia, in u casu di stu libru ci hè una prediczione chjara di qualcosa venuta in 2020 chì pare chì probabilmente spende u nostru mondu è forse a nostra fede se accade. Sta prufezia riunite cù u timing di quellu avvenimentu, cusì chì deve parlà per ellu stessu. Altrimenti, se ùn accade ùn puderà scartà cunfidamente stu libru è riconaraghju l'errore è assicuraghju ch'e ùn ne fate mai più u stessu errore. Dittu chistu, ùn avissi mai cunsigliu à nimu di mette questu in u burner posteriore è fate nunda cù questu tranne d'aspittà per vede s'ellu si stalla. Se site un cristianu, pudete piglià questu à Diu per voi stessu è uttene a vostra propria cunvinzione in questu, cum'è aghju. Hè cusì chì supponemu vive è assicurarà chì sì preparatu se è quandu questu pruvà di esse currettu cumu mi crede sinceru. Se accade puderete cunfidassi di scartà stu libru è riconcererai l'errore è assicuraghju ch'e ùn ne rendu mai più u stessu errore. Dittu chistu, ùn avissi mai cunsigliu à nimu di mette questu in u burner posteriore è fate nunda cù questu tranne d'aspittà per vede s'ellu si stalla. Se site un cristianu, pudete piglià questu à Diu per voi stessu è uttenite a vostra propria cunvinzione nantu à questu, cum'è aghju. Hè cusì chì supponemu vive è assicurarà chì sì preparatu se è quandu questu pruvà di esse currettu cumu mi crede sinceru. Se accade puderete cunfidassi di scartà stu libru è ricunnosceghju l'errore è assicuraghju ch'e ùn ne rendu mai più u stessu errore. Dittu chistu, ùn avissi mai cunsigliu à nimu di mette questu in u burner posteriore è fate nunda cù questu tranne d'aspittà per vede s'ellu si stalla. Se site un cristianu, pudete piglià questu à Diu per voi stessu è uttenite a vostra propria cunvinzione nantu à questu, cum'è aghju. Hè cusì chì supponemu vive è assicurarà chì sì preparatu se è quandu questu pruvà di esse currettu cumu mi crede sinceru.
Dopu avendu sguassatu tutte ciò, lasciami dì chì l'approcciu ch'e aghju pigliatu hè di pruvà à trasmetterle à voi quasi tutta a cunniscenza annantu à questu sughjettu, ma micca solu per sbulicà tuttu nantu à voi chì pò esse un pocu eccessivu, ma ancu fà in modu prioritariu cusì chì capisci megliu e cose chì vi affettanu più in primu è i più, è e cose chì sò una priorità più bassa chì copre dopu, ma dendu menu enfasi à. Pensu chì l'avvenimenti avanzanu è questu pane si allora in u tempu quelli chì cose più tardi diventeranu a vostra priorità, è cusì aghju scrittu ancu cun vista per informà vi chì venenu à queste cose in u so tempu per aiutà vi quantu. quandu avete bisognu.
Una cosa chì crede da a prufezia di a Bibbia in generale hè chì assai di ellu hà significatu chì ùn hè micca statu ancu revelatu. Quandu guardu i prufetti minori per esempiu, certe cose pare ch'elli sò chjaru, è altri sò totalmente scuru. Spessu, queste cose si trovanu fiancu. A volte u Novu Testamentu mette u dito nantu à una prufezia di l'Anticu Testamentu chì u marca chì significa qualcosa di definitu. Sò marcatori utili chì ci aiutanu à interpretà u restu, ma ci hè sempre un bellu locu induve paremu esse lasciatu guadà. O almenu pare chì stemu per ora. Credu ancu s'è no avemu mancu, Diu ne fa. A nostra capiscitura à questu dipende enfaticamente da ellu. In realtà questu hè veru di tutte le Scritture ma pensu quandu si tratta di altre materie, cum'è e cose cù a vita, ci sentimu più familiari è dunque più capaci di interpretà di sè stessu, chì hè un sbagliu. Pensate à questu. Sì e Scritture sò veramente venute in Diu, chì a maiò parte di a chjesa pare abbastanza certa, allora venenu da una mente omnisciente - una mente di infinita cunniscenza, saviezza è capiscitura. Per quessa, certamente duvemu aspittà chì averebbe una prufundità chì hè dura per capisce cumpletamente una cacahuana cum'è a nostra. Vale, quella mente omnisciente hà decisu di parlà per noi personalmente attraversu per quessa, duvemu aspittà di pudè capisce in alcuna misura, ma ùn duvemu micca esse sorpresi se entra più profonda di noi. Quandu si tratta di a prufessione End Times chì a prufundità diventa più evidenti ch'è mai. In verità ciò chì avemu da Diu hè a rivelazione di ellu chì sceglie di dà per u nostru tempu, ma u restu solu sparghje cum'è è quandu ci vole, è cume Diu sceglie di dà. Dunque, cum'è aghju scrittu prima, pudemu aspittà chì e cose chì andemu per viveranu esse assai più chjaru ch'è quelle cose chì si alluntanu, o chì ùn appartenenu à a nostra era. Avemu aspettatu chì e cose saranu rivelate più cumplettamente quandu u tempu s'avvicina da queste persone chì avaristi da veru a attraversu. Avemu, naturalmente, un interessu è una fascinazione in queste cose, è Diu ùn ci hà lasciatu completamente insatisfatti, ma avemu da accettà chì ci hè un livellu di misteru per tuttu, è in realtà duvemu esse veramente felici di questu. À a fine u nostru veru cunfortu hè micca di cunnosce tuttu, ma di semplice sapendu chì Diu sapi. pudemu aspittà chì e cose chì andemu per viveranu esse assai più chjaru cà quellu chì sò più luntanu, o chì ùn anu micca in a nostra era. Avemu aspettatu chì e cose saranu rivelate più cumplettamente quandu u tempu s'avvicina da queste persone chì avaristi da veru a attraversu. Avemu, naturalmente, un interessu è una fascinazione in queste cose, è Diu ùn ci hà lasciatu completamente insatisfatti, ma avemu da accettà chì ci hè un livellu di misteru per tuttu, è in realtà duvemu esse veramente felici di questu. À a fine u nostru veru cunfortu hè micca di cunnosce tuttu, ma di semplice sapendu chì Diu sapi. pudemu aspittà chì e cose chì andemu per viveranu esse assai più chjaru cà quellu chì sò più luntanu, o chì ùn anu micca in a nostra era. Avemu aspettatu chì e cose saranu rivelate più cumplettamente quandu u tempu s'avvicina da queste persone chì avaristi da veru a attraversu. Avemu, naturalmente, un interessu è una fascinazione in queste cose, è Diu ùn ci hà lasciatu completamente insatisfatti, ma avemu da accettà chì ci hè un livellu di misteru per tuttu, è in realtà duvemu esse veramente felici di questu. À a fine u nostru veru cunfortu hè micca di cunnosce tuttu, ma di semplice sapendu chì Diu sapi. Avemu aspettatu chì e cose saranu rivelate più cumplettamente quandu u tempu s'avvicina da queste persone chì avaristi da veru a attraversu. Avemu, naturalmente, un interessu è una fascinazione in queste cose, è Diu ùn ci hà lasciatu completamente insatisfatti, ma avemu da accettà chì ci hè un livellu di misteru per tuttu, è in realtà duvemu esse veramente felici di questu. À a fine u nostru veru cunfortu hè micca di cunnosce tuttu, ma di semplice sapendu chì Diu sapi. Avemu aspettatu chì e cose saranu rivelate più cumplettamente quandu u tempu s'avvicina da queste persone chì avaristi da veru a attraversu. Avemu, naturalmente, un interessu è una fascinazione in queste cose, è Diu ùn ci ha lasciatu cumplitamente insatisfatti, ma avemu da accettà chì ci hè un livellu di misteru per tuttu, è in realtà duvemu esse veramente felici di questu. À a fine u nostru veru cunfortu hè micca di cunnosce tuttu, ma di semplice sapendu chì Diu sapi.
Tuttu ciò chì equivale à a mo disclinazione per esse più chjaru annantu à qualchi scrittura di u End Times chì l'altri. Mi focu nant'à ciò chì pensu chì hè di primura per noi. Per u restu passeraghju cumenti nantu à e cose chì crede è faraghju un pocu speculazione dichjarata, ma seriu ancu chjaru chì per queste cose sò più incertu di i so significati pieni. Spergu chì pudete accettà questu - hè solu cumu si sò e cose, è sò supposte.
Una cosa chì avete rializatu hè chì l'aghju scrittu in modu iniziale per i cristiani cumu aghju aspittatu chì eranu i publicu per u messagiu. Ma avè compiu u travagliu aghju realizatu questu hè un messagiu impurtante per tutte e persone, è probabilmente ancu più per quelli chì ùn anu micca fede, o per quelli chì sò di credenze diverse. Sè hè tu allora pudete esse interessatu, prima di cuntinuà, di leghje l'appendice ch'e aghju aghjustatu versu a fine specificamente per aiutà à cumincià ( Appendice 1). Spiegarà e cose chì avete daveru, veramente bisognu à cunnosce micca solu per capisce u libru megliu, ma ancu nantu à a vita è e realità chì esistenu daretu à ciò chì si vede in stu mondu fisicu chì hè da quì tuttu hè ghjuntu. A volte, i cristiani sò tantu familiarizati di trattà in queste cose chì noi scurdamu micca chì ognuna hà quella sperienza, cusì a nostra lingua è l'argot si sviluppa per creà un pocu di lacuna trà i credenti è i scettici. Avete leghje chì a rùbbrica ùn solu vi informarà, ma hà ancu u putenziale per guidà à a vera fonte di e cose chì sò da partendu cun voi, chì significa chì pudete truvà assai più "rivelazione" in questu è in parechje altre cose. per voi stessu.
Andemu à taglià a caccia. A prufezia chì aghju per voi hè questu:
In i misi 2020 di u 2020 ci sarà un momentu WATERSHED chì hà da purtà un CAMBIO DI MARE in l'affari di u mondu.
A prima cosa da dì hè chì questa hè a profezia chì aghju in a so forma più pura. In parechji maneri chì hè a versione principale, ma vogliu ancu offre una spiegazione di ciò chì crede chì significa, è da a storia di cumu è quandu l'aghju ricevutu. Ghjesù hà fattu una cosa simile quandu parlava in parabole ma dopu spiegò u significatu. Chì era spessu per ocultarli da alcuni è rivelaralli à l'altri, ma in questu casu si tratta di più per mè di riceve u messagiu di basa in modu cusì chì voi prima di pruvà à dà qualsiasi dettagli chì vi puderanu scambià di parolle piuttostu da chjarificà a materia. In questu casu una spiegazione di i termini hè ghjustificata perchè ci sò qualchi metàfori in questu chì anu bisognu à spiegazione.
WATERSHED significa - un avvenimentu o periodu chì marca un puntu d'invirtimentu in una situazione.
SEA CHANGE significa - una trasfurmazione prufonda o notevule.
Mezzi Mediani - Credu chì questu significa in u mezzu di sei mesi, è probabilmente in a mità di quattru mesi di l'annu 2020, anche se questa hè una data derivata cumu spiegeraghju prestu.
Prima di tuttu per mè di dì sta parolla profetica stessa in tuttu hè stata ricevuta, micca derivata, per quessa chì a mo pretensione hè chì e parolle ùn sò micca propiu è sò solu messageria. Puderanu dunque altri significati chì ùn sò micca cunnuscenu ancu.
Dunque, per piacè nutà chì per contru i spiegazioni chì seguitanu sò in parte di a me derivazione, ma mi crede sempre cusì mi sentu chì devu offre queste cose cun questa disclaimer - questu hè chì pensu chì significa tuttu. Ciò chì dicu hè chì hè pussibile a parolla stessa pò rivelazione curretta, ma a spiegazione pò rivela sbagliata, è avemu da permette. Per esempiu, più tardi sparteraghju un pussibule significatu di a parolla "acqua idrografica" chì ùn mi hè stata inizialmente micca ricevuta quandu aghju ricivutu a prima parolla profetica, ma ci hè un casu forte per quessa pò esse vera, per quessa andendu à sparte lu, puru siddu ti avissi generalmente avvisu s'ellu hè una speculazione. Di sicuru ci sò più elementi di questu chì sò abbastanza sicuri per mè perchè mi parevanu ancu di vene à mè più cum'è rivelazioni dirette, piuttostu chè per via di studiu o di derivazione, dunque pruveraghju à trasmette u sensu di a mo certezza persunale nantu à e cose cume discusse. Eccu cumu hè sempre per tuttu u profeticu. A raghjoni hè perchè Diu ùn ci permette di manighjà solu, o di invintassi cumplitamenti annantu à qualchissia altru. Duvemu esse inclusu in u prucessu, cusì ognunu di voi hà bisognu à Diu di revelà e cose direttamente à voi per esse di qualsiasi benefiziu per voi. E mo parolle sò solu u carburante per quessa, ma Diu dentru hè u focu chì u cunsuma tuttu. allora ognunu di voi hà bisognu à Diu di rivela cose direttamente à voi per esse di qualsiasi benefiziu per voi. E mo parolle sò solu u carburante per quessa, ma Diu dentru hè u focu chì u cunsuma tuttu. allora ognunu di voi hà bisognu à Diu di rivela cose direttamente à voi per esse di qualsiasi benefiziu per voi. E mo parolle sò solu u carburante per quessa, ma Diu dentru hè u focu chì u cunsuma tuttu.
A parola simbolica "mare" hà un significatu definitu in u libru di Revelazione, ma pò avè ancu altri significati pertinenti. Simbulizeghja a massa di persone. Un mare pò dunque esse cum'è u mare di vetru, o di cristallu, simbolizzendu una multitùdine di persone in un locu di pace o di riposu, o pò esse rugiri è schiuma simbolizendu una multitùdine di persone in un locu d'attività o di tensione. Credu chì ciò chì dice questu ci sarà un cambiamentu in u mondu chì accade in un puntu assai specificu - u bacinu idraulicu - induve a multitùdine di persone si passanu da un statu à l'altru cum'è un statu marinu trasfurmendu da un statu climaticu à un altru.
In terzu puntu, fighjemu u timing chì aghju datu, chì hè u mediu mesi 2020, è a mo spiegazione chì significa u mediu 6 mesi di 2020, è più probabbilmente a meza 4 mesi di l'annu.
Perchè ùn sò micca sicuru di quessa? U mutivu hè u timing di ellu hè derivatu, cum'è aghju dettu prima, per quessa, aghju bisognu di mustrà cumu l'aghju derivatu è perchè ùn possu micca dà una data definitiva. Naturalmente se Diu vulia dà ci una data definitiva puderia, ma questu implica chì ùn hà micca. Ellu solu vole chì siamu pronti è avè una idea di a stagione, chì ùn hè micca u solu tempu chì hà fattu questu. Tuttavia, sè vo avete un filu direttu à Diu è pò uttene più infurmazioni annantu à questu seria più felice di sente da ella. Perghjammi avà di sapè cumu aghju derivatu questu timing.
Qualchì volta in l'annu 2020 a pupulazione mundiale tutale alcune un numeru significativu. Ddu numeru hè 7.777.777.777 persone, è crede chì hè u numeru di i "bacini idrici". Dunque dicu chì questu "cambiamentu di mare" hà da succede à u puntu chì a populazione scontri stu numeru. Tuttavia ùn sapemu micca quandu hè cusì. Sapemu solu u ballpark, per quessa puderia accade in ogni locu di a finestra di tempu chì aghju datu. Quissa hè una cosa chì aghju calculatu da i migliori figuri chì si pò ottene per ella. A parte timing di a prufezia hè dunque derivata, ma hè ligata à stu numeru chjave di a pupulazione.
Perchè stu numeru? Bè, stu numeru hè 10x7s. Diece hè u numaru di l'omu cù i nostri deci decimi, è u sistema di numeri decimali chì tutti usemu chì era derivatu da questu. Hè ancu significatu à cumpiimentu perchè quandu ghjunghjimu di dieci aumentemu a prossima ordine di u nostru numeru decimali. Allora u numeru 7 hè u numeru di Diu, è di a perfezione, cum'è spessu vistu in a Bibbia - per esempiu e sette spiriti di Diu. Cusì 10x7s rapprisenta u puntu di Diu di cumpletamentu perfettu induve u numeru di l'omu scontri u numeru di Diu.
Questu pò parè stranu ma ùn hè micca u solu timeclock chì sapemu di scripture di stu tipu chì Diu guarda o chì ci dice. Ùn truvate micca u numeru 10x7s in a Bibbia per quessa, questu hè qualcosa chì vogliu pretende esse una verità rivelata specificamente per questa ora, anche se Diu spessu ùn a ci dà dati esatti, ma a volte ci dà cuncetti cusì.
L'altru cronulugiu di stu generu chì aghju citatu hè datu assai chjaramente da a nostra scrittura cum'è quellu chì marca u fini di sta età; a fine di l'età di i tribulazioni - o prublemi; prima ci hè una transizione à u tempu di còllera. Spiegaraghju tuttu questu dopu, ma questu timeclock di a fine di l'età hè in fattu u numeru di e persone chì anu statu martiri per a so fede in Cristu. In la rottura di u quintu sigillo in Rev 6:11 vedemu queste animi martiri sott'à l'alteratu chì dumandanu à Diu quandu vene a fine è u so sangue sarà vendicatu - vale à dì quandu sarà u ghjornu di a còllera o di a punizione - è li sò detti à aspittà un pocu più finu à chì u pienu numeru di i so fratelli chì saranu martiri hà intrutu. Dunque, ancu chì u numaru attuale di martiri ùn hè statu revelatu à noi, è ùn ci pò aiutà di sè, eppuru u timing di a fine di l'età hè ghjuvatu direttamente à u contu di i martiri chì anu intrutu è a fine di l'età vinarà quandu righjunghje quellu "numaru pienu". Hè dunque perfettamente coherente chì Diu hà ancu qualchì tipu di cronometru annantu à l'iniziu di i prublemi chì marcanu a fine di l'età è spiegaraghju chì in più tardi. Ciò chì dicu, o piuttostu a prufezia, hè chì u principiu di a fine hè assuciatu à a pupulazione tutale cù u numeru 10x7 di u listessu modu chì a fine di l'età hè cronometratu per u numeru di martiri. In a nostra ghjurnata ci sò 10000+ martiri per annu, cusì sta figura hè in crescita constantemente. Chistu significa in media più di 250 persone ogni ghjornu sò martirizati per a so fede, ancu in questu ghjornu! In u passatu stu numaru annuale hè statu più altu - ancu 3 volte più altu,
Perchè Diu deve dassi un timer nantu à l'iniziu di a fine di i prublemi di l'età piuttostu cà nantu à a fine stessa? Bona dumanda. Sò felice chì avete dumandatu. A ragione hè chì l'Scrittura rapprisenta questa età cum'è una gravidanza induve à a fine di l'età ci hè un nascita (Rom 8: 19 & 22). A creazione hè qualificata cum'è stendu nantu à i puntelli aspittendu stu nasciu quandu hà da esse rivelati "i figlioli di Diu". Chistu significa u nasciu di tutti inseme chì sò nati di novu è avemu Cristu dintra; u corpu di Cristu - questi sò i figlioli di Diu. Comu sapemu cù una gravidanza normale, ci hè un principiu definitu à quellu prucessu di nascita finali chì hè u tempu quandu cumincianu i dolori à a nascita. Questu hè u tempu chì dicu profeticamente hè marcatu da Diu cù u cronometru 10x7s,
À questu puntu, aghju bisognu di rame un pocu in altre profezie cuntempuranee chì da l'omi chì sò stati ricunnisciuti è accettati da parechji per avè rivelazioni di Diu per i nostri tempi. Ricurdativi di Joel hà profetizatu chì l'ultimi ghjorni seranu marcati da e persone chì profetizanu, visione, è vede i sogni (Joel 2:28) - in fattu chì tutti avissimu avè queste cose, o saranu dispunibili. Petru cunfirmava chì questi sò i ghjorni di queste cose quandu u battesimu di u Spìritu hè cascatu prima è hà citatu chì Scrittura di Joel (Act 2: 17-18). A voce profetica chì chjamu quì hè un omu chjamatu Bob Joneschì si hè licenziatu (vale à dì morse) in u 2014. Hà profetizatu parechje cose è hà vistu parechji cumpriti di e so parolle, ma probabilmente a prufezia più significativa chì ci hà datu ellu chjamava una "profezia di 100 anni" chì hà cupertu i scopi di Diu in ogni decenniu da l'anni 1950 finu à l'anni 2050. Mi riferitu à questu perchè resonò cun questu quant'è qualcosa chì aghju ricevutu stessu, è u so messagiu hà servutu per cumpensà qualchi lacune in u mo capitu di induve stemu in questa epica, in questu mumentu, è chì aspetta finu à a fine. . Ancu, mi pare ghjustu chì u puntuale di enfatizà e so parolle duverebbe vene solu 5 anni dopu a so morte. Aghju osservatu chì a cumplizzione di e parolle di alcuni profeti sò spessu attivate nantu à a so morte, o pocu dopu.
Una cosa maiò hè chì a profezia di Bob nantu à questu ùn hè micca in tuttu una natura apocalittica, ma hè tutta positiva, chì pensu chì serà un sollievu per alcuni di noi. Ciò chì crede hè perchè hè a vista di l'avanzamentu di u Regnu di Diu in questi tempi. Dopu tuttu u nascita hè una cosa spaventosa ma hè ancu un tempu chì porta à immensa gioia è benedizzione. Mentre u mondu passa da prublemi, a chjesa cuntinueghja à cresce è avanzà versu u cumplimentu duv'ellu si pò infine revelà ciò chì hè. Per vede l'immagine cumpleta a prufezia di Bob deve esse allinata cù l'Scrittura per capisce cumu queste cose si raportanu è si cunvene.
Pudete vede stu messagiu direttamente per voi cumminciatu da Bob in YouTube, ma fate un ochju di ciò chì hà dettu. Per ogni decenniu, Bob hà evidenziatu u prugressu più impurtante di u Regnu di Diu chì si deve piglià. Primi lasciati semplicemente mintuvà i decennii chì sò ora passati - 1950: U POWER di Diu; Anni 1960 - U SPIRITU di Diu; Anni 1970: A PAROLA di Diu; Anni 1980: I PROFETTI di Diu; Anni 90: U guvernu di Diu; 2000s: A GLORIA di Diu; 2010s: A FEDE di Diu.
Per mè stessu ricunnoscu cumu queste cose sò digià accadute, è chì per ogni decenniu l'aspettu di u Regnu scupertu allu hà persistatu finu à oghje. Ciò ci porta à ciò chì Bob hà dettu di ciò chì hè da vene. Centrememu in questu un pocu più vicinu:
2020's - U REST di Diu
2030s - A FAMILIA di Diu
2040 - U REGnu di Diu
2050 - U Figlioli di Diu
Vi incuraghjimu à sente à Bob Jones direttamente annantu à questu perchè aghjunghjera detaglii chì cumpletanu alcune lacune è ci aiutanu à capisce ciò chì si intende per queste parolle.
U mo primu puntu hè chì, però, aghju nutatu chì Bob ùn l'aghju micca dettu direttamente in u clip di YouTube chì mi riferu, questu pare chì hè una profezia finu à l'ora di a fine - a fine di l'età. U mutivu chì dicu chì hè perchè culmina in una dicennia chì revela u propiu chì Paul dice chì marca a fine di questa età, chì ellu descrive cum'è un prucessu di nascita à a fine di quale saranu rivelati i "figlioli di Diu" - à dì birthed (Rom 8: 19 è 22). Paulu dici ancu chì a creazione hè urintata in i dolori di nascita di u zitellu finu à l'oghje quandu s'appronta à stu mumentu di nascita.
Ciò chì mi suggerisce cum'è una interpretazione di a profezia chì aghju datu, unita à a profezia di Paulu in Rumani è quella di Bob Jones, hè questa: L'inseme di stu sviluppu di u corpu di Cristu hè una gravidanza - quella chì puderia nutà. pigliatu assai più longu ch'è l'apostulu Paulu pensava ch'ella faria sempre perchè quellu tempu di a fine ùn era micca revelatu à ellu. Nè era, nè hè revelatu à Ghjesù, o u Spìritu Santu pare, ma solu u Babbu sà - incredibilmente! Tuttavia Ghjesù ci hà dettu chì sapemu chì u tempu hè arrivatu da i segni chì vedemu chì si correlanu à e cose chì hà profetatu vene in u mondu. S'hè scrittu assai annantu à questu - includendu cose incredibili cum'è u ritornu di Israele cum'è una nazione dopu à quasi 2000 anni, ma ancu u martiriu è a persecuzione.
Cumu a maiò parte di e donne chì sò state attraversu a gravidanza vi pò dì, a gravidanza hà i so prublemi in tuttu u modu. Ma u traumu principale di quellu prucessu sanu vene definitivamente à a fine quandu u zitellu hè veramente natu. Per una prima nascita chì u prucessu nurmale dura in media circa 8 ore. A mo spiegazione di a parolla profetica chì mi vene hè chì marca quellu principiu di a fine quandu u veru dolore è u traumu cumincianu. Ciò chì pare veramente adattatu annantu à questu hè chì a profezia di Bob ci mette appena 40 anni o menu da quellu fine induve u partitu hè cumpletu è i "figlioli di Diu sò revelati" - vale à dì nati. Per quelli di noi chì cunnosce e nostre Biblià, ricunnosceremu subitu chì 40 hè un numeru significativu in a Bibbia, spessu ligatu à un periodu finale prima di un cambiamentu in l'epica. Andaraghju stu studiu à tè, ma ' vale a pena di fà. Dunque, Bob Jones dice chì cunnosce u tempu di a fine? - micca esattamente, ma ci porta in a stagione chì aspetta ch'ella sia accaduta, datu i segni attuali per cunfirmallu; anche se duvemu esse cuscenti ci sò avvirtimenti chì quand'ellu vene ci serà qualcosa inespettatu annantu à u mumentu, è serà subitu. Chì mi crede hè simplice perchè chì ancu se u Spìritu in noi ci dà un testimoniu di parechje cose - ancu tutte e cose - l'eccezione unica hè u tempu propiu di a fine. Simu semu chì Diu ùn hà datu infurmazioni nantu à questu per u mutivu simplice chì u Spìritu Santu ùn a sà mancu. Hè per quessa chì pudete cunfidà cunfideramente i prediczioni da e persone chì a situanu assai tempu, o ancu centinaie d'anni avanti. Simpricamente ùn ponu micca cunnosce questu è se a fecenu scunfighjarà una parte di Diu ' U scopu di trattà quella informazione da noi - per guardà alerta. L'altra parte pò esse bè per guardà l'inimicu indivintendu. Chistu significa chì ci hè sempre un campu di scopu di sorprese, ma noi parlemu di u veru birthing à a fine di l'età, mentre chì a profezia chì portu riguarda l'iniziu di i dolori di nascita di l'ultimu periodu finu à a fine. ciò chì suggerenu hè in l'annu 2020 - u principiu di l'ultimi quaranta anni - u principiu di u dolore di nascita.
Aghju parlatu di qualcosa chì ùn mi hè statu inizialmente micca riguardu à a parolla 'acqua idrografica' quandu l'aghju ricevutu per prima, ancu s'ellu hè una cosa evidente. L'acqua è esattamente ciò chì succede quandu u partitu inizia. Hè spessu u primu avvenimentu à l'iniziu di e cuntrazzioni, o vene appena dopu à l'iniziu di i cuntrazzioni. Questa parolla pò dunque avè un significatu direttu piuttostu cà à quella metaforica ch'e aghju citatu - cume l'iniziu di u prucessu di creazione chì nascì i figlioli di Diu, cum'è l'Apostolu Paulu hà scrittu (Rom 8:19 & 22).
Cum'è un pozzu, se pigliamu sta analogia un pocu più allora è fighjemu u periodu sanu da a morte di Cristu cum'è u principiu di gravidanza finu à l'anni 2050 cum'è a fine; l'ultimi quarant'anni equivalenu proporzionalmente à circa l'ultimi 5 ghjorni prima di nascita. Hè dunque ottene bè in u ramu di un bipartimentu normale.
Una altra cosa chì mi cunvince chì simu vicinu à a fine hè a dimensione assai di a populazione mundiale. Avà simu finu à una zona media di a terra per persona di circa 82m x 82m, o se contemu solu e zone abbitabili hè finu à 70m x 70m ognunu. Di sicuru avemu in realtà un inseme in i posti più di tantu, dunque ci hè più stanza è ùn hè micca una vista perfetta, ma ciò chì ci dice hè chì avemu coperto u globu è stu mondu hè cumpletamente pienu, dunque i so risorse sò diventendu abbastanza stretti. . Per questa sola causa aspetta chì Diu intervene per arricchisce lu prima troppu.
Avà lasciu di fà ti a mo storia cun sta parolla, ancu e cose chì aghju da sparte in u restu di u libru. L'aghju citatu prima chì Diu m'hà pigliatu in una stagione di studiu à u Times End è a rivelazione in u 1985 quandu avia solu sett'anni cum'è cristianu. Chì hà particularmente coperto la rottura di i sigilli in Rev 6, e profezie di Ghjesù, in particulare in Matt 24, Mark 13 è Luke 21, vari capitoli chjave di u Libru di Daniel, è parti di Zaccaria chì pare chì si allineanu à un certu puntu cù u libru di Revelazione. Aghju mintuatu chì dopu à un pocu di mesi in quellu periodu di u 1985 mi fici mutu à passà, ma aghju avutu un sensu profundo chì sta cunniscenza è questa cunniscenza avianu un scopu ancu se u tempu per ella pareva luntanu allora.
Saltendu avanti finu à una dicina d'anni fà, versu u 2010, un saccu di acqua passò sottu à u ponte dapoi u 1985; un saccu di crescita spirituale, è una mansa di sperienze di a putenza di u Spìritu in diverse modi in l'interim. Dopu, nantu à questu sughjettu, quandu a pupulazione mundiale stava per passà a marca di 7 miliardi mi dumandavanu à Diu s'ellu avia alcuna significazione datu chì 7 in un numeru significativu di Bibbia. Ùn aghju micca cunvucazioni nantu à stu numeru, ma aghju ricevutu qualcosa chì indicava à u numeru di pupulazione 7.777.777.777. Aghju dunque impiccatu à sta parolla ùn hà fattu nunda cà più cà calculà apprussimativamente quand'ellu vineria (questu hè u geek chì Diu mi hà messu). Aghju spartutu solu assai raramente cum'è a maiò parte di u tempu ùn hà micca sentutu bè per sparte e ùn aghju mai sentutu veramente purtatu à fucalizza. À questu tempu ùn aghju micca ùn avete veramente parechji dettagli nantu à u so scopu. Pensu chì in a mo mente aghju speculatu chì pò esse u tempu di a fine. In l'ultimi mesi ciò chì aghju trovu hè questu sughjettu tutale di a Finità di l'età chì cresce in u mo Spiritu in i mo tempi persunali cù Diu cume sentitu chì mi stava puntendu versu questu, possibbilmente incitatu da una cuscenza chì a pupulazione avvicinava à stu numeru è era ora di circà si. Parechje volte aghju pensatu à scrive ciò chì aghju amparatu nantu à u Libru di Daniel da quì in 1985 cum'è nimu ùn pare avà chì hè ghjuntu à quella rivelazione; mancu l'internet. L'altra revelazione chjave per mè hè vinuta da u Libru di Revelazione - in particulare Rev 6 & 7, nantu à a rottura di i sigilli, è a verità chjave era chì ci sò veramente duie stagioni. Unu hè u periodu di tribulazione, è l'altru hè u tempu di a còllera di Diu. I focuseraghju in questu prossimu, ma questa hè una rivelazione assai impurtante è chjave per capiscenu u Libru intero di Revelazione. A transizione da un tempu à l'altru hè nantu à a rottura di u 6U segnu quandu ci hè explicitamente detta u ghjornu di l'ira di l'Agnellu hè ghjuntu (Rev 6: 17). Tuttu ciò chì vene prima di questu puntu hè tribulazione (vale à dì prublema) è mi raportu cusì esattamente à u prucessu di nascita. Comu aghju dettu, discutiremu questu prossimu.
Venemu ora à studià l'Scritture chì definiscenu u tempu di tribulazione - u tempu chì stanu suggerenu hè a gravidanza piena chì à a fine revela i figlioli di Diu, cum'è l'apostulu Paulu hà profetizatu (Rom 8:19 & 22).
Prima di tuttu mi permetti di restituisce qualcosa. Gran parte di l'insignamentu chì aghju vistu nantu à a tribulazione hè stata basata nantu à una definizione di 'tribulazione' chì include tutti l'avvenimenti traumatichi in a terra descritti in u Libru di Revelazione. Questu include u rompimentu di i sigilli in Rev 6 & 7, e sette trumpeti è vasi di còllera chì sò speduti una volta chì tutte e foce sò rotte, è e sette peste chì venenu l'ultime. Credu chì hè un grande errore. A verità, hè, ci hè un passaghju nantu à stu tempu chi faci u scundizà di u 6 di marzu segnu induve u mondu move da u tempu di tribulazione di u tempu di u furore di u Lumbata (récif 6:. 16-17 Am v17) , è questi tempi sò assai sferenti di natura, cumu spiegeraghju.
Tribulazione significa solu 'prublema' - ùn hè micca ghjudiziu o còllera; hè quarchi cosa. Còllera hè u ghjudiziu - a vendetta di Diu versò sopra i so nemici. Paulu palesa in duie dichjarazioni separate chì hè impussibile chì a rabbia sia spurtata nantu à u so populu - a chjesa; u corpu di Cristu (1 Tessere 5: 9, 1 Tessere 1:10). Questa categuricamente ci dice chì noi, u populu di Diu, ùn sò micca numinati per soffre ira. Cumu pudemu esse quandu Ghjesù hà digià pigliatu quellu casticu per noi è ci simu pardunati? Per noi di stà quì quandu Diu espulsa a so rabbia hè cum'è versà u giudiziu nantu à quelli chì sò digià ghjudicati. In questu capitulu, in realtà, l'Agnellu di Diu - Ghjesù - sta scrivendu questi giudizi quand'ellu finalmente rompe l'ultimu sigillo perchè Diu hà affidatu TUTTO u giudiziu à u Figliolu (Ghjuvanni 5:22). Dunque hà soffrenu per allora turnà à noi di versà a rabbia di Diu nantu à noi? - CERTAMENTE NÒ! L'hà pigliatu per noi. U ghjudiziu in terra hè per tutti i nemici di Diu, è in questu tema credu chì ci sò alcune verità sorprendenti perchè questu ùn significa micca solu u restu di e persone lasciate nantu à a terra chì ùn anu micca accettatu ellu, cum'è alcuni pensanu. Ùn ci hè più da questu. Tuttavia, ancu s'è noi ùn sò numinati per soffre u furore, Ghjesù ci hà dettu explicitamente chì averemu prublemi - vale à dì tribulazione (Ghjuvanni 16:33), ma duvemu piglià cuore perchè hà superatu u mondu, è chì ancu hà fattu per noi - è nantu à questa materia credu chì ci sò certe verità sorprendenti perchè questu ùn significa micca solu u restu di e persone lasciate nantu à a terra chì ùn l'anu micca accettatu, cum'è alcuni pensanu. Ùn ci hè più da questu. Tuttavia, ancu s'è noi ùn sò numinati per soffre u furore, Ghjesù ci hà dettu explicitamente chì averemu prublemi - vale à dì tribulazione (Ghjuvanni 16:33), ma duvemu piglià cuore perchè hà superatu u mondu, è chì ancu hà fattu per noi - è nantu à questa materia credu chì ci sò certe verità sorprendenti perchè questu ùn significa micca solu u restu di e persone lasciate nantu à a terra chì ùn l'anu micca accettatu, cum'è alcuni pensanu. Ùn ci hè più da questu. Tuttavia, ancu s'è noi ùn sò numinati per soffre ira, Ghjesù ci hà dettu explicitamente chì averemu prublemi - vale à dì tribulazione (Ghjuvanni 16:33), ma duvemu piglià cuore perchè ellu hà vittutu u mondu, è chì ancu hà fattu per noi -ellu hà superatu a tribulazione per noi !
A sfarenza trà sti dui tempi hè larga. U periodu di tribulazione cumprendi tuttu ciò chì vene prima di a rottura di u 6u sigillo. Allora u sestu sigellatu ingloba u periodu di tribulazione allora tuttu hè pronta per l'iniziu di ghjudiziu cum'è l'ultimu sigillu - u 7usella, hè apertu. Tuttu in questi primi cinque sigilli sò cose chì avemu digià assai familiarizatu nantu à a terra è currelanu assai strettamente à e cose chì Ghjesù ci hà avvistatu puderia vene mentre simu sempre quì. Queste tribulazioni includenu: guerra, omicidiu, cunquista, malattie, pestilenza, famine, disastri naturali, morte da animali selvatici, catastrofe provocate da l'omu, desolazioni, persecuzioni, martirio, falsi messia, falsi profeti, peccato rampante. Qualchissia di stu sonu hè familiar? Avemu digià in ghjorni induve tuttu stu tipu di cose succede è hà fattu per tantu tempu - da quandu Ghjesù hà parlatu da elli è assai di questu prima di questu. Ellu hà dettu chì queste cose anu da cuntinuà à a fine.
By cuntrastu i ghjudicamenti à u mumentu di a zerga chi accumincianu quandu u 7 di marzusegnu hè rottu sò un ghjocu di bola completamente sfarente - portanu un nivellu altrimenti sfarente di terrore. Anu include a sona di e sette trumpeti è poi a pulizia di vasi di còllera, seguita da sette pesti à a terra. Avà sti ghjudizii per una grande parte piglianu un linguaghju assai più simbolicu è qualificanu l'avvenimenti chì sò più orribili ch'è tuttu vistu in a caduta di i sigilli; u tribulazione. Eccu e cose chì in certi modi s'assumiglia à a tribulazione ma sò in una scala nova, induve i mari si sintonizeghjanu à u sangue; stelle sò ghjittate in fondu chjamate "Amarezza"; i locusti apparsu cù un colpu in a so cuda; armate massivi chì spedinu cù u fume è di zuppu di focu; ci sò e tenebre è i spiritu demonicu mintuvati. Di colpu, tutte queste immagini è simboli sò veramente scunnisciuti di u mondu fisicu in quale vivemu avà - sò cose chì ùn pudemu micca definisce micca cumplettamente. U mutivu fundamentale di questu hè chì ci hè una dimensione spirituale sana à ciò chì accade in a terra in questu momentu, è questu hè u furore è u ghjudiziu. Spiegaraghju questu più, ma u puntu chì facciu avà hè chì questu ùn hè micca tribulazione - vale à dì prublema - hè l'ira di Diu, chì significa u ghjudiziu, l'ira è a vendetta di Diu.
Pudemu dumandassi perchè u tempu di còllera hè riservatu à una generazione à a fine quandu parechje persone cattivi sò venuti è si ne sò andati, è ci era parechje chì si ne andavanu in a so strada in a vita è ùn anu micca cercatu o seguitu à Diu. Ci dumandemu, sò sta ultima generazione assai peggiu di u restu à merità lu?
Una di e ragioni hè chì una grande parte di tutte e persone chì anu mai vissutu sarà in realità allora viva, allora ùn sò micca solu una minurità, ma questu ùn hè micca tuttu. Di sicuru, tutte e persone seranu ghjudicati da Diu, ma questu tempu d'ira di a terra ùn hè micca solu di u ghjudiziu di quella generazione di persone nantu à a terra à questu tempu. Ghjè a ghjudiziu di i principati è di i puteri chì sinu à questu ora anu occupatu u regnu celeste in tutte e generazioni chì causanu male, ma avà sò stati forzati in terra per esse ghjudicati cun elli. In fatti pudemu rializà chì u ghjudiziu di quelli principati è i puteri hè u prublema principale in quellu tempu, piuttostu cà u giudiziu di u populu, benchì sicuramente i dui sò impurtanti in u pianu di Diu. Ciò chì dicu hè chì u tempu di a còllera hè diventatu una cosa spirituale è micca solu una cosa naturale cumu a sapemu, chì spiega u cambiamentu di a lingua è a nostra scunniscenza cù u tipu di ghjudizii previsti. Ghjuvanni ancu profetizeghja in modu largu nantu à i locusti cum'è l'Apocalisse face è li descrive cun filate in a so cuda (Rev 9). Sti imagine sò enfaticamente puntendu per forze spirituali - dimònii è putenzi. E cose chì succedenu in a tribulazione, male quant'ella sò, sò tutte ciò chì avemu vistu in una certa misura nantu à a terra digià. Ma e cose chì succedenu in u tempu di còllera dopu a transizione sò largamente spirituali in natura è questu hè chì li face assai più terribili. Ghjuvanni ancu profetizeghja in modu largu nantu à i locusti cum'è l'Apocalisse face è li descrive cun filate in a so cuda (Rev 9). Sti imagine sò enfaticamente puntendu per forze spirituali - dimònii è putenzi. E cose chì succedenu in a tribulazione, male quant'ella sò, sò tutte ciò chì avemu vistu in una certa misura nantu à a terra digià. Ma e cose chì succedenu in u tempu di còllera dopu a transizione sò largamente spirituali in natura è questu hè chì li face assai più terribili. Ghjuvanni ancu profetizeghja in modu largu nantu à i locusti cum'è l'Apocalisse face è li descrive cun filate in a so cuda (Rev 9). Sti imagine sò enfaticamente puntendu per forze spirituali - dimònii è putenzi. E cose chì succedenu in a tribulazione, male quant'ella sò, sò tutte ciò chì avemu vistu in una certa misura nantu à a terra digià. Ma e cose chì succedenu in u tempu di còllera dopu a transizione sò largamente spirituali in natura è questu hè chì li face assai più terribili.
Una bona dumanda hè stata dumandata quale hè: Induva u raghju (cum'è noi chjamemu) succede in u Libru di Revelazione? A principale scrittura chì copre l'avvenimenti di u raghju à u ritornu di Cristu, induve ellu riunisce tutti quelli chì li appartenenu à ellu stessu, si trovanu in 1 Tesi 4: 13-5: 11, ma situendu in u libru di Revelazione pò esse più di una sfida.
A parolla "furia" ùn hè micca veramente una parola biblica. L'apòstulu Paulu ùn hà mai avutu una sola parolla per ellu, hà descrittu solu ciò chì succedeva. U listessu passa per Ghjuvanni in u Libru di Revelazione, chì face un pocu più difficiule di spuntassi, ma ùn hè micca cusì difficile di truvà. A razza hè diventata a parolla cumuna chì a maiò parte di i cristiani capiscenu, ma altre parole sò state aduprate. Unu hè l'evacuazione - chì hà u vantaghju chì hè una parolla comunamente utilizata cù un significatu, cusì face ciò chì dice nantu à u stagnu / can. Ma u raghju hè sempre una bona parolla perchè questu avvenimentu hè cusì unicu chì merita una parolla speciale per definirla è aiutà ci à riferisce.
In Rev 14: 14-20, chì vene dopu à parechje di l'Scritture ch'e aghju riferitu à descriverà u tempu di còllera, ci hè una cugliera di qualcosa chì hà duie parti. Prima u Figliolu di l'omu recoglie a so racolta. Allora un anghjulu si riunite à qualchissia chì hè lasciatu cum'è uva per esse carricatu in a cantina di u focu di Diu. Di novu cù questi, vedemu a rabbia esatta in alcune chì per ragioni già dite ùn ponu esse u populu di Diu. Ma hè a prima parte di sta cugliera u fucile di u populu di Diu? Ci sò in realtà certi chì insegnanu una duttrina di u gattivu statu raccoltu è a chjesa lasciò per guvernà a terra - qualcosa chì mi pensu hà solu un kernel di verità in questu chì veneremu à copre dopu, ma fighjulendu quessa cum'è u fucu hè un pocu cunfusu per fallimentu di ricunnosce a diffarenza trà u tempu di a tribulazione è u tempu di còllera. Per avà continuemu à compie a mo capiscitura di l'avvenimenti prima di cunsiderà lu è vidaremu tuttu vene à falà in locu.
Ciò chì vi saraghju suggerisce hè chì sta coltura Rev 14 ùn hè micca u ravamentu, ma l'arrivamentu di u tempu di còllera, cusì tutti questi avvenimenti passanu in terra. U fucile Paul hà scrittu annantu hè in fatti accadutu prima, ghjustu à u puntu di transizione da u tempu di a tribulazione à u tempu di còllera. Chi passaggiu si faci, comu aghju dettu nanzu, u scundizà di u 6 di marzu segnu. Induva hè quella furia in u testu di a Bibbia di Revelazione? A strada hè spressu hè in u assai prossimu capitulu (récif 7), davanti à u scundizà di u 7 di marzu Sheryfa Luna - accussì tribunale ùn hà ancu principiatu, induve avemu vidiri lu gran mansa di tutti i nazioni, tribù, pòpulu è di lingua, si prisintò di fronte à u tronu di l'Agnellu, chì porta i vistimenti bianchi, agitava i rami di palme, è gridendu cun un gran rimore - " Salvezza vene da u nostru Diu, chì si mette nantu à u tronu è di l'Agnellu ". Eccu i pòpuli di Diu" salvati "è avà" rapturati "di Diu, perfettamente pusati in a sequenza di l'avvenimenti nantu à a rottura di u sestu sigillo.
Ricurdativi di u capitulu finitu in l'Scritture sò un custituitu manuale chì ùn era micca in u testu uriginale cusì chì l'eventi di a sesta sigla ùn si fermanu à a fine di Rev 6, seguitanu finu à a rottura di u 7u sigillo , tuttu ancora in sequenza cronulogica ma chì mostra avà evenimenti in celu è ancu in terra. A riunione capitulu 7 à a mità di u 6u sigillu pò suggerisce l'avvenimenti di u 6u sigulu finiscinu quì è simu alluntanati in u sestu 7 , ma hè solu una cunsequenza di i numeri di capitulu chì scontranu cù u testu. In fatti, a Rev 7 sana hè sempre annantu à u 6u sigillu è u 7u focu ùn hè micca rottu finu à l'iniziu di u capitulu 8.
Dunque, à a scuperta di u 6u segnu vedemu 144.000 persone "sigillate", vale à dì marcate per un scopu speciale, è quessi parevenu esse ritornu in terra. Sò un gruppu speziale di persone chì anu ancu un travagliu da fà in terra in u tempu di còllera, ma veniremu à elli dopu. Prima avemu da dì più nantu à sta multitùdine rapitu di e persone chì vedemu in prossimu in Rev 7 perchè questu hè a grande maiori di noi chì sò u populu di Diu.
Prima di cuntinuà cun questu, solu per sguassà una cosa in casu chì sia un prublema - Stu 144,000 ùn sò micca u corpu interu di Cristu cum'è alcuni anu suggeritu. Stu numeru hè troppu luntanu. Abraham hà statu prumessu una nazione di discendenti chì Paul dice in Rumani anu a stessa fede chì ellu, è cum'è Diu hà prumessu chì anu da esse numeru di più chè a sabbia di i mari è di e stelle in u celu - significatu chì ùn ponu micca esse cuntati. Questa grande multitùdine hè chjamata esattamente cusì perchè, cum'è dice, sò troppu numerosi per esse cuntati (Rev 7: 9). Ùn ci hè micca quistione chì sta hè a chjesa, u populu di Diu - US! Quì in Rev 7, sempre nantu à a scuperta di u 6 di stsegnu, sò stati appena raptati da a terra è da a tomba, e appariscenu avà davanti à u tronu in celu induve sò in un statu ecstaticu di elogie à ciò chì Diu hà fattu mentre cumincianu à gridà dichjaratu: "a salvezza vene da Diu chì s'assetta. nantu à u tronu è da l'agnellu ". Anu saputu chì sò stati salvati da l'ira di l'Agnellu chì deve esse versatu nantu à a terra, ma chì l'Agnellu hà digià pigliatu per quelli chì l'anu ricevutu - u populu issa adunitu davanti à u tronu. Questu hè u locu duv'è esse quellu ghjornu, allora ciò chì ùn vi manchi micca sta festa - fiducia mi!
Basta à limparà un'altra cosa avà avemu rivilatu a diffarenza trà u tempu di a tribulazione è u tempu di l'ira di l'agnellu, è situatu u fucile in a transizione tra i dui - Hè diventatu chjaru perchè a lingua spessu usata per definisce a fine finale. E idee di u Times mancanu più di u marcatu. U Pre-Tribulation è Post-Tribulationl'idee diventanu particularmente ingannusi induve tentanu di situà a furia o prima o dopu a tribulazione cumu definiscenu. Ghjè per via chì u grande prublema quì hè a so definizione di u terminu tribulazione cume u periodu di tribulazione attuale (u focu) è u tempu di còllera cumminatu. Ciò chì dimostrò hè chì a furia hè in realtà fattu in qualchì locu in u mumentu à u puntu di transizione da una volta à l'altra - da a tribulazione à l'ira, dunque, queste idee è termini fiascanu mancu di permette quella possibilità. Ciò chì succede prima di quellu puntu di transizione hè a tribulazione. Ciò chì succede dopu à u furore, è queste dui sò significativamente sferenti in parechji modi. Se vulemu un termu per definisce currettamente induve succede a furia mentre mi spiega allora averia statu l'abbattimentuPost-Tribulation / Pre-Wrath chì furnisce di sicuru sìammu a definizione curretta di u terminu tribulazione.
Sufficiente a definizione di termini per avà. Ripetemu ciò chì succede quandu u sestu sigillo hè rottu. Prima i santi, u pòpulu di Diu, sò riuniti in u fucile è appariscenu davanti à u tronu di Diu in u celu cum'è a grande multitùdine di ogni nazione, tribu, populu è lingua. Secunnu ci hè un avvenimentu naturale di terremotu cataclismicu nantu à a terra è a ghjente chì resta, chì ùn sò micca u pòpulu di Diu, chì rializanu questu hè u longu ghjornu di ghjudiziu predicatu - vale à dì u ghjornu di l'ira di l'Agnellu. Finalmente i 144.000 sò sigillati pè u so scopu speciale ritornu in terra in tempu di còllera è chì cunclude a preparazione pè a scuperta di u 7usegnu di u scrollu, chì hè u segnu finale, cusì u rotulu sarà finalmente apertu è u ghjudiziu di l'ira di Diu in terra pò inizià.
Un puntu chì duverebbe fà prima di passà hè nantu à a valore di l'agnellu per apre u scrollu. Videmu Ghjuvanni piangendu amara perchè nimu hè statu truvatu degnu di apre u scrollu. Hè muvutu da u Spìritu quì sintendu u core è u sentimentu di u celu versu a terra. Sò esseri santu è stanu aspittà per un risultatu santu à sta età cun questu mondu. Si rallegranu per a salvezza quandu succede, ma per quelli chì ùn si ne pentenu saperanu chì u so tempu deve esse limitatu. Cunoscenu chì u scrollu cuntene un ghjudiziu essenziale perchè un tale mondu ùn pò micca esse tolleritu indefinitu è u pensamentu di quellu chì cum'è una entità eterna seria un turmentu per ogni criatura santa di u celu, cum'è u peccatu era un turmentu per l'ànima di u ghjustu Lotu quandu hà campatu. frà a pupulazione di Sodoma è di Gomorra. Allora l'Agnellu di Diu avanza. Solu ellu hè vedutu degnu perchè l'apertura di questa scuperta di ghjudiziu deve esse ancu un attu santu per chì a persona chì l'avete deve esse pruvata sia santu sia di esse unu chì agisce solu in Amore - per u più altu di tutte e cose. Cristu hà dimustratu u so amore nantu à a croce, sacrificendu sè stessu è fà u massimu chì puderia fà per reddisce l'omu peccatore. Avà fattu chì hè quellu chì si meriteghja apre u scrollu di u so ghjudiziu è ùn ci hè alcun locu per l'accusà mai di un attu di tirania, o di manca di l'amore per quelli chì sò ghjudicati da ellu digià sottumessi à soffre in un modu cusì estremu ellu stessu prima di scollà tali patite nantu à l'altri. Cristu hà dimustratu u so amore nantu à a croce, sacrificendu sè stessu è fà u massimu chì puderia fà per reddisce l'omu peccatore. Avà fattu chì hè quellu chì si meriteghja apre u scrollu di u so ghjudiziu è ùn ci hè alcuna pussibilità chì nimu sia capace di accusallu di un attu di tirania, o di manca di l'amore per quelli chì sò ghjudicati da ellu digià sottumessi à soffre in un modu cusì estremu stissu prima di scollà tali patite à l'altri. Cristu hà dimustratu u so amore nantu à a croce, sacrificendu sè stessu è fà u massimu chì puderia fà per reddisce l'omu peccatore. Avà fattu chì hè quellu chì si meriteghja apre u scrollu di u so ghjudiziu è ùn ci hè alcuna pussibilità chì nimu sia capace di accusallu di un attu di tirania, o di manca di l'amore per quelli chì sò ghjudicati da ellu digià sottumessi à soffre in un modu cusì estremu stissu prima di scollà tali patite à l'altri.
Sempri à u sughjettu di u "raptu", l'avvenimenti in Revelazione continuanu à progressà cronulogicamente in u mumentu di l'ira chì principia cù a Rev 8 è a Trumpette, finu à a fine di Rev 10 in quale puntu l'ànghjulu dice à Ghjuvanni chì deve prufetizà di novu. circa parechji populi, nazioni lingue è re. Ci ci dice una parte di ciò chì seguita và nantu à u stessu terrenu di novu allora vedemu i stessi eventi chì sò dighjà cuparti da una prospettiva differente. Ancu dopu à sta dichjarazione, l’avvenimenti cronologichi cuntinueghjanu finu à a 7a è a finale trumpetta chì ci porta à a fine di Rev 11, ma poi a Rev 12 pare chì ci porta à rientrà per copre qualchì parte di u stessu terrenu di novu, sta volta ci dendu una perspettiva celesta di u evenimenti digià cupertu comu avemu vistu in récif 7 dopu à u scundizà di u 6 di marzusella.
In Rev 12 vedemu una donna incinta in cuncepimentu chì dà nascita à un zitellu maschile chì guvernerà cun una verga di ferru. Questu sapemu da altre Scritture hè Ghjesù è si riferisce à una regula in terra chì hè ancora stabilita. Ciò chì sapemu ancu da i scritti di Paul hè chì parte di u nostru destinatu hè di guvernà cun Cristu. Avemu un rolu à ghjucà in u pianu eternu di Diu induve regulemu cun ellu. In fatti cumu videremu, tutti l'eventi chì vene nantu à a terra dopu l'allevu ci implicanu di qualchì manera. Allora in Rev 12 vedemu un drago rossu chì stà sopra a donna in attesa di a nascita per ch'ellu pò devore u zitellu. Stu dragone hè identificatu chjaramente cum'è u diavulu o Satan. In questu puntu, occupa un locu in i celi, chì hè allinatu cù a dichjarazione di Paulu chì noi lotta micca cù carne è sangue, ma cù principati è puteri in u regnu celeste. À a nascita, prima u dragone pò cunsacre u zitellu hè sbattulatu. Eccu dinò una riferenza à l'allevu chì si trova ghjustu à u puntu di unu di quelli mumenti di scogliera chì vedemu à ogni livellu da a nostra vita persunale cumu Diu soddisfa i nostri bisogni l'ultimi minuti, finu à u livellu globale in l'eventi di u mondu Cusì u zitellu hè rapitu. Chì lascia a mamma. Ma ancu à pocu tempu u zitellu hè statu arruvinatu da u male in a terra ch'è esiste a guerra in celu contru à u dragone è hè statu lampatu à a terra perde u so postu in celu. Questu hè un puntu estremamente impurtante. Quandu u rapidu si face, noi, u pòpulu di Diu, siamu chjappu in u celu divinu è in u tronu di Diu, ma in listessu tempu Satana è u so regnu sò cacciati, perde u so postu in i celi, dunque ci hè un scambiu,
L'implicazioni di tuttu questu sò radicali. Per capisce, duvemu prima capisce chì Satana hà pruvatu da longu à occupà a terra cun mantene u so postu in u celu, ma hè statu impeditu di fà cusì da e preghiere, intercessioni è ministeru di liberazione di a chjesa in terra, accumpagnati da a travagliu di anghjuli putenti. In Thes 2: 7 induve Paul parla di tutti questi avvenimenti ci dicenu chì qualcosa o chì qualcunu tene à l'Anticristu emergerà nantu à a terra finu à ch'ella sia "pigliatu", o cumu pò esse traduttu più precisamente chì "sparisce da u mezzu". Ciò chì retene l'Anticristu nantu à a terra hè Cristu, è questu significa chì noi avemu stesu Cristu. Ellu, Cristu, hè u solu forte per fà questu. L'Scrittura Zech 5: 5-11 Credu chì hà un forte allinjamentu à questu hè impurtante, soprattuttu datu Zech 6: 1-8 hà ancu un forte allinjamentu à a Rev 6 è a rottura di i sigilli cume spiegareghju dopu. In Zech 5 vedemu una donna chjamata gattivera spinta in un cestaghju, allora u cestinu hè alzatu da l'angeli cusì hè sospendu in l'aria (i celi) finu à u mumentu propiu hè postu in terra nantu à a terra di Babylonia '. Questa maghjina tutta hè una stampa di a pusizione di Satana è u so regnu suspittatu in i celi ma micca liberu di occupà a terra finu à chì hà permessu di fà. tandu u cestaghju hè alzatu da l'angeli cusì hè sospendu in l'aria (i celi) finu à u mumentu propiu hè postu in terra nantu à "terra di Babylonia". Questa maghjina tutta hè una stampa di a pusizione di Satana è u so regnu suspittatu in i celi ma micca liberu di occupà a terra finu à chì hà permessu di fà. tandu u cestaghju hè alzatu da l'angeli cusì hè sospendu in l'aria (i celi) finu à u mumentu propiu hè postu in terra nantu à "terra di Babylonia". Questa maghjina tutta hè una stampa di a pusizione di Satana è u so regnu suspittatu in i celi ma micca liberu di occupà a terra finu à chì hà permessu di fà.
M'arricordu di leghje un libru assai influente in i mo primi anni cum'è Cristianu chjamatu u Gran Intercessore annantu à un omu chjamatu Rees Howells . Stu tippu era una persona notable in parechji modi. Sia in u modu di quandu hà campatu a so vita nantu à a terra chì tratta di i homeless, ma ancu in a so chjama per esse intercessore. Hè campatu à i tempi di a grande guerra, WW1 è WW2, chì hà fattu i so cumenti nantu à quelli avvenimenti particularmente insightful è interessanti. Una cosa hà dettu chì " Stalin hè u so propiu omu, ma Hitler puderia cuntà ti quellu ghjornu chì u spiritu intrì in ellu ". Un altru chì vogliu particularmente vuluntà era una spiegazione da tutta a WW2. Ellu dicia chì Diu l'hà chjamatu chì prega è intercede perchè Satana hè stata à pruvà à furzà i tempi fini davanti à u so tempu propiu . Pensu chì hè un pocu cum'è un generale impaziente per una battaglia in attesa è sentendu cum'è u tempu passatu inaction era di travagliu contru à ellu. Cumu a vedo, quelli guerri epichi eranu di Satana chì pruvò cù tuttu u so putere per estende a so pusizioni celeste per piglià ancu u territoriu nantu à a terra, chì ferà quandu hà permessu di fà, ma in quellu mumentu perderà ancu u so postu in i celi è chì serà un cambiamentu di ghjocu cumpletu per ellu. Ancu se Satan hè frenu nantu à a terra per avà ùn impedisce micca di pruvà à stabilisce u so duminiu quì. Quandu guardemu a scala di l'avvenimenti quì, cum'è l'olucaustu, sò difficili per spiegà senza realizà qualchì scenariu cum'è questu. Sò u pruduttu di una epica battaglia celeste induve ci hè una vera soffrenza è parechje perdite. Satana hè quì nantu à a terra, ma l'apòstulu Ghjuvanni ci dice chì Antichristu viderà, attualmente solu u spiritu di Antichrist opera quì. Chì hè perchè ùn hà micca stata permessa di piglià forma ancu è noi, o Cristu in noi, continuemu à mantene ellu.
Mentre scrivu questu pò fà pensà à rumanzi scritti è filmi fatti da persone chì sapianu quarchi cosa è adupratu u so talentu creattivu per sprimesi in qualchì modu, ma daretu à questu ci sò alcune realtà attuali.
A la fine, di sicuru, durante a guerra celeste / s Satanassu hà perdutu quellu tentativu di piglià forma per a so propria forza è hà purtatu à a longa sperazione di ristaurazione d'Israele, anche se ironicamente Israele in i nostri ghjorni hè una nazione ateica, largamente cum'è una cunsequenza di l'olucaustu, chì, cum'è i prucessi di Job, hè una cosa dura per capiscenu senza questa perspettiva spirituale di battaglia. Quissa hè dinò parte di a preparazione per i tempi di a fine.
Saltendu daretu à u puntu principale chì facia, a chjesa, è Satana è i so pusizioni di scambiu di u duminiu quandu u fucile si face. I santi evacuanu a terra è ghjunghjenu à u celu, è Satana perde u postu in u celu è ghjunghje nantu à a terra, avà cù a libertà di piglià forma è di guvernà direttamente nantu à a terra, seppuru perde u so postu in u celu ùn hè più capace di operà in u modu chì hà fattu finu à questu puntu chì ùn era certamente micca parte di u so pianu. Avà hè accadutu ch'ellu deve adattà a so strategia è fà ciò ch'ellu deve pruvà à vince a guerra, ma sà avà ch'ellu hè in una pusizione di perdita è u so tempu hè cortu, chì significa, cum'è una criatura piena di orgogliu avà umiliatu, hè pienu d'amarezza è di furia. Ciò chì avemu avà capito sta per succedere hè chì Diu hà da ghjudicà a terra cun Satana è tuttu u regnu di u male chì sò rispunsevuli di tuttu u male di a terra, cusì u regnu di u male hè ora ghjittatu quì per affruntà e cunsequenze. di a so ribella. U tempu di l'ira di l'Agnellu hè dunque quantu à ghjudicà annantu à Satana è à u regnu cattivu quantu si tratta di e persone di a terra - micca un puntu chì hè assai apprezzatu ma una raghjone enorme per ùn esse micca quì quandu accade. Tuttavia, malgradu u fattu chì Diu hà da cumincià à sparghje a so ira in terra, i so scopi in terra ùn sò ancu finiti. Prima di tuttu, 144,000 sò stati sigillati per un scopu speciale nantu à a terra, è in seconde un gran numaru di persone vanu à realizà u so sbagliu è cumincianu à circà à Diu,in a valle di decisione ; unu chì sò pusitivamente forzati à fà cum'è Satan cumencia à sbulicà per a terra aduprendu u putere chì hà avà. Tra i pirsuni lasciati ci sò tutti quelli chì i so cori si sò cresciuti friddi versu Diu è ùn vedianu micca, aspittendu è sperendu a so venuta cum'è Ghjesù ci hà dettu chì avemu bisognu d'esse. Per parechji si sò vultati à e cose di u mondu è seranu trà quelli chì Ghjesù hà dettu chì serà ' cum'è in i ghjorni di Noè, manghjendu è beie, si maritanu è dendu in matrimoniu finu à u ghjornu chì Noè hà intrutu in l'arca '. Quessi sò quelli chì si dicianu di manera "lasciata ind'è", ma quantunque ciò chì vene à vene sarà parechje volte più duru per elli ch'è ciò chì anu mai cunnisciutu prima, a so ultima chance ùn hè micca andata, ma avà ci costarà. assolutamente tuttu è purtate difficoltà incredibili per elli à vene sia è sopravvive. Parechji di questi affrontanu u martiriu per ùn avè micca accettatu a marca di a bestia.
U puntu finale per fà quì tuttu questu hè chì da stu scambiu di pusizioni celeste in terra, pare chì a chjesa raprisentata pò averà un rolu impurtante da ghjucà in questu tempu di còllera da a so nova pusizione chì occupanu u paradisiacu cum'è Satan hà fattu quandu. l'occupava prima. In u stessu modu chì Satana hà adupratu quella pusizione celestiale per tentà, ingannà è oppressà u pòpulu di Diu, cusì avà i santi raptuti pò ancu avè un rolu per incuraghjisce, rinfurzà è guidà quelli chì si vultanu avà à Cristu nantu à a terra. In questu modu, à u mumentu di l'altru aiutu chì Diu hà preparatu per elli, i santi in a terra veneranu ancu se sta epica di ira è vincererà nantu à Satana, ancu s'ellu hà quasi libertà cumpleta nantu à a terra in questu tempu. Malgradu tuttu, Satana hè u nemesi di a chjesa, cusì a chjesa li cunnosce è i so metudi troppu bè. Quale hè megliu per aiutà u pòpulu di Diu nantu à a terra cà a chjesa chì hà digià superatu Satana? Ci hè una ghjustizia prufonda à questa idea perchè avà Satan è a so cohorte acquistanu un gustu di a so propria medicina à i nostri mani. Per mezu di sti avvenimenti Diu mostrarà di novu u so putere in una scunfitta tutale di Satana in a so battaglia cù u populu di Diu nantu à a terra, ancu in queste circustanze. Quandu si faci questu età è sbulicatu u so scopu sarà cumplettamente realizatu - chì tutta a creazione vede è capisce chì nunda è nimu ùn si pò ribellà contru à u Regnu di Diu è riesce in ogni modu. In questu modu, Diu hà da aduprà sta prima età di l'omu per escludere ogni periculu chì qualsiasi di i so criaturi mai caderà di novu in tutta l'eternità cum'è Satana è l'omu cascò in principiu. Hè per quessa chì hè impurtante chì questa età sia impannillata cusì perfettamente, è questu hè chì Satana in a so arroganza prova continuamente di spulà. A volte, ancu di dimustrà chì Diu sia fallevule hè qualcosa di Satanassu si stabilissi è ciò chì u mantene fermu hè spessu pensu chì hè successu in questu è diventerà cum'è u crack in a presa. Ma Diu hè assai più putente cà l'imaghjini di Satanassu è cum'è u restu di noi, ancu ellu hè amparatu un pocu di cose nantu à quale è ciò chì Diu hè veramente. Questu hè u pianu di Diu per assicurà i so scopi à l'alternanza di l'eternità induve rendemu a testimonianza di questa era incredibile induve Diu hà fattu ciò chì avia da fà per rende a so creazione per sempre sicura, è hà fattu questa grande cosa cù a soffrenza assai minima. pussibule. è questu hè ciò chì Satana in u so arroganu hà sempre prova di spoile. A volte, ancu di dimustrà chì Diu sia fallevule hè qualcosa di Satanassu si stabilissi è ciò chì u mantene fermu hè spessu pensu chì hè successu in questu è diventerà cum'è u crack in a presa. Ma Diu hè assai più putente cà l'imaghjini di Satanassu è cum'è u restu di noi, ancu ellu hè amparatu un pocu di cose nantu à quale è ciò chì Diu hè veramente. Questu hè u pianu di Diu per assicurà i so scopi à l'alternanza di l'eternità induve rendemu a testimonianza di questa era incredibile induve Diu hà fattu ciò chì avia da fà per rende a so creazione per sempre sicura, è hà fattu questa grande cosa cù a soffrenza assai minima. pussibule. è questu hè ciò chì Satana in u so arroganu hà sempre prova di spoile. A volte, ancu di dimustrà chì Diu sia fallevule hè qualcosa di Satanassu si stabilissi è ciò chì u mantene fermu hè spessu pensu chì hè successu in questu è diventerà cum'è u crack in a presa. Ma Diu hè assai più putente cà l'imaghjini di Satanassu è cum'è u restu di noi, ancu ellu hè amparatu un pocu di cose nantu à quale è ciò chì Diu hè veramente. Questu hè u pianu di Diu per assicurà i so scopi à l'alternanza di l'eternità induve rendemu a testimonianza di questa era incredibile induve Diu hà fattu ciò chì avia da fà per rende a so creazione per sempre sicura, è hà fattu questa grande cosa cù a soffrenza assai minima. pussibule. A volte, ancu di dimustrà chì Diu sia fallevule hè qualcosa di Satanassu si stabilissi è ciò chì u mantene fermu hè spessu pensu chì hè successu in questu è diventerà cum'è u crack in a presa. Ma Diu hè assai più putente cà l'imaghjini di Satanassu è cum'è u restu di noi, ancu ellu hè amparatu un pocu di cose nantu à quale è ciò chì Diu hè veramente. Questu hè u pianu di Diu per assicurà i so scopi à l'alternanza di l'eternità induve rendemu a testimonianza di questa era incredibile induve Diu hà fattu ciò chì avia da fà per rende a so creazione per sempre sicura, è hà fattu questa grande cosa cù a soffrenza assai minima. pussibule. A volte, ancu di dimustrà chì Diu sia fallevule hè qualcosa di Satanassu si stabilissi è ciò chì u mantene fermu hè spessu pensu chì hè successu in questu è diventerà cum'è u crack in a presa. Ma Diu hè assai più putente cà l'imaghjini di Satanassu è cum'è u restu di noi, ancu ellu hè amparatu un pocu di cose nantu à quale è ciò chì Diu hè veramente. Questu hè u pianu di Diu per assicurà i so scopi à l'alternanza di l'eternità induve rendemu a testimonianza di questa era incredibile induve Diu hà fattu ciò chì avia da fà per rende a so creazione per sempre sicura, è hà fattu questa grande cosa cù a soffrenza assai minima. pussibule. ancu ellu hè amparatu quarchi cose nantu à quale è ciò chì Diu hè veramente. Questu hè u pianu di Diu per assicurà i so scopi à l'alternanza di l'eternità induve rendemu a testimonianza di questa era incredibile induve Diu hà fattu ciò chì avia da fà per rende a so creazione per sempre sicura, è hà fattu questa grande cosa cù a soffrenza assai minima. pussibule. ancu ellu hè amparatu quarchi cose nantu à quale è ciò chì Diu hè veramente. Questu hè u pianu di Diu per assicurà i so scopi à l'alternanza di l'eternità induve rendemu a testimonianza di questa era incredibile induve Diu hà fattu ciò chì avia da fà per rende a so creazione per sempre sicura, è hà fattu questa grande cosa cù a suffrenza minima pussibule.
Più tardi, faremu un altru sguardu à Satana - quale hè ellu è ciò chì l'hà fattu falla cascà, ma prima ci vole à stà nantu à u tema principale di l'avvenimenti attuali chì pudemu aspittà à vede cume u ghjornu di l'ira di l'agnellu.
Per ritruvà, a situazione in u celu è in a terra à u principiu di u ghjornu di l'ira di l'agnellu sò quessi:
· U pòpulu di Diu hè sparitu da a terra in u fucile è apparì davanti à u tronu è l'Agnellu in celu cum'è a Grande Multitudine chì nimu ùn pò cuntà, chì sò in un statu di elogi è di culte.
· Parechje persone sò state lasciate daretu, alcune di elle anu cresciutu in a so fede è cuminciatu à campà per elli, ancu se entre questi ci serà assai altri chì ùn anu mai vultatu à Cristu, ma chì anu intesu prima l'evangelu è ùn anu micca rispostu à ellu.
· Ci hè statu un avvenimentu terrimotu cataclismicu in terra cun grande distruzzione.
· Diu hà chjusu 144,000 chì anu un rolu speciale durante u tempu di ira in terra. Sò prubabilmente tutti israeliti per decente, è possibbilmente situati in Israele, anche si inizialmente ponu esse in tuttu u mondu.
· Satana è u regnu demonicu sò stati lampati à a terra perde u so postu cum'è principate è putenza di i regni celestiali.
· A chjesa raptata hà avà occupatu i regni celesti una volta occupata da Satana chì a utilizò per pruvà à distrughjarà. Da questa posizione, u pòpulu rapitu di Diu puderà esse capace à realizà un rolu simile per aiutà à e persone chì avà si vultanu à Diu nantu à a terra in u listessu modu chì Satana hà prima pruvatu di impedisce a chjesa. A chjesa pò ancu operà contr'à l'omi cattivi ora in a terra per scuraghjeli, per fà paura, è per sbaglialli in un rolu di rolu per aiutà e persone chì anu vultatu à Diu. Se sè allora queste seranu tempi critichi in quantu à u mistieru chì duvemu fà, è una battaglia, ma chì ghjustizia serà nant'à i nostri nemici, è chì vittoria per noi!
U ghjornu di a còllera hè ora dispostu à esse versatu u furore di Diu, ma quantu durerà? Ciò chì hè chjaru hè chì ùn hè micca literalmente un ghjornu unicu - chì hè solu una metafora per dì chì hè un tempu relativamente cortu. U male ùn regnerà micca in terra per tantu tempu. Ciò chì pensanu chì anu guadagnatu perderanu assai rapidamente è hà da vene à una fine brusca.
Quandu Ghjesù hà iniziatu u so ministeru è si alzò à predicà in a sinagoga in Nazaret, a so cità nativa, pigliò u scorrimentu di Isaia è leghje Isaia 61: 2 ' Venu à proclamà l'annu di u favore di u Signore' à questu puntu si ferma. midi frasa cusì ùn hà micca citatu u prossimu bit chì dice '... è u ghjornu di còllera. '(Luca: 4:19). Dopu rivolse u ritornu in daretu, chì pò esse significativu, è ripigliò, poi si pusò in a sinagoga è disse à quelli chì sò oghje chì sta Scrittura hè cumpiacata.'(Luca 4:21). L'impurtante hè quì chì questa ora di u favore di u Signore dura un annu, è u tempu di còllera dura un ghjornu, metaforicamente parlante. U mutivu chì Ghjesù hà cessatu di leghje quì era chì questa venuta di ellu cum'è un omu umile, un carpinteriu, era u principiu di u tempu di grazia chì simu sempre in vita. Ghjuvanni dice ch'ellu era ' pienu di grazia è di verità'(Ghjuvanni 1:14), induve grazia significa favore indesperatu. Eppuru a so seconda venuta chì Ghjesù stessu predì (per esempiu, Matt 24: 37-39) annunziaria l'iniziu di un altru tempu; u ghjornu di a còllera, chì significa l'annu di favore poi finisce è dà forma à u ghjornu di còllera. Stu periodu di grazia hè andatu da circa 2000 anni è da cuntà. U ghjornu di a furore nantu à a terra sarà chjaramente un periodu relativamente cortu, cum'è un annu hè à un ghjornu. In fatti, quandu vene, durerà solu trè anni è mezzo.
Cume a furia hè spurtata, ci sarà assai disastri è calamità in terra è parechji moriranu. Eppuru, ciò chì hè ancu più spaventu sò l'avvenimenti spirituali nantu à a terra. L'Anticristu emergerà cum'è un omu chì capisce l'impegnu di u populu di a terra per parechje ragioni - qualchissia per ingannu, ma assai di paura. Veniremu à ragiunà per ellu in un capitulu dopu. Avà avemu bisognu di capisce qualcosa di a prissioni chì tandu vene nantu à e persone nantu à a terra per seguità l'Anticristu. Ci hè dettu in Rev 13 nantu à a marca di a bestia, chì hè o u so nome o u so numeru, postu nantu à a manu diritta o à a testa, senza chì ùn sia micca pussibule di cumprà nè vende. Questu significa chì a vita serà straordinariamente difficiule per u pòpulu di Diu chì solu puderà ottene e disposizioni per sopravvivere cù u cummerciu trà di elli, chì pò esse obligatu à agrupà, possibbilmente in u so propiu statu / principati. Tuttavia, chì pò attirà l'attenzione di u regime mundiale di a bestia per quessa, averà da mantene pussibule l'anonimatu pussibule. Israele pare chì serà u locu à a quale tutti si finiscinu à pruvà per sopravvivere, è questu porterà à un altru scogliera vicinu à a fine di i ghjorni di còllera quandu saranu sott'à una pressione assai severa di u regime mundiale di l'Antichrist chì hà l'intenzione di distruggini cusì ch'elli pò duminà u mondu. Tuttavia, chì pò attirà l'attenzione di u regime mundiale di a bestia per quessa, averà da mantene pussibule l'anonimatu pussibule. Israele pare chì serà u locu à a quale tutti si finiscinu per pruvà à sopravvive, è sta porta à un altru scogliera vicinu à a fine di i ghjorni di còllera quandu saranu sott'à una pressione assai severa di u regime mundiale di l'Anticristu chì hà l'intenzione di distruggini cusì ch'elli pò duminà u mondu. Tuttavia, chì pò attirà l'attenzione di u regime mundiale di a bestia per quessa, averà da pudè mantene u massimu di anonimatu pussibule. Israele pare chì serà u locu à a quale tutti si finiscinu per pruvà à sopravvive, è sta porta à un altru scogliera vicinu à a fine di i ghjorni di còllera quandu saranu sott'à una pressione assai severa di u regime mundiale di l'Anticristu chì hè intestatu di distruggerli per pudè duminà u mondu.
Discuteremu u significatu di u 666 dopu, ma per capisce questu marcatu di a bestia più cumpletamente, ci vole prima à rinvià ciò chì si dice di noi, a chjesa - u populu di Diu, chì hè chì tutti quelli chì appartenenu à ellu avè u segellu di Diu sopra à noi (Ef 1: 13), cume fà i 144,000, chì ci marca fora cum'è u populu di Diu. Comu vedemu da a Rev 7, chì a foce hè in fronte di u populu di Diu. Questa sigla hè chjaramente una cosa spirituale, micca una cosa fisica, è significa chì avemu ricevutu u Spìritu di Diu in a nostra vita è ci sò dunque impegnati per ellu è appartene à ellu. U fattu chì hè nantu à a fronte indica ancu un segellamentu è prutezzione in mente.
In u stessu modu, sta marca di a bestia hè un segnu è hà una dimensione spirituale, ancu s'ellu hà ancu una forma fisica cum'è una marca attuale nantu à u corpu. Ciò chì hè chjaru hè chì sta marca ùn si pò impone simpricimenti à una persona cum'è mette una marca in un schiavo - ci vole u so accunsentu. Stu accunsentu hè un equivalente diabolicu à l'impegnu chì avemu fattu in Cristu induve invitemu u so Spìritu. E persone chì piglianu stu marcu saranu in u processu invitanu è si poni dispunibuli per a demonizazione, cusì unu o più di l'esseri disembodied di u regnu male, sbarcatu ora in terra, sò capaci di piglià forma in u mondu di listessa manera. chì l'Anticristu. In u stessu modu a nostra rinunzia à Cristu esige u nostru impegnu vuluntariu, cusì a rendizione à l'Anticristu è a marca di a bestia precisa un impegnu vuluntariu perchè hè un rendimentu di a sovranità chì ùn pò micca esse trasferitu senza u cunsensu liberu. In fattu l'Anticristu pò esse semplice un umanu chì l'essere fisicu hè u culleghju di e cose dispunibili per a demonizazione in terra, cusì Satana stessu adoprà senza dubbitu una forma umana chì ghjudicheghja esse u più attrattiva o utile per e persone. voli ingannà è guidà. A realtà spaventosa di i tempi di còllera ùn hè micca solu e calamità di u ghjudiziu fisicu, ma chì e persone chì si vultanu à Diu saranu vivi in un mondu totalmente demonizatu induve e solite eccezzioni à quesse sò e persone di Diu cum'è elle stesse, o quelle ancora per esse ghjunghje è assicuratu da l'Anticristu cù a marca di a bestia,
In l'Anticu Testamentu vedemu i casi in chì Diu permette à i modi cattivi di un populu per ghjunghje à tutta a so prufundità prima di ghjudicà. Questa era vera di Sodoma è di Gomorra, è hè statu scrittu per esse veru di l'Amoriè chì si sò messi in pratiche peccate seriamente crinose. U scopu di Diu in tutta questa età hè di permette à i profondi pienu di u male di vede chjaramente per ciò chì hè veramente, cusì permette à quelli regni chì abbraccianu u male di cascà à i livelli più bassi è di dimustrà a gamma completa di ciò chì u male hè, è di quelli a ghjente diventa chì l'abbraccia. Questa età di còllera hè una rivelazione finale per tutta l'eternità annantu à ciò chì hè cum'è avè u male dominà completamente un mondu è cum'è cusì, quandu tuttu hè cumpletu, serà una parte indispensabile di u record di i maligni fatti di stu mondu. Hè prubabile chì ritarderemu annantu à questa età da l'età à vene (eternità) cum'è noi facemu per a storia di Israele avà in l'Scritture. Staranu cum'è un record permanente di ciò chì u male hè è fa, è dunque dice a storia completa di u costu di una caduta, chì, à u latu di l'altri testimonii chì Diu hà stabilitu, hè ciò chì ci eternamente ci assicurà contra una altra caduta.
As vidimu a còllera di Diu versata annantu à a terra ghjunghje in un puntu induv'ella dici chì e persone ùn puderanu mai più mori - vale à dì per tumbà si. Ci hè perchè i dimònii chì i cuntrolanu vi impediscenu. Prima di questu puntu a morte era più faciule per quelli chì anu sceltu quellu caminu perchè i demonii anu avutu u so sceltu di altri umani chì pussessinu avè pigliatu u marcatu di a bestia. Cum'è un orsu chì caccia a carcassa di un Salmone cacciatu perchè ellu vede un megliu, i demonii anu da fà u stessu. Micca solu vulenu pussede un omu, ma u so odiu per elli significa chì anu ancu un desideriu di distrughjini, in particulari i credenti, cusì anu una lussuria di sangue è questi sferenti sò in un cunflittu perpetu. Sò cum'è un granciu ermitu chì cercanu una casa è cercanu in modu continuu di cambià u cunchiglia per una forma megliu. À questu puntu in i tempi fini, eppuru, e so opzioni sò sempre scarse perchè tanti umani sò stati uccisi da i ghjudicamenti fisichi chì Diu stà scacciatu. Per l'omu, per questa ora a morte diventerà una fine benvenuta è liberazione, ma nantu à a terra significa chì ogni omu chì hà a marca di a bestia hà da cumincià à esse infestate da parechji demoni, o legioni di elli cum'è u demoniacu chì Ghjesù hà scontru in i Gerasenes (Marcu 5).
Cù u demoniacu in i Geraseni i demonii pregavanu à Ghjesù di ùn l'arruglialli in l'Abissu, chì hè cum'è una prigione terrificante di una multitudine di demoni, ma di lasciassi cuntene una manata di porchi invece. Cum'è Ghjesù sapia bè, questu era un passu profundamente umiliante per elli perchè eranu esseri assai fieri è finu à avà avianu occupatu stu umanu chì hè fatta à l'imaghjina di Diu, dendu cusì un altu status in u regnu male. Ma i porchi, invece, riflettenu veramente a verità di i spiritu maligni cum'è esseri caduti, è per quessa chì cercanu di occupà un omu perchè aspiranu à l'imaghjine di Diu chì era u so iniziu d'invucazione per cascà cum'è avianu fattu cun Satana ghjustu à u principiu. Quand'elli avianu u permessu di Ghjesù per pussede i porchi, anu obligatu subitu à corse nantu à a collina in u lagu è à affucà si, chì hà liberatu i demonii di ritornu à a distressione è u disconfort di u statu aridu disemboditu Ghjesù hà descrittu quandu ùn anu micca corpu per occupà. Ma per elli era preferibile l'umiliazione in u regnu cattivu di avè occupatu porchi, ancu per un mumentu. Avà in questu tempu di còllera, i demonii sò cuminciendu à luttà per un postu nantu à a terra furmendu cooperativi induve una legione di elli occupanu un umanu. Dunque, sò avà fermamente avversi per quella persona chì mori perchè si perden u so postu ùn ci sarà nimu altru per elli. Ciò chì videremu hè una ripartizione massiva di a disciplina in i regni di u male cum'è i demonii si scandiscenu egoistamente è si battenu l'altru per mantene un locu in terra induve sò incarnati cum'è sò disperati di esse. Hè per quessa chì u ghjudiziu ùn hè micca solu di l'omu, ma ancu di tuttu u regnu male. Ci sò datu a cosa assai chì anu a brama per un cortu tempu, ma poi sò ghjudicati è strisciati da i ghjudizi di còllera è spinta in un terrenu induve i principii di u cane-manghjà di cane anu da paragunà esse relativamente civili. Dopu avè persu u so postu in i celi, se ancu perdenu u so postu nantu à a terra sò à u puntu di a bughjura esterna senza alcuna forma di spressione lasciata, cusì cum'è i ratti in una nave affundendu si batteranu per mantene u so postu. A distressa di l'omu hoste in queste circustanze hè inimaginabile - saranu pieni d'odi, rabbia, ansietà, paura, turmentu, maledicenza è assai di più - qualcosa chì avemu vistu solu in a storia di u demoniac di i Gerasenes. Hè quì chì quella estremità di u male ghjunghje in u so zenit di tutti i tempi in a terra, appena prima chì Diu active finalmente per attruverà u tempu di còllera. À questu momentu tutti l'omi chì restanu vivi chì anu pigliatu a marca di a bestia voleranu solu mori. I dimònii anu sempre vulsutu occupà a terra in corpi di l'omi fatti à l'imaghjina di Diu chì puderanu usà liberamente per a duminazione è l'indulgenza peccante. In tempu di còllera, Diu li hà lampatu in quellu locu stessu, perde u so postu in u celu è ancu perdendulu in terra cumu ghjudicanu i corpi umani chì occupanu, inseme cun elli. A so situazione finale hè bughjone fora cù nisuna forma di spressione lasciata è nisun locu lasciatu per andà. I dimònii anu sempre vulsutu occupà a terra in corpi di l'omi fatti à l'imaghjina di Diu chì puderanu usà liberamente per a duminazione è l'indulgenza peccante. In tempu di còllera, Diu li hà lampatu in quellu locu stessu, perde u so postu in u celu è ancu perdendulu in terra cumu ghjudicanu i corpi umani chì occupanu, inseme cun elli. A so situazione finale hè bughjone fora cù nisuna forma di spressione lasciata è nisun locu lasciatu per andà. I dimònii anu sempre vulsutu occupà a terra in corpi di l'omi fatti à l'imaghjina di Diu chì puderanu usà liberamente per a duminazione è l'indulgenza peccante. In tempu di còllera, Diu li hà lampatu in quellu locu stessu, perde u so postu in u celu è ancu perdendulu in terra cumu ghjudicanu i corpi umani chì occupanu, inseme cun elli. A so situazione finale hè bughjone fora cù nisuna forma di spressione lasciata è nisun locu lasciatu per andà.
Mentre sta demonizazione di u mondu ci hè postu u populu di Diu chì hà ricusatu di piglià a marca di a bestia è chì anu fattu a so vita à Cristu sarà riunite in un locu induve facenu un postu finale contr'à e forze armate contru à elli in a terra. Ddu locu serà a terra d'Israele, più prubabilmente inseme cù i 144 000 chì eranu sigillati per scopu di aiutà i so tempi di ira. Mentre u nemicu si continuerà à pressione continuamente annantu à ellu mentre cerca di purtà a terra interamente sottu à a so occupazione, i pesti di còllera pioveranu sopra à elli, più probabbilmente aiutendu u pòpulu di Diu quandu ne anu più bisognu. È cume a l'israeliti in quelli ghjorni in Egittu, e pesti ùn pioveranu micca nantu à a so terra. E pesti di l'Eggittu eranu solu una riflessione o un prefessudi questu avvenimentu di a fine di u tempu, ma questu hè u veru trattu à quale tuttu stava puntendu. Diu cuntinua à luttà per elli finu à a scogliera finale quandu u ghjornu hè guasgi persu. Cum'è u faraone in quellu ghjornu, i puteri maligni di a terra continuanu à pressà avanti in a so decisione di distrughje u populu di Diu chì li attrarà per a so propria distruzzione. Allora vene l'ultima è l'ultima intervenzione di Diu - chì alcuni chì leghjenu u Libru di Revelazione anu sbagliatu per esse quellu di u raghju ùn anu realizatu a diffarenza trà u tribulazione è u tempu di l'ira, è u fattu chì a raggia accade veramente prima di a rottura. di u 6u sigillo à u puntu di transizione.
Mi riferu quì à l'avvenimenti profetichi d'Armageddon, è a cugliera finali à a fine di Rev 14, ma per avà avemu bisognu d'esaminà l'Anticristu in più.
U spiritu di Antichrist hè digià travagliu in u mondu è hè statu da a caduta di l'omu. Tuttavia a manifestazione piena di a persona fisica di l'Antichrist hè ancu da vene. In u mumentu hè u Cristu in u mondu chì impedisce à l'Anticristu di vene è di piglià forma in questu modu (2 Tess. 2: 7). Averia pigliatu a forma s'ellu puderia, è hà pruvatu à fà a lotta contru à Diu per vincite i mezi per fà, ma malgradu alcune lotte epiche, fin'à avà, hà fallutu, altrimenti cum'è qualcosa cum'è una guerrilla induve ellu ùn hè micca u putere dirigente in pussessu di u tarritoriu di a terra. Diu, è Cristu in noi, cuntinuerà à battaglia contru à ellu per frenu lu finu à u tempu ghjustu. Quandu questu tempu vene Cristu serà rapitu fora di u mondu - significendu à u pòpulu di Diu chì hà Cristu in elli serà statu purtatu fora, è à u listessu tempu Satana sarà custrettu da u regnu celesticu è falà nantu à a terra perde quella pusizione in u celu chì hà operatu da tantu tempu. Allora, senza preghiera è intercessioni di i santi più prutettu di stu duminiu nantu à a terra, o qualunque ministeru di liberazione, sarà liberu di occupà a terra induve ellu cunvincerà e masse à seguità lu, rendeci à ellu, è pigliate a so marca . Quandu si rendenu questa rendizione, apreranu u caminu per esse dimostratu. L'Anticristu stessu serà una persona chì hè demonizzata da Satana stessu in questu momentu è ellu sceglarà a persona è u corpu chì serveranu i so scopi, chì significa a persona chì ghjudice serà più adattata per cunvince u mondu chì u seguite. Era una ripresa. senza preghiera è intercessioni di i santi più prutettu stu duminiu nantu à a terra, o qualunque ministeru di liberazione, serà liberu di occupà a terra induve ellu cunvincerà e masse à seguità lu, rendeci à ellu, è piglia a so marca. Quandu si rendenu questa rendizione, apreranu u caminu per esse dimostratu. L'Anticristu stessu serà una persona chì hè demonizzata da Satana stessu in questu momentu è ellu sceglarà a persona è u corpu chì serveranu i so scopi megliu, chì significa a persona chì ghjudice serà più adattata per cunvince u mondu chì u seguite. Era una ripresa. senza preghiera è intercessioni di i santi chì mai più prutegge stu duminiu nantu à a terra, o qualunque ministeru di liberazione, serà liberu di occupà a terra induve ellu cunvincerà e masse à seguità lu, rendeci à ellu, è piglia a so marca. Quandu si rendenu questa rendizione, apreranu u caminu per esse dimostratu. L'Anticristu stessu serà una persona chì hè demonizzata da Satana stessu in questu momentu è ellu sceglarà a persona è u corpu chì serveranu i so scopi, chì significa a persona chì ghjudice serà più adattata per cunvince u mondu chì u seguite. Era una ripresa. Quandu si rendenu questa rendizione, apreranu u caminu per esse dimostratu. L'Anticristu stessu serà una persona chì hè demonizzata da Satana stessu in questu momentu è ellu sceglarà a persona è u corpu chì serveranu i so scopi megliu, chì significa a persona chì ghjudice serà più adattata per cunvince u mondu chì u seguite. Era una ripresa. Quandu si rendenu questa rendizione, apreranu u caminu per esse dimostratu. L'Anticristu stessu serà una persona chì hè demonizzata da Satana stessu in questu momentu è ellu sceglarà a persona è u corpu chì serveranu i so scopi, chì significa a persona chì ghjudice serà più adattata per cunvince u mondu chì u seguite. Era una ripresa.
Videmu avà ciò chì sarà l'Anticristu, è chì sarà u so regime. Per entra in questu, fendemu un ochju nantu à un capitulu pertinente in u libru di Daniel - Dan 7, a visione di i quattru animali.
Alcune di i sogni è di e visioni in u Libru di Daniel sò chjaramente profezie predichendu i regimi chì anu da vene è anu una cronologia per elli. Pigliate per esempiu u primu sognu (Dan 2) di u re Nebucadnezzar chì Daniele era educatu è preparatu per serve, inseme cù tutti l'altri sapienti, cumpresi i so trè cumpagni ebrei - Shadrak, Meshak è Abednego.
Daniel hà ghjuntu in u Regnu babilonianu in cunsiquenza di a so interpretazione di stu sognu in Dan 2. Era un sognu di una statua cù una testa d'oru, braccia è torso d'argentu, ventre è cosce di bronzu, gambe di ferru, è i piedi di. una mistura di ferru è di tarra cotta. Da u nostru puntu in a storia sta prufezia da intornu à u 570 aC pò vede chjaramente di predicà di manera precisa a sequenza di imperi chì anu guvernatu u mondu - Babiloniani, Medi è Persiani, Greci, Rumani, Fragmentazione di l'Imperu Rumanu chì persiste in Europa finu à oghje. . A prufezia hè stata datu à l'epica di a prima di questi, quandu l'imperu babilonianu era in postu. U listessu hè vera di altri parti di i profezii di Daniel, per esempiu a visione di u Ram è a Capra in Dan 8 - ponu esse vistu per avè un postu definitu in a storia. Per quessa, parechji anu pruvatu à identificà i Regni descritti da e quattru bestie in Dan 7 in u stessu modu, ma anu truvatu chì solu ùn pare micca intrappulà in ciò chì sapemu di a storia in u listessu modu. Di sicuru hè statu fattu un bonu sforzu, ma piuttostu cà u mumentu di a Cinderella eureka di Dan 2 cù l'immensa statua induve u pantu di vetru s'assicura chjaramente, uttene una spezia di sorella brutta induve nunda pare adatta bè senza 'zapata' in , cusì avemu i nostri dubbii riguardu à l'interpretazione. Hè perchè questu ùn hè micca solu una ripetizione di Dan 2 in una altra forma, cum'è alcuni pensanu - hè una altra cosa è hà un altru scopu. mi pare chì si adatta à ciò chì sapemu di a storia in u listessu modu. Di sicuru hè statu fattu un bonu sforzu, ma piuttostu cà u mumentu di a Cinderella eureka di Dan 2 cù l'immensa statua induve u pantu di vetru s'assicura chjaramente, uttene una spezia di sorella brutta induve nunda pare adatta bè senza 'zapata' in , cusì avemu i nostri dubbii riguardu à l'interpretazione. Hè perchè questu ùn hè micca solu una ripetizione di Dan 2 in una altra forma, cum'è alcuni pensanu - hè una altra cosa è hà un altru scopu. mi pare chì si adatta à ciò chì sapemu di a storia in u listessu modu. Di sicuru hè statu fattu un bonu sforzu, ma piuttostu cà u mumentu di a Cinderella eureka di Dan 2 cù l'immensa statua induve u pantofone di vetru s'assicura chjaramente, ottenimu una spezia di sorella brutta induve nunda pare per adattà bè senza 'zapata' in , cusì avemu i nostri dubbii riguardu à l'interpretazione. Hè perchè questu ùn hè micca solu una ripetizione di Dan 2 in una altra forma, cum'è alcuni pensanu - hè una altra cosa è hà un altru scopu. cusì avemu i nostri dubbii riguardu à l'interpretazione. Hè perchè questu ùn hè micca solu una ripetizione di Dan 2 in una altra forma, cum'è alcuni pensanu - hè una altra cosa è hà un altru scopu. cusì avemu i nostri dubbii riguardu à l'interpretazione. Hè perchè questu ùn hè micca solu una ripetizione di Dan 2 in una altra forma, cum'è alcuni pensanu - hè una altra cosa è hà un altru scopu.
E quattru bestie in Daniel definiscenu tutti i tipi di regnu o imperu chì ponu truvà in stu mondu. Per tipi di regnu vogliu dì i sferenti principi fundamentali nantu à quali questi regimi operanu. Ogni nazione nantu à a terra è in tutta a storia pò esse vistu in una o altra di queste categurie.
L’obiettivu di ogni guvernu mundiale hè di guvernà o di guvernà u populu in una manera chì l’entità dirigente mantene l’ordine, è stabilisce è mantene u so putere. In altre parolle cercanu di cuntrullà in qualchì manera u cumpurtamentu di e persone sottumessu per assicurà chì u guvernu mantene a so regula. Questa hè bisognu di a cunfurmità di u pòpulu è ci sò parechji modi fundamentali per quale quella conformità pò esse assicurata. Ci ci porta à i simboli di e quattru bestie chì ci mostranu esattamente ciò chì sò i diversi metudi. O piuttostu i primi trè ci mostranu tutti i fundamenti. L'ultima bestia hè speciale, avè caratteristiche di l'altri, ma si riferisce solu à u tempu di a fine.
Leone - A prima bestia hè un leone cù l'ala di l'agliu. Mentre Daniel hà vistu chì e so ali sò stati tagliati, è si era lasciatu stanttu nantu à i so dui piedi posteriori, cum'è un essiri umanu. È hè stata data di una mente umana.
U leone, cù a so regina è l'orgogliu intornu, hè un simbulu di regnu è maestà, è hè spessu usatu cum'è un simbulu per questu scopu. Hè un animali cumunali chì vive in una fiertà chì hà una ghjerarchia è un dirigente strettu. U simbulu parla di un animali putente, è cusì hà una certa forza chì si traduce in termini umani di u guvernu cum'è avè esercitu militare. U principiu di un rè hè di cumandà u rispettu di e persone è dunque di guvernà assicurendu u so impegnu vuluntariu basatu annantu à a so credenza in ellu, è una paura reverente d'ellu. U populu crede in u so rè. Dunque si deve esse vistu cum'è un bon guvernatore, cun sapientia, verticalità è equità. Hè sta maghjina cù a ghjente chì u mantene in cuntrullà. Quandu i rè venenu vistuti cum'è corrupti, falanu.
Pudemu signalà parechje monarchie di u passatu chì si sò gestite annantu à questu principiu. Benintesa oghje sò quantunque alcune monarchie ma trà e nazioni più grande di u mondu sò diventate più numarose chè e vere monarchie induve resiste u putere. Anu operanu annantu à quellu principiu di cumandà u rispettu è l'admirazione da a ghjente, ma corrispondenu à una sorta di parlamenti chì effettivamente regenu per elli. Ghjè in quà u restu di stu simbolisimu vene in scena.
Prima di tuttu facemu u puntu chì stu leone simbolicu hà ali. L'ala parlanu di un imperu. L'ali si diffondenu è furnisce u trasportu nantu à e grande rigioni chì coprenu una grande o vasta zona. Anu ancu coprendu cumu si sparse, chì simbulizeghja a copertura è a prutezzione chì un re si estende à i so sughjetti, induve si trovanu.
Tutta l'Europa avia munarchie cum'è una spezia - Inghilterra, Francia, Spagna, Portugallu, Olanda, Prussia, Russia etc. - è questi munarchii facianu tutti sforzi per stabilisce un imperu. In fattu cumu u tempu passava da l'Inghilterra furmò una unione è diventa Gran Bretagna è poi andò à stabilisce u più grande imperu mai cunnisciutu, chì copre un quartu di l'area di u globu è un terzu di i populi di u mondu. U so residu esiste sempre in a forma di a Commonwealth of Nations chì travaglianu sempre in certi modi esclusivi ancu ora. U fattu chì u leone avia ali, hè un'indicazione chì e monarchie di u mondu sparghjevanu e so ali è si spandissinu in imperi. U fattu chì e ali fussinu sgrossate e u leone si faria di e gambe posterie mostra chì queste monarchie si trasfurmassi in qualcosa d'altru, è perderanu i so imperi. Chì quarchi cosa diventa demucrazii, cù i parlamenti, induve u leone hè fatta per stà in modu ch'ella s'assumiglia à un omu, è chì dà a mente di un omu.
L'omu hè un essere morale, micca una bestia. Ciò chì questo suggerisce è chì queste monarchie fessinu di pruvà di diventà più moralistiche in forma, piuttostu cà di governare sempre da dittatura di edicte reale, dunque a morale hè u so principiu guida. Questu hè veramente u principale preoccupatu di tutte e demucrazii muderne. Hanu i stessi obiettivi cum'è u rè originale, per guvernà, ma sò ghjuntu à esse cundutti da u populu per u populu cun una munarchia simbolica chì facenu pocu, ma trascurandu, in u megliu. Hà u vantaghju chì u rè si pò alluntanà di e decisioni cattivi di u parlamentu è di vedene sempre favuritu di i so sugetti. Eppuru, malgradu tutti i so sforzi, ciò chì dice questu hè chì hè sempre una bestia monarchica sottu, ancu s'ella prova à esse vistu è operanu cum'è un omu morale.
U mutivu principalu chì sta migrazione à a demucrazia hè stata solu chì u tempu è a storia ci hà dimustratu chì nimu hè veramente in funzione di guvernà cum'è re. Troppu spessu u putere hè statu dimustratu per corrupteru, o chì i re anu mancatu di a saviezza per guvernà bè cusì, duverebbe passà à e persone chì ponu fà un megliu travagliu di fà facendu inseme, cusì difficiule quant'è di volte. Pò esse statu statu guvernatu da un rè veramente sàviu è benevolente chì ùn puderia micca esse curruttu da u putere, allora puderia esse una situazione idilliaca, cun menu cunflittu ch'è qualsiasi altru tipu di regula. Eppuru, a regula di Salomone hè stata specificamente datu per mustrà chì ancu i più sàvii di sta terra ponu esse currutti da u putere à a fine, è venenu à avè bisognu di a disciplina di Diu cum'è tutti l'altri.
Bear - a seconda bestia hè un orsu. In termini di un tippu di guvernu umanu, sta per forza di shear brute. E persone sò guvernate in questu regnu per oppressioni. Se ùn cunfurmanu micca soffrenu, cusì sò cunformi, o mori di e mani di u guvernu. Di sicuru quandu pensemu à un orsu cum'è simbulu, a Russia hè u primu locu chì vene in mente, chì ironicamente ci hà datu l'esempiu perfettu di stu tippu di regule, sebbene ci pudemu nutà assai di più. L'ossu hè vistu chì hà e costole in a bocca è devora a carne di parechje persone. Regimi di stu tipu sò brutali. Esattenu un saccu di sangue nantu à e so persone s'ellu ùn deteranu a linea, o à volte ancu s'elli. U capu ùn hè micca guasi interessatu per a so maghjina morale cù u populu cum'è u leone monarquicu. A paura, o u terrore, hè u so motivatore, micca rispettu, dunque sò più preoccupati chì e persone teme bè chì li rispettanu. L'orsu hè ancu un animale putente, cusì hà di novu in forze militari à u so cumandu. Queste forze ponu esse per a difesa di u regnu, ma sò invariabilmente ancu usati cum'è mezzu per implementà a so oppressione annantu à u so propiu populu.
Un puntu à nutà hè chì l'orsu ùn ha micca ali chì ùn indicanu micca imperu significativu. In generale per mantene un imperu per forza bruta pare avè i so limiti perchè precisa un vastu sforzu è risorse enormi. Poi a ogni occasione, u pòpulu s'arrizzeghja per scaccià l'oppressione, po'ella pò durà tantu longa. Gran Bretagna hà gestitu un imperu durabile aduprendu u mudellu di leone monarquicu cunvince e persone chì era quì per u so benefiziu stessu. Ci hè assai più prezzu è più faciule di regula, se pudete tirà fora. Certi anu unitu ancu à l'Imperu Britannicu in modu voluntariu. L'India seria l'esempiu primariu induve 350 milioni di persone sò stati guvernati da un pappu di decine di millaie di stranieri per più di 200 anni. Dopu chì anu mutatu per mostrà più orsi cum'è qualità chì sta regula particulare prestu prestu à a fine. Era Gandhi ' s geniu chì hà pruvucatu è rivelatu chì, è hà cambiatu a percezione di u populu indianu versu i britannichi chì prestu u purtonu à una fine rapida. In ogni casu, a Gran Bretagna ùn era pronta à andà più in quella strada, postu chì avia dighjà fattu muvimenti versu a demucrazia, perciò avia da lasciare l'India contr'à a so vuluntà dopu una lotta minima per mantene u putere. S'ellu avia Gandhi sfidatu un veru orsu, era simpricamente manghjatu, ancu senza dubbiu chì a ghjente serebbe risuscitatu per sparghje l'oppressione. In ogni casu, a Gran Bretagna ùn era pronta à andà più in quella strada, postu chì avia dighjà fattu muvimenti versu a demucrazia, perciò avia da lasciare l'India contr'à a so vuluntà dopu una lotta minima per mantene u putere. S'ellu avia Gandhi sfidatu un veru orsu, era simpricamente manghjatu, ancu senza dubbiu chì a ghjente serebbe risuscitatu per sparghje l'oppressione. In ogni casu, a Gran Bretagna ùn era pronta à andà più in quella strada, postu chì avia dighjà fattu muvimenti versu a demucrazia, perciò avia da lasciare l'India contr'à a so vuluntà dopu una lotta minima per mantene u putere. S'ellu avia Gandhi sfidatu un veru orsu, era simpricamente manghjatu, ancu senza dubbiu chì a ghjente serebbe risuscitatu per sparghje l'oppressione.
Leopard - a terza bestia hè un leopardo. Di novu questu simbulizeghja un altru modu per u quale un guvernu pò circà di guvernà u so pòpulu chì hè fundamentalmente sfarente di i dui precedenti.
U leopard hè un animali di furtuna. Funciona in modi astuti è astuti chì utilizanu l'ingannui per guvernà a ghjente. In cunvince e persone di u so statutu speciale di rignuli assicuranu u so impegnu è serviziu. A maiò parte di sti regimi piglianu a forma di qualcunu chì pretende divinità, o prumove una forma d'ideulugia, o qualcosa cusì, è allora in basa di quessa, esigenu l'ubbidienza voluntaria di u populu per cunfurmà cù u so regnu. Per un dirigente chì dichjara divinità puderanu orchestrarà un qualunque modu ingannevule di dimostrazione di u so putere di pruvà e so rivendicazione è fà u populu crede in elli. O a cridenza di u pòpulu puderà esse stabilita puramente nantu à a spalle di qualchì tipu di mitu riguardanti quelli chì u regime face passi per diffusà.
Per suprattuttu, a forma più cumuna di stu tipu di régime hè induve u populu hè purtatu da crede u so regnu hè divinu. Cum'è Diu, o cum'è u so rapprisentante numinatu, stanu prega à a sottumissione è l'ubbidienza di e persone chì pò ancu esse tenute a morre per prutegge.
Stu leopardo hà quattru ali, simbulizendu di novu u fattu chì si sparghjera per furmà imperi. Chì hà parechje coppie di ali suggerisce multiple imperi differenti basati annantu à stu listessu principiu di inganni, anche si senza dubbitu ognunu basatu nant'à un mitu differente.
U leopardo hà ancu quattru capi chì suggerenu chì ci sò quattru manifestazioni distinti di stu tipu di regime. Chistu pò micca significà quattru capi di u guvernu, ma basatu annantu à u fattu chì questu si tratta di principii piuttostu cà di regimi specifici, pò significà quattru tippi differenti di inganni induve solu unu d'elli hè a pretensione à a divinità. Per esempiu un altru tipu di inganni pò esse un tippu di reggigeni induve quellu chì regula hè credutu di avè puteri speciale - spessu questu averia bisognu di un certu atti di inganna di magia o meraviglia. Un terzu puderia esse basatu solu nantu à l'imaghjini o in a persunalità induve u capu hè basamente u più ghjustu o più intelligente di tutti è dumanda sottumissione nantu à questu basa.
Tutte e bestie - In tutti sti casi si pò circà in giru, o guardà daretu à a storia, è vede esempi. Citemu qualchì: L'imperatori Rumani chì si proclamavanu divini è fecenu imperu da ellu; Hirohito di u Giappone chì era cridutu divinu è chì circò un imperu da ellu; L’Islamu cum’è una religione cumpreta cù u so sacerdoziu puliticu chì hà furmatu imperi in u passatu è ancora cerca di fà cusì; U Cristianesimu hà operatu di modu simile in u passatu induve hè statu trasformatu in una religione pulitica è significa cuntrullà u populu, malgradu a verità in a so letteratura; L'ideulugia comunista pò esse cunsiderata unu di questi chì include una credenza in l'ateismo.
In verità nimu di i regimi attuali in u mondu opera solu solu unu di sti trè principii distinti. Piuttostu sò una mistura di tutti in una certa misura ma invariabilmente si appendenu forti versu unu d'elli. Certe volte i regimi passanu da una forma à un'altra, cusì per esempiu avemu vistu spessu una monarchia di leone migrà assai rapidamente in un orso brutale per mantene u putere una volta chì anu persu u rispettu di e persone. Un leopardo chì corre in furtu pò fà una cosa simile se u mitu hè spostatu è a credenza hè persa. Videmu questu in l'Islam, u Cristianesimu puliticu è in u Cumunisimu quandu cumencia à falla. Sfortunatamente per questi guvernanti hè difficiule di mantene più di un tali tipu di regimi in u stessu tempu. Se una munarchia vole suprimi i dissidenti cù elementi brutali, ci anu da dissimulà currettamente o alluntanendu si da ellu per ùn apparinà micca à e persone chì anu da culpà. Stu tippu di equilibriu hè difficiule à mantene, ma questu hè esattamente u tipu di operazione maestru chì aspettemu di vede in i tempi fini da a bestia in u Libru di Revelazione, l'Anticristu, quand'ellu vene à guvernà a terra, cum'è ci vuleremu vede In fatti l'ultima bestia in a visione di Daniel era assai spaventosa per ellu perchè era qualcosa di scunnisciutu è assai più temore chì u restu. Fundamentalmente era in forma di orsu - oppressore, ma a so brutalità era in un nivellu altrimenti sferenti à l'ossa. Era ancu innaturale cù a so forza, i so denti di ferru, i so unghie di bronzu, è u so cumpurtamentu di stampà è sfracicà e so vittime sottu à i so pedi. Ciò chì hè chjaru da u testu hè chì tutti questi regni sò sempre in esistenza à a fine (Dan 7:12) dunque ùn sò micca solu un inseme sequenziale di regni cum'è a statua di Nebuchadnezzar in Dan 2. Tutti esistenu, ma u quartu u più spaventu. a bestia pare chì pare à a fine per suprime è sottumette tutti per a so brutalità. Ciò chì vene dopu à questa bestia finali hè chì hè rinnuvatu da a venuta di u Regnu di Diu, chì hè qualcosa di discussione, ma chì hè una priorità più bassa in u mumentu per quessa chì continuemu un pocu per guardà l'avvenimenti chì succederanu nantu à a terra davanti à questu durante i tempi di tribulazione è poi furore. Ciò chì hè chjaru da u testu hè chì tutti questi regni sò sempre in esistenza à a fine (Dan 7:12) dunque ùn sò micca solu un inseme sequenziale di regni cum'è a statua di Nebuchadnezzar in Dan 2. Tutti esistenu, ma u quartu u più spaventu. a bestia pare chì pare à a fine per suprime è sottumette tutti per a so brutalità. Ciò chì vene dopu à questa bestia finali hè chì hè rinnuvatu da a venuta di u Regnu di Diu, chì hè qualcosa di discussione, ma chì hè una priorità più bassa in u mumentu per quessa chì continuemu un pocu per guardà l'avvenimenti chì succederanu nantu à a terra davanti à questu durante i tempi di tribulazione è poi furore. Ciò chì hè chjaru da u testu hè chì tutti questi regni sò sempre in esistenza à a fine (Dan 7:12) dunque ùn sò micca solu un inseme sequenziale di regni cum'è a statua di Nebuchadnezzar in Dan 2. Tutti esistenu, ma u quartu u più spaventu. a bestia pare chì pare à a fine per suprime è sottumette tutti per a so brutalità. Ciò chì vene dopu à questa bestia finali hè chì hè rinnuvatu da a venuta di u Regnu di Diu, chì hè qualcosa di discussione, ma chì hè una priorità più bassa in u mumentu per quessa chì continuemu un pocu per guardà l'avvenimenti chì succederanu nantu à a terra davanti à questu durante i tempi di tribulazione è poi furore. ma a quarta bestia più spaventosa pare chì pare à a fine per suprime è sottumette tutti per a so brutalità. Ciò chì vene dopu à questa bestia finali hè chì hè rinnuvatu da a venuta di u Regnu di Diu, chì hè qualcosa di discussione, ma chì hè una priorità più bassa in u mumentu per quessa chì continuemu un pocu per guardà l'avvenimenti chì succederanu nantu à a terra davanti à questu durante i tempi di tribulazione è poi furore. ma a quarta bestia più spaventosa pare chì pare à a fine per suprime è sottumette tutti per a so brutalità. Ciò chì vene dopu à questa bestia finali hè chì hè rinnuvatu da a venuta di u Regnu di Diu, chì hè qualcosa di discussione, ma chì hè una priorità più bassa in u mumentu per quessa chì continuemu un pocu per guardà l'avvenimenti chì succederanu nantu à a terra davanti à questu durante i tempi di tribulazione è poi furore.
Ci hè un allinjamentu chjaru trà a descrizzione di Danielu di l'ultime di e quattru bestie, è a descrizzione di Ghjuvanni di a bestia in Revelazione chì hè vanu è fieru. Ma prima di questu in u Libru di l'Apocalisse, ci hè un allinjamentu assai forte di queste dui in Rev 13: 2 - Questa bestia pareva un leopardo, ma avia i piedi di un orsu è a bocca di un leone. . Ciò chì hè dicendu hè chì sta besta operarà in qualchì modu aduprendu i principii di tutte e trè altre bestie di Daniel chì avemu digià discututu. A bocca di u leone - parla cum'è rè. Piedi cum'è un orsu - opprime u pòpulu è devore a so carne, ma a face un sfarente à l'orsu sfilendu piuttostu cà manghjà. Sembrava un leopardo - hè una bestia di furtità perciò inganna a ghjente, forse elevandosi in un statu divinu, forse da puteri speciale, forse fendu una nova religione - chì pò esse una religione anti-Diu, è forse per tuttu ciò. Quissa hè a vera forma è a natura di l'Anticristu quand'ellu vene è principia à guvernà a terra in u tempu di a còllera di Diu.
Per arrotondà questu, mi permette di cuntà i mo sentimenti nantu à questa scrittura in Dan 7. Per mè, cum'è una rivelazione di ciò chì vedemu, si trova in u listessu parentesi cum'è Dan 2 è a visione di Nebucadnezzar di l'immensa statua chì rappresenta l'imperi da vene. Quellu capitulu di Dan 2 hè cusì precisu à ciò chì sapemu di a storia, ancu s'è hè tantu chjaru chì era scrittu solu in u tempu di u primu regnu mintuvatu, chì diventa una vasta validazione di l'accuratezza di a profezia di a Bibbia. Ci avemu ciò chì aghju chjamatu un Cinderella eureka mumentu quandu vedemu a scarpa di vetru si adatta perfettamente. Quandu si tratta di Dan 7 è pruvemu di inseme chì in a listessa storia ùn guasgiamu micca a listessa sperienza. Invece, cumu dissi prima, hè cum'è una sorella brutta fit induve noi stanu a storia di scarpa in questu - finu à ghjunghje à questa interpretazione. Allora ottenemu un altru mumentu Cinderella incantevule perchè i simboli chì ùn usa micca solu descrizanu i fundamenti di ogni regnu cunnisciutu, ancu aspetta à l'oghje mudernu cù a so vista di demucrazia, ci dendu simboli perfetti per descriverà ciò chì vedemu in u nostru populatu mudernu. mondu. Ma ùn sò micca l'unicu casu di scritture chì ci piacenu cusì. Un altru ch'e vene da più tardi prima di finisce, solu per a delizia di ella, induve tornemu dinò un ochju à i cavalieri di l'apocalisse è vedemu quantu si adatta ancu à ciò chì sapemu avà di storia chì era chjaramente impussibile di cunnosce in. u tempu di scrive. dendu noi simboli perfetti per discrive ciò chì vedemu in u nostru mondu mudernu mudernu. Ma ùn sò micca l'unicu casu di scritture chì ci piacenu cusì. Un altru ch'e vene da più tardi prima di finisce, solu per a delizia di ella, induve tornemu dinò un ochju à i cavalieri di l'apocalisse è vedemu quantu si adatta ancu à ciò chì sapemu avà di storia chì era chjaramente impussibile di cunnosce in. u tempu di scrive. dendu noi simboli perfetti per discrive ciò chì vedemu in u nostru mondu mudernu mudernu. Ma ùn sò micca l'unicu casu di scritture chì ci piacenu cusì. Un altru ch'e vene da più tardi prima di finisce, solu per a delizia di ella, induve tornemu dinò un ochju à i cavalieri di l'apocalisse è vedemu quantu si adatta ancu à ciò chì sapemu avà di storia chì era chjaramente impussibile di cunnosce in. u tempu di scrive.
In verità, quandu fighjemu in sta definizione di i fundamenti sferenti di u guvernu vedemu chì questu si applica micca solu à e nazioni, ma à ogni forma d'istituzione mundana. Chì include e imprese è altre organizzazioni - è si applica enfaticamente à e chjese. Videmu chì ognunu di sti tippi di reguli avianu in chjese, ma sò tutte di natura mundana - ancu u mudellu di leone / rè. Per a chjesa eramu destinati à guidà nantu à un mudellu assai diversu à qualcosa di u mondu chì hè basatu nantu à u duminiu di Diu da u so Spiritu à traversu tutti i membri, cusì Cristu hè u capu di a chjesa. Ciò chì era persu dopu a chjesa iniziale è à un certu puntu hè stituitu à esse recuperatu in questi ultimi ghjorni, per quessa, sò statu guidatu à scrive un libru annantu à questu - The Original Church to Come. Nantu à u listessu tempu soffremu tutti i prublemi di pruvà à curreghja a chjesa sottu unu di sti mudelli mundani, chì spiega daveru i difetti di a chjesa cume a cunniscimu in oghje. In ogni casu ci hè un spustamentu di testa chì rimpiazza u Spìritu è sguassate a parte chì tutti i membri duveranu piglià in u corpu. U tipu di chjesa chì duvemu esse funziona permette à tutti i membri di participà, cume si sò guidati, è sò guidati da i so dirigenti per pruvà tutte e cose. Si tratta di teste aperte chì una volta pruteggevanu a ghjesgia da falsi insegnamenti, è falsi apostoli chì li avarianu sfruttati. Avà ùn hè micca fattu è tutti questi trovanu a so strada in a chjesa senza sfida, dendu l'opportunità à tutte queste forme mundane di chjesa, è apre a porta à u falsu insegnamentu è a falsa profezia. Idealmentu qualcosa cumu stu messagiu cumpletu deve esse pesatu da tuttu u corpu per discerne ciò chì hè veramente di u Signore, cumu si deve fà per tuttu u restu. Allora l'inganninu sarà scunfittu. Avà avemu delegatu quella rispunsabilità à i nostri dirigenti, ma ùn hè micca u modu chì era urigginariamente, o devia esse ora.
Cum'è un ultimu sguardu à l'Anticristu, fighjemu u so famosu numeru, 666. Chì significa? Ci hè dichjaratu in Revelazione chì hè pussibile calculà u significatu di u numeru di u so nome, è ci hè stata una spekulazione numerosa di questu dapoi. Quì simu solu offre i mo pensi nantu à questu.
Sospettate a designazione di 666 à l'Anticristu cum'è u numeru di u so nome hà prufundità considerableu. Tuttavia, una regula di pulizzia per mè cù l'interpretazione di tutte e profezie hè di truvà prima l'interpretazione simplice è evidenti. Quandu e cose si facenu highfalutin allora per mè chì hè un avvisu hè fora di strada. Hè solu stu tipu di simplicità chì mi pare cusì cunvincente in Dan 2 è Dan 7, è cumu vedrete più tardi in Rev 6 è i quattru cavalieri. Avemu vede u listessu tippu di cose in tuttu u studiu di e matematiche quandu interpreta u nostru mondu fisicu. Pigliate per esempiu a famosa equazione di Einstein E = mc 2. Hè l'equazione più semplice, ma cum'è i fisici vi dicerà chì e so implicazioni sò vasti, mantenendu tanti scientifichi occupati è travagliendu per tutta a vita. Quessa hè a putenza è a maraviglia di e matematiche. Truvemu u listessu per Isaac Newton è a so scuperta di e lege di u muvimentu chì sò state usate per predichendu u percorsu di i pianeti. I so equazioni eranu altrettantu semplici, ma avianu un effettu profundo. Cum'è un Ingeneru Meccanicu furmatu è qualificatu aghju scupertu u putere di e matematica è era sempre espertu da ella. Un Meccanicu Ingenieru hè in realtà un matematicu applicatu tali chì 90% di u corsu sò matematichi, è in l'annu finali era 100% matematica. L'utilizemu per interpretà u mondu reale, processemu, è dopu interpretemu in daretu un risultatu chì predice o spiega qualcosa. Spessu l'indicazione chì eramu nantu à a strada bona era a so simplicità. Cum'è alcuni anu dettu, Diu hè chjaramente un matimaticu - ma hè ancu u patrone di u fenomenu di e matematiche. Pensu chì no duvimu micca esse stupiti quandu ci offre a stonda cunundru numericu à masticà - cum'è à i nostri parenti li piace di allungassi è di sfidassi un pocu.
Un bellu postu di partenza seria di fighjà nantu à u numeru di Diu chì saria 777, di u listessu modu chì 666 rapprisenta l'Anticristu. Ci hè dettu chì u Spìritu di Diu hè un spiritu sette volte. Micca sette spiriti, ma un Spìritu sette-volte. In u Spiritu hè una unità di sette aspetti. Ugualmente sapemu ancu chì hè una unità di trè persone - Babbu, Figliolu è Spìritu - chì hè u mutivu chì ci sò trè sette in quellu numeru. Ogni sette riprisenta una di queste persone, ognuna perfetta è in unità cù l'altri. Naturalmente, cum'è sapemu chì tuttu hè parte di u misteru di Diu perchè ellu hè unu, ancu s'ellu si prisenta cum'è trè persone. Diu hè unu. Hè unità. Ùn ci hè micca una divisione in ellu. Tutta sta sprissione hè di perfetta armunia è unità. Hè un misteru meravigliosu per noi perchè Diu hè tantu più grande chè un esseru chè noi simu cù e so multiple forme. Quandu venemu à Diu avemu ancu cusì unuSpìritu allora diventemu parte di quella unità. Allora, quandu tutti crescemu in a nostra fede, procedemu versu una unità di fede (Ef 4:13) - venemu à vede a verità è siate uniti in ella. Tuttu chistu significa chì u numeru 7 riprisenta perfettamente Diu. Prima perchè hè un numeru primu, chì significa chì hè indivisibile. Di sicuru 2, 3, è 5 sò ancu numeri primi. Oltre a 2 tutti l'altri numeri ùn sò micca primuri precisamente perchè sò divisibili per dui. Per i numeri dispari 7 hè u più altu primu cifru prima chì arrivemu à unu chì hè divisibile - chì hè 9, divisibile per 3. U numeru di Diu hè dunque u primu cifru più altu in u nostru sistema di numeri decimali dopu à u quali passemu in doppia cifru, ma Diu hè unu, per quessa chì una sola cifra 7 riprisenta bè. U numeru 777 hè dunque una cumminazione di dui primi - 3 è 7 - induve i trè sette rappresentanu ognuna di e persone in quale Diu si presenta à noi - Patre, Figliolu è Spìritu, ognuna di li perfetti. In breve, tuttu mi parla di l'unità indivisibile di Diu.
Avà à cunzidira u numeru 6. Prima hè falatu da 7 è in questu rispettu riflette a verità di Satana. Aspirava à diventà ' cum'è a più alta ' è à esse veneratu cum'è Diu, ma hè cascatu da quellu marcatu. Mentre chì u 7 hè u numeru di Diu è parla di perfezione è santità, cusì 6 parlanu di mancanza di quessa è cusì rapprisenta l'imperfezione - u male, a corruzzione. Allora mentre chì 7 hè una prima è cusì indivisibile, 6 hà una pruprietà unica di tutti i numerichì hè chì hè supremamente divisibile. Per questu vogliu dì chì ogni numeru finu à a mità di u mumentu (u puntu massimu) pò esse adupratu per dividisce 6 - hè divisibile per 1, 2, è 3. Nisun altru numeru ùn pò micca pussibuli stu vantaghju. Ciò chì parla di hè divisibilità reale - u regnu di Satana hè u cuntrariu di l'unita. Ciò ùn hè micca surprisante perchè ùn hè micca cum'è Diu in ellu pò pienu tutti quelli chì li appartene è cusì purtalli in unità. U regnu di Satana hè chinu d'individui egoisti chì ognunu anu a so propria agenda egoista. Unisce solu per gestisce u so interessu di sè stessu, per prumessa di ricompensa, o per minaccia, ma fundamentalmente Satana hè prufundamente divisu - è chì serà a fine a caduta di u so regnu. U fattu allora trè sei in 666, significa chì Satana hè una nova volta pruvatu à imità à Diu venendu in trè forme. Hè u primu Satana, u Secunna Anticristu, è dopu u vemu vene in una terza forma in Revelazione cum'è a statua di a bestia chì hà campatu è stupitu u populu. Parte di Satana chì hè mancatu di Diu hè chì ellu maschera cum'è Diu, cum'è divinu, è cusì inganna u populu. Diu hè cumplitamente veru, ma Satan hè un bugiu in ogni modu - una forma cambiante - un leopardo - un ingannatore. Hè per quessa chì Ghjesù hà dettu chì a minzogna hè a lingua nativa di Satana - l'hà inventatu, è diventa u maestru di l'arte di questu. ma Satana hè un bugiu in ogni modu - una forma cambiata - un leopardo - un ingannatore. Hè per quessa chì Ghjesù hà dettu chì a minzogna hè a lingua nativa di Satana - l'hà inventatu, è diventa u maestru di l'arte di questu. ma Satana hè un bugiu in ogni modu - una forma cambiata - un leopardo - un ingannatore. Hè per quessa chì Ghjesù hà dettu chì a minzogna hè a lingua nativa di Satana - l'hà inventatu, è diventa u maestru di l'arte di questu.
A prossima bona dumanda di dumandassi hè perchè allora Satana utilizarà stu numeru per ripresentà sè stessu quandu vene u ghjornu di l'Anticristu postu chì tutti sapemu ciò chì sta. A risposta hè, cum'è un ingannore hà di redefinisce, è vecu chì a redefinizione era dapoi. Probabilmente diceranu 6 hè u numeru di l'omu è i trè 666 di parlà inseme di l'omu perfettu, chì hè ciò chì si presenterà cum'è, probabilmente à u stessu tempu chì sceglia un corpu strattamente attraente per presentà - sfarente di Ghjesù chì ùn avia nisuna forma. chì naturalmente ci attrarà versu ellu (Is 53: 2). In effetti sustituisce Diu cun l'omu. U mondu cum'è a sapemu hè digià fissatu à l'imàgine è questu hè chì l'Anticristu sfruttarà. Parte di u so ingannu hè di redefinisce e cose cum'è 666 per aduprà in u so favore,
Cumu aghju dettu quandu aghju cuminciatu à discutiri u so numeru, 666 pò avè più profondità cù l'altri significati cusì chì altre idee ponu ancu esse valide, ma per mè à questu puntu, questu hè u significatu principale di questu.
Avà avemu fattu un ochju à l'Anticristu è u tipu di régime chì hà da impegnà in a terra, duvemu ancu avè un pocu di vista à Satana è quale hè. Cum'è i generali in guerri ci dicenu, hè megliu cunnosce u vostru avversariu. Questu ci aiuta à anticipà i so muvimenti è cusì preparatevamu per elli.
L'Anticristu hè una manifestazione di Satana in terra. Sta seria a definizione più corta è curretta. Ma chì era Satan à u principiu?
Forse hè statu un arcangelu. In generale ci pò esse sette arcanelli, seppuru ùn sò micca sappiutu. U libru di Enoch ùn hè micca accettatu cum'è parte di u nostru canone di scrittura, ma hè quantunque citatu in u libru di Jude è in 2 Petru. Ci sò in fatti trè libri di Enoch ma solu u primu hè citatu. Quandu guardemu i pezzi citati si riflette in particulare à a caduta di l'angeli di u celu chì venenu è chì a corruzzione di a terra in u so propiu interessu stessu, è dopu appellavanu à Diu per u pirdunu è a rientrazione, ma sò stati negati, postu chì nimu era pussibule. per a so redenzione. Quella parte hè riferita in a Bibbia (2 Petru 2: 4) è duverebbe esse una rivelazione fridissima per noi chì siamu ancu cascati cum'è un risultatu di a so influenza nantu à noi, ma per noi Diu hà fattu un modu, beni benissimu spesa, per noi chì pudemu esse reditu. Una cosa chì ci vole sempre à ricurdà hè ancu a pussibilità di redenzione per l'omu hè una cosa assai difficile da rializà, ancu per Diu, ma per noi hà fattu ciò chì hè necessariu, ancu s'ellu ùn era pussibule alcun modu per l'angeli caduti.
Sì Satana era un arcangelu pari chì puderia esse statu più di l'ordine di l'angeli chì sapemu cum'è cherubini, chì parenu guardiani. Parechje persone anu assai idee nantu à questu, ma e cose ùn sò micca cusì sicure. Avemu ancu esse cuscenti chì a Bibbia ci avvistà chì questu pò diventà un aspettu di a vanità spirituale per alcune persone - per esse un espertu di i regni angelici. Preferite stà attaccatu à ciò chì hè intimatu in le Scritture è lasciassi in quella, à menu chì ùn aghju alcune rivelazioni specifichi chì avissi da trattà cun prudenza.
I versi in Ezekiel 28: 13-19 & Isaia 14: 12-19 parevanu parlà d'un guardianu cherubinu di immensa bellezza chì era in Eden, chì hà determinatu à diventà ' cum'è u più altu'è cascò in a corruzzione è a gattività. Ancu s'ellu hè scrittu in u cuntestu di regni in quelli ghjorni, queste Scritture pare avè parechji significati cumpresi riferimentu à qualchissia chì hè di origine celeste. Most credenu chì questu hè Satana, in quale casu era un cherubinu tutore, è u più prubabilmente l'arcangelu sopra l'ordine tutale di l'angeli guardiani - i cherubini. Altri ordini d'angeli pare chì esistenu induve Michael hè l'arcangele sopra tutti l'angeli guerrieri, Gabriel hè l'arcangel di tutti l'angeli messageri, è poi ci sò i serafini - un altru ordine di anghjulu chì l'attenzione primaria pare esse l'adorazione è u ministeru direttu à Diu, chì senza dubbitu anu ancu un arcangelu chì serve annantu à elli. Quandu pensemu à i nostri guardiani assai traditori à Diu "
A mo perspettiva persunale da u testu di Ezekiel hè chì questu querubinu guardianu pò esse stata a più bella criatura chì Diu hà creatu. Per quessa, quandu a so vanità hà ottinutu u megliu da ellu, s'hè vistu cum'è qualcunu chì puderia aspettà esse cum'è Diu. S'ellu ci era statu un altru anghjulu più bellu, ùn puderia micca cascatu cum'è ellu, ma pare ch'ellu era u più glorioso è dunque u primu candidatu per fà stu tippu di assunzione. Hè ancu più prubabile ch'eddu hà sviluppatu un modu per ammuccià quella gattività, postu chì in u celu tutte e cose sò normalmente revelate, micca oculate. Hè per quessa chì Ghjesù s'hè riferitu à ellu cum'è l'autore di bugie, è hà dettu chì a minzogna hè a so lingua nativa. A fine a malvagità hè stata truvata in ellu (Ez 28:15) è hè statu cacciatu fora di u celu, inseme cù parechji di u so ordine chì u seguitanu,
In u so state scuravata è corrotta, Satana hè diventatu un nemicu formidabile per noi, avendu modu di intelligenza in fronte di tuttu ciò chì possemu. Eppuru, l'ànghjuli ci prutegge in u regnu terrenu è noi ancu ricevemu l'autorità per guadagnà contr'à ellu, secondu chì questu hè u nostru duminiu datu à Diu, micca a so. Dunque, facemu parte di a forza di frenu chì mantene Satana à a terra nantu à a terra è nega a libertà di manifistà si in una manera senza restrizioni. Certe volte l'omi li dannanu l'opportunità di delegà l'autorità per ellu, è questu porta à moltu prublemi à a terra, ma in generale hè u pòpulu di Diu chì eserciteghja u potere di u putere inseme cù l'angeli di a lotta per mantene lu. Eccu un statu di cose chì continuerà finu à chì noi esse pigliatu fora di u modu, ancu s'ellu ùn ne '
Ora Satan hè cascatu hè diventatu un maestru ingannatore. Hè sempre piena di fiertà è arroganza, chì hè spessu a so cascata cum'ellu u conduce impacientamente. Ugualmente l'esseri maligni caduti in u so regnu anu una motivazione simile chì in realtà li mette tutti in cuncurrenza di manera predatoria, cun gerarchie, ma sò abbastanza intelligenti per sapè chì sò più forti formendu cooperativi, dunque ci sò alleanze fatte in sè stessi. autointeressu cù l'altri esseri gattivi per ottene qualchì vantaghju in u so regnu inseme - dunque vedemu casi cum'è u demoniu di i Gerasenes citati prima, chì avianu una legione di dimònii. Cum'è questi esseri gattivi, cumprese Satana, ùn sò più indwelt da Diu, sò diventati totalment egoistichi. Dunque, Satana hà da guvernà elli cuntrullendu u so interessu stessu. Per elli tutta l'idea di autosacrifiziu ùn hè micca qualcosa ch'elli avissiru cuntemplazione è probabbilmente eranu stupiti da u fattu chì Ghjesù era pronta à fà un tali sacrificiu per noi per riesce. Spessu a natura egoista competitiva di i dimònii significa chì agiscenu in u so propiu interessu, è solu in l'interessu di l'intera quandu furzati à fà cusì. Questi li causa sbagli grossi quandu si tratta di battaglia, è Satana hè dura impughjatu à cuntrullallu, ancu da minacce di punizioni è oppressioni. A natura di Satana è u regnu di u male hè a còllera, l'odi è a malidizioni. Sò distruttori di tuttu ciò chì hè bonu per natura. Sò fieri è ghjilosi, tramindui di noi / di l’omu è di l’altru.
Eru sempre un grande fan di u rumanzu di fantasia JRR Tolkien - U Signore di l'anelli . Principalmente perchè incarna a so cunniscenza di questi regni cattivi è cumu si funziona di manera notevole, è si paragunanu cumu u regnu di u bonu operanu lasciendu fora di u so interessu stessu per un scopu più altu. I filmi eranu fantastichi, ma i libri cuntenenu numerosi pepite addiziunali chì i filmi ùn coprenu micca mostrendu questi aspetti di u regnu di u bè è di u male. Per mezu di questu, è di parechje opere d'arte, sta generazione hè abbastanza infurmata di ciò chì hè u male è di cumu si opera. Eppuru u cummerciu veru ultimu serà quandu e forze reale daretu à queste fantasìi cumincianu à manifestà finarmenti in u nostru duminiu nantu à a terra. Allora e cose sò prubabilmente assai spaventosi.
Una volta chì avemu ghjuntu in u ghjornu di ira in più di a rottura di u 6u sigillo in u Libru di a Revelazione, ci sò parechje menzioni di u pòpulu di Diu presente nantu à a terra per via di a diffusione di u furore nantu à a creazione, è à traversu u tempu di a bestia. è a so marca. Ma sì a chjesa hè raptata da quellu puntu, allora quale sò esattamente?
Prima di tuttu, pare chì ci sò 144.000 sigellati in a Terra per un scopu speciale. Quessi dice chì sò discendenti di e tribù di Israele. Ùn avemu micca ragiunate per ùn aduttà micca littiralmenti, ancu s'è oghje i Ghjudei ùn sanu micca veramente di quale tribù appartenenu. Sembra chì sò queste e persone chì Paul si riferiva quandu hà scrittu annantu à u rughjone chì hè statu sceltu da a grazia è ùn anu micca arricatu u ghjinochju à Baal (Rom 11: 5). Quessi sò riservati à un ministeru speciale nantu à a terra quandu vene u tempu di còllera. Puderanu esse basati in Israele, o puderanu esse diffusi per tuttu u globu è riunite à Israele in tempu di còllera per evità l'attacchi di Satana.
Una vista persunale hè chì questi eranu i persone chì Satan intentava di distrughjini durante l'olucaustu di a seconda guerra mondiale, o quelli di quali discenderaranu, perchè saranu cusì strumentali in a so scunfitta à a fine. Cum'è Erodu hà pruvatu à sguassà Ghjesù cum'è un zitillù, cusì Satan hà pruvatu à sguassà questi speciali in un colpu di preferenza. A la fine puderia esse l'impatenza di a forza demonica chì conduce a Hitler chì hà purtatu à a perdita di a guerra - qualchì volta Diu porta Satana per una misinformazione è li fa agisce insensate, chì hè à volte perchè avemu ancu solu una parte di a stampa completa. - cusì chì Satana ùn pò scopre di noi ciò chì succede veramente - per quessa avemu da accettà solu cunnosce in parte cum'è i suldati in u campu di battaglia in comparatione cù u so cumandante.
U muvimentu di Hitler in Russia era un grande sbagliu per sicuru, motivatu primuramente da u fattu chì ci era tante ebrei in quella regione chì vuleva distrughje. Di sicuru, i Ghjudei stessi ùn vedenu nunda perchè ùn ricunnoscenu micca à Ghjesù cum'è u so Messia, è ùn anu micca u Libru di Revelazione in a so letteratura divina accettata. L'olucaustu hè dunque un misteru enormu per elli - perchè Diu ùn li pruteghja micca da ellu? Sò ceci à u fattu chì ci hè una guerra in celi sopra à elli, cusì u risultatu hè oghje chì parechji si sò vultati atei è abbandunati a fede giudaica per tutta.
Questa ignuranza di quale hè Ghjesù è a so perplexità annantu à l'avvenimenti allineanu cù ciò chì Paul ci hà dettu chì sta accadendu - chì Israele hà sperimentatu un indurimentu in parte finu à chì u numeru pienu di gentili hè ghjuntu à fede in Ghjesù (Rom 11: 25-31). Eccu, dinò, vedemu un timeclock basatu annantu à un conte di persone. Ci hè un numeru specificu di gentili chì anu da vene à Cristu prima chì Israele sia impattu significativamente cù l'evangelu di Cristu è vene à ricunnosce lu cum'è u so Messia chì sianu tantu aspittendu. Quandu succede questu serà u segnu di a ficu aduprendu e so foglie di Ghjesù chì hà parlatu - a ficu serà un simbulu di a nazione d'Israele, è questu serà u signu chjave di a fine. Di sicuru dapoi u 1948 Israele hè stata ripresa come una nazione, incredibilmente, di novu principalmente per via di l'olucaustu, accussì ci vedemu u pianu di u nemicu rintrunendu in una grande manera, chì face spessu. Certi credi chì a ristabilzione di a nazione hè u ficu chì pone e so foglie, ma crede chì ci vole ancu avè un puntu chì si rializeghjanu u so sbagliu è si vultinu à Cristu cum'è u so veru Messia - quand'elli si lampanu per quellu chì hà penetratu. (Zah 12:10). Ddu puntu pò vene assai vicinu à a fine di questu tempu / annu di favore chì semu avà - u tempu di grazia.
Al di là di i 144.000 in ghjornu di còllera, ci saranu tanti chì ùn vedenu è aspettanu a seconda venuta di Cristu chì hà prumessu è quessi seranu cum'è e vergine insensate in Matteu 25 chì mancate l'avvenimentu di u sposu. Ghjesù li disse "Ùn aghju mai cunnisciutu à voi" - sò quelli chì ùn anu mai sviluppatu una relazione cù ellu in u ghjornu di u favore, u ghjornu di grazia.
Ci sarà ancu qualchì cume a Lotsa moglia chì a speranza è u desideriu sò posti quì in stu mondu è in sta vita, cusì fighjenu in daretu. Questu includerà alcuni chì sanu à Ghjesù è anu una relazione cù ellu. Perdenu a so visione di u destinu celesticu, o ùn l'anu mai avutu, è anu attaccatu à sta terra è tuttu ciò chì offre. Quessi sò quelli chì anu da circà quandu u colpu di disastru. Diu hè à circà per quelli chì a so fede è a visione ùn sò micca per questa vita, ma per una cità megliu, cum'è quella di Abraham era (Heb 11:10).
Quandu sguardu diverse persone cù e diverse speranze diverse chì anu, ci sò uni pochi setti chì mostranu stu tipu di visione chì sò di terra ligata. Alcuni credi chì l'apocalipse hè accaduta digià in a dicada da u 70AD è cusì anu postu e so speranze quì nantu à a terra. Altri sò aspettendu à Diu chì li piglià per mezu di u tempu di còllera cridendu chì hè tutta a parte di a tribulazione chì avemu tutti da passà. Per tutti quessi crede chì staranu per u tempu di còllera è ùn anu micca realizatu u so sbagliu finu à chì si trovanu abbandunati è si deve affruntà. Tra elli sò parechji Testimoni di Ghjehova chì anu una certa aspettativa di ciò chì sarà accadutu, ma crede chì una parte di questu hè seriamente sbagliata.
I Testimoni di Ghjehova dividenu u so populu in dui gruppi - quelli chì anu una speranza celestiale, è quelli chì anu una speranza terrenale. Credenu per quelli chì anu una speranza celestica ci hè solu 144.000 persone, chì s'assignanu chì hè un numeru pocu di 8 milioni di seguitori, cusì a maiò parte di a so ghjente hà una speranza terrenale. Quandu i JWs piglianu cummunione tutti quelli cun una speranza terrestre passanu a tassa di cummunione senza beie perchè elli cunsidereghjanu a tazza solu per quelli chì anu una speranza celestea. Vi sò sempre maravigliatu chì questu deve succede perchè u veru significatu di a cuppa ciò chì stanu affirmendu ùn sò micca parte di u corpu di Cristu, è dunque destinati micca à a salvezza, ma à a còllera. Interpretanu ancu l'idea sana di "nati di novu" cum'è Ghjesù hà parlatu di questu in Ghjuvanni 3 in quantu à quelli chì anu una speranza celestea quandu vanu in u celu, ma in realtà Ghjesù hà dettu chì nascìu di novu hè una cosa terrena se si guarda da vicinu (Ghjuvanni 3:12), vale à dì chì succede nantu à a terra ancu sè hè spirituale è da u celu. I JWs anu dunque tramindui saltu a salvezza di Diu è sguassate a tazza chì simbulizeghja è a so cunfessu. Dunque, ùn aghju micca dubbitu chì questi sò stati messi à manca u fucile è passanu à l'ora di l'ira sò stati cusì fissi, ma m'aspettu quandu a razza accade parechji d'elli realizanu u so sbagliu è si vultanu à Cristu per veru per a prima volta. Eccu saranu tandu parte di u populu di Diu chì deve passà u tempu di l'ira è vinceranu sopra a bèstia, ricusendu a so marca, ancu à u costu di a so vita. ma in realtà Ghjesù hà dettu chì nascìu di novu hè una cosa terrena se si guarda da vicinu (Ghjuvanni 3:12), vale à dì chì succede nantu à a terra ancu sì spirituale è da u celu. I JWs anu dunque tramindui saltu a salvezza di Diu è sguassate a tazza chì simbulizeghja è a so cunfessu. Dunque, ùn aghju micca dubbitu chì questi sò stati messi à manca u fucile è passanu à l'ora di l'ira sò stati cusì fissi, ma m'aspettu quandu a razza accade parechji d'elli realizanu u so sbagliu è si vultanu à Cristu per veru per a prima volta. Eccu saranu tandu parte di u populu di Diu chì deve passà u tempu di l'ira è vinceranu sopra a bèstia, ricusendu a so marca, ancu à u costu di a so vita. ma in realtà Ghjesù hà dettu chì nascìu di novu hè una cosa terrena se si guarda da vicinu (Ghjuvanni 3:12), vale à dì chì succede nantu à a terra ancu sì spirituale è da u celu. I JWs anu dunque tramindui saltu a salvezza di Diu è sguassate a tazza chì simbulizeghja è a so cunfessu. Dunque, ùn aghju micca dubbitu chì questi sò stati messi à manca u fucile è passanu à l'ora di l'ira sò stati cusì fissi, ma m'aspettu quandu a razza accade parechji d'elli realizanu u so sbagliu è si vultanu à Cristu per veru per a prima volta. Eccu saranu tandu parte di u populu di Diu chì deve passà u tempu di l'ira è vinceranu sopra a bèstia, ricusendu a so marca, ancu à u costu di a so vita. significatu chì succede nantu à a terra ancu sè hè spirituale è da u celu. I JWs anu dunque tramindui saltu a salvezza di Diu è sguassate a tazza chì simbulizeghja è a so cunfessu. Dunque, ùn aghju micca dubbitu chì questi sò stati messi à manca u fucile è passanu à l'ora di l'ira sò stati cusì fissi, ma m'aspettu quandu a razza accade parechji d'elli realizanu u so sbagliu è si vultanu à Cristu per veru per a prima volta. Eccu saranu tandu parte di u populu di Diu chì deve passà u tempu di l'ira è vinceranu sopra a bèstia, ricusendu a so marca, ancu à u costu di a so vita. significatu chì succede nantu à a terra ancu sè hè spirituale è da u celu. I JWs anu dunque tramindui saltu a salvezza di Diu è sguassate a tazza chì simbulizeghja è a so cunfessu. Dunque, ùn aghju micca dubbitu chì questi sò stati messi à manca u fucile è passanu à l'ora di l'ira sò stati cusì fissi, ma m'aspettu quandu a razza accade parechji d'elli realizanu u so sbagliu è si vultanu à Cristu per veru per a prima volta. Eccu saranu tandu parte di u populu di Diu chì deve passà u tempu di l'ira è vinceranu sopra a bèstia, ricusendu a so marca, ancu à u costu di a so vita. Dunque, ùn aghju micca dubbitu chì questi sò stati messi à manca u fucile è passanu à l'ora di l'ira sò stati cusì fissi, ma m'aspettu quandu a razza accade parechji d'elli realizanu u so sbagliu è si vultanu à Cristu per veru per a prima volta. Eccu saranu tandu parte di u populu di Diu chì deve passà u tempu di l'ira è vinceranu sopra a bèstia, ricusendu a so marca, ancu à u costu di a so vita. Dunque, ùn aghju micca dubbitu chì questi sò stati messi à manca u fucile è passanu à l'ora di l'ira sò stati cusì fissi, ma m'aspettu quandu a razza accade parechji d'elli realizanu u so sbagliu è si vultanu à Cristu per veru per a prima volta. Eccu saranu tandu parte di u populu di Diu chì deve passà u tempu di l'ira è vinceranu sopra a bèstia, ricusendu a so marca, ancu à u costu di a so vita.
Dopu avè dettu tuttu questu, crede sempre chì ci hè un kernel di verità in l'idee di una speranza terrenale o celestiale. Quelli chì venenu à a salvezza in questu tempu di favore sò diventati parti di u corpu di Cristu - a sposa di Cristu chì u locu hè cun Cristu in a Nova Ghjerusalemme - u Celu. Questu hè in u so core. Eppuru, quelli chì venenu à traversu u tempu di còllera anu un destinu differente chì hè quì nantu à sta terra. Dunque passanu per l'era di u millenniu à ciò chì ci hè oltre a terra. Dunque avemu veramente dui classi di persone cun destinati differenti, è solu una di elle pare esse a Sposa di Cristu.
Ciò chì mi truvate hè quelli chì appartenenu à quellu destinu celeste anu una speranza è una visione chì accoglie u celu è hè dispostu nantu à questu. Ma spessu per quelli chì ùn anu micca una speranza celeste ma una terra, ùn puderanu micca realizà ciò chì elettu ma alcuni di elli à a fine vincerà à traversu u tempu di còllera per truvà quellu destinu terrenu. A mo preoccupazione principale per queste persone hè chì alcune di elle anu l'idea chì tuttu in terra serà rosatu malgradu l'Scritture apocalittiche, mentre chì di fattu serà per un tempu cum'è un infernale di shear in terra cun immensa sofferenza, è pensu in quelli tempi. Puderanu vene à lamentà l'errore, ma ponu ancu esse quelli chì guidanu assai altri per esse fidu in Cristu in quelli tempi una volta chì rializanu u scenariu chì sò in furia è ghjudiziu. Quandu accade qualcosa dubbiu queste persone saranu abbastanza innamurate da i capi chì i anu purtatu, a maiò parte di quelli saranu probabilmente quì cun elli. Pensu chì quandu alcune di queste ghjunghjenu à affruntà a musica chì vuleranu ch'elli avianu spiccatu da a vista ortodoxa, piuttostu à a progressiva, è chì si sò attenti è speranza per a venuta di u Signore.
Avà per questi in tempu di còllera, seranu aiutati da i 144,000 chì sò stati sigillati per guidà per ellu; seranu aiutati da a chjesa chì avà occupanu i celi in a manera di Satana una volta; è saranu aiutati da i pesti chì Diu serà sbulicatu nantu à i so nemici chì si rallentà o freni i so attacchi in a terra. A vittoria à a fine hè probabilmente una vera scogliera-ma da quelli chì fermanu a fede in Diu ti farà attraversà cum'è Israele hà fattu quandu i pesti sò stati versati in Egittu. Satana, cum'è Faraone, serà distruttu mentre persegue u populu di Diu in questu tempu per via di u so orgogliu è di a so arroganza chì l'impulsanu sempre per fà i so sbagli.
Questu hè un capitulu chì aghju prumessu prima quandu fendu piacè cù l'accuratezza di i simbuli in Dan 2 è Dan 7 chì si adattanu cusì bè à u nostru mondu mudernu, ancu chì e parole fussinu scritte in modu prima ch'ella sia ghjunta. Cum'è aghju dettu prima, sò un puntu immensu di cunvalidazione per l'accuratezza di a profezia biblica, ma sò assai luntanu da l'uniche Scritture chì currispondenu à questu marcatu. Dice questu ci sò sempre grandi scherzi di profezia biblica chì ci anu da esse revelati per noi per ottene u significatu cumpletu, ma vedendu parti di l'Scrittura cum'è queste si sviluppanu cusì bè ci aiuta à crede chì sò cusì precisi, ancu s'è no sapemu u so significatu, è chì Diu revelarà u so significatu in u so tempu quandu l'avemu bisognu. A ora, in l'interessi di ispiràci di più nant'à u valore di a prufezia,
Un puntu chì aghju fattu ripetutamente prima è i cavalieri appartenenu à questa / a nostra era attuale, chì hè l'era di a tribulazione, cusì strettamente parlà di questi cavalieri duverebbe probabilmente cunnisciuti cum'è i cavalieri della tribulazione.
Di sicuru, certi scettichi avarianu u livellu di e critiche chì l'apòstulu Ghjuvanni sapia di i scritti di Zaccaria quandu hà scrittu u Libru di Revelazione, perch'ellu puderebbe esse purificatu solu u tema piuttostu chè scrive una rivelazione cum'ellu a vidia. Ma una volta a maiò cosa impurtante, cum'è Dan 7, hè chì pussede e parti chì si inseriscenu cusì bè in u nostru mondu mudernu in modu chì l'autori di dui di sti testi ùn anu mai pussutu anticipà. Videmu un'occhiata à queste scritture.
In Rev 6 uttene u rompimentu di i sigilli induve ogni unu di i primi quattru sigilli hè a liberazione di i cavalieri di l'apocalisse, è ogni cavallu ci dicenu chì hà un culore sfarente. In Zech 6 uttene un'altra scena chì implica cavalli di u listessu colore o equivalente.
Una cosa chì aghju amparatu di i simbuli biblichi è di a prufezia hè chì ci hè una coerenza enormi in u so usu di simboli in tutta a tavula. Quissa hè una cosa chì avete da studià per voi stessu per apprezzà è hè qualcosa d'altru chì pò veramente rialzà a vostra fede in l'accuratezza di e Scritture cum'è e parolle chì sò davenu in Diu - cusì vale a pena fà. In questu casu a correlazione ùn hè inconfusibile è seremu sorpresi se duie testi avissiru avè tali imaghjini simili è ùn anu micca qualchì rilevanza o rilazione l'una cù l'altru. Quandu cunghjuntemu sti dui scripturi truvamu chì susciteghja dumande, ma ci duna ancu più infurmazione chì pinta una stampa più completa, cusì hè ciò chì faremu. Ùn hè micca veramente per u scopu di avanzà a nostra cunniscenza - ancu chì l'altri puderanu micca d'accordu,
Quandu si tratta di i cavalieri sia chjaru chì questi sò qualcosa liberatu da Diu. Chì ùn significa micca chì Diu faci u travagliu, ma chì liberu e forze male in u mondu chì partenu per fà u so travagliu. Cum'è aghju dettu ripetutamente, sta parte di l'apocalisse ùn hè micca ghjudiziu nè u ghjornu di ira. Hè tribulazione. Tuttu ciò chì Diu fa hè un attu santu. Ùn hè micca un tipu di tirannu. Diu hà fattu chjaru chì questa età di u male hè annantu à un limitu di tempu, ma quellu tempu deverà è deve esce. Ghjesù hà compru u tempu per questu tempu, chì hè u tempu prisente di favurendu durante u quale si rivela per coglie una racolta di l'omi di ritornu à Diu, ma questu ùn pò micca esse un statu permanente. U male è a corruzzione deve esse indirizzati è deve esse fattu in una manera perfetta chì mostra Diu à esse completamente santu è ghjustificatu. L'aghju dettu prima, è hà scrittu un libru sanu annantu à questu - Diu face usu di sta caduta per impedisce chì ùn ci sia mai una ripetizione in questa vechja età - eternità. Da ellu vene tutta a prutezzione chì avemu bisognu per esse sicuri cum'è esseri liberi di eternità in l'eternità, chì convivenu cù numerosi altri esseri liberi di vuluntà chì anu amparatu tutti i stessi lezioni chì avemu. Diu vole ancu à fiducia in noi cun un grande putenza in questi età à vene cusì chì a nostra furmazione deve esse robusta - allora ùn saremu micca vulnerabili à cascà cum'è Satan era in principiu.
Quandu Ghjuvanni apre a so visione di u celu in u libru di Revelazione (Rev 4) descrive quattru " criaturi viventi" davanti à u tronu, ognuna cù l'ochji in tuttu u so corpu è una faccia diversa - Leone, Bue, Man, Eagle. Queste rapprisentanu l'intera creazione di Diu è anu auturità annantu. Hè una di queste quattru criaturi viventi chì chjamanu ognunu di i quattru cavalieri in turnu, dimustrendu chì li dete l'autorità di fà ciò chì facenu nantu à a terra.
Quelli chì vedenu questi piloti cum'è i piloti scuri in Signore di l'Anelli ùn anu pussutu capisce chì questi sò messageri da Diu, micca di Satana. Sò necessarii per u cumbugliu di l'età. Satana ùn hà micca puteri di semplice passà avanti è fà cose simili. Per avà hè intrappulatu trà u celu è a terra, circandu disperatamente di avanzà a so duminazione, ma tantu luntanu impeditu di fà cusì da Cristu in a terra chì li ferma. I so unichi oportunità sò induve l'omi prestanu à a so dea Dà l'autorità in a terra per un scopu male, ma ci sò parechji in terra chì limitanu a so attività per via di a so preghiera, intercessione è ministeri di liberazione. Ghjesù ci hà amparatu à tutti di pregà "u vostru regnu vene nantu à a terra cume hè in u celu ", è "ci libera da u male'. Tuttu ciò chì ammonta à l'omi chì utilizanu a so autorità di mantene u male. Ma ora questi freni sò state purificamente riduttate cum'è avvicinemu a fine di l'età cusì chì sti gattivi cumincianu à esse liberati è manifestati in a terra.
Cum'è a Rev 6 leghje, quandu ogni unu di i primi quattru sigilli di u scrollu hè rottu, una di e criaturi viventi dici "Come" è unu di i cavalieri vene fora per fà u so travagliu, secondu u so culore - White, Red, Black and Verde.
Mentre queste fuculi sò aperte è i cavalieri sò liberati, ancu s'è u ghjudiziu ùn hè ancu ghjuntu, u tremore di quellu ghjudiziu ghjudice è u ghjornu di còllera di vene per passà a terra. In parechji modi, questu hè una cosa misericordia perchè quandu u ghjudiziu hà da vene subitu, è terribili, è ùn ci sarà micca scappata.
Questi tremuli di ghjudiziu quandu ci avvicinemu di u ghjornu anu l'effettu di fà circà quant'è parechje persone pussibuli è cunsiderendu i ghjurnali in chì campanu. Da a tutte e persone a pussibilità massima di esse salvatu prima chì hè troppu tardu. Ci hè esplicitamente dichjaratu chì Diu ùn sia micca lento per cumpiendu ciò chì hà prumessu, ma hè paziente perchè ùn vole micca perisce alcun, ma tutti venenu à u pentimentu è esse salvatu (1 Petru 3: 9). Stu lentu cumminamentu à a fine dà à tutte e persone a pussibilità massima di truvà à Diu per elli stessi. Senza ellu a ghjente lasciassi in cunfortu è lussu, finu à ch'elli sò capaci, senza cuscenza di a natura periculosa di a so situazione. In parechji modi, tutti campamu personalmente sottu stu listessu tipu d'ombra in ogni casu perchè nimu ùn sà quandu u so tempu nantu à sta terra hè ghjuntu - u so tempu di moriri. Hè una misericòrdia di Diu chì parechji ùn si scontranu micca una volta perchè li dà tempu à cunsidereghja a so pusizione, è à ghjunghje pè Diu è a so misericòrdia. U me missiavu era un omu orgogliu chì ùn avissi mai à ricunnosce normalmente aperta à Diu, ma a mo mamma hà pricatu un grande affare per ellu è in u lettu di morte hà avutu un tippu di visità angelica chì l'ha purtatu à cunfèssinu ciò chì ci avia vistu. I cunnosci di l'altri chì anu rinvivutu à u so lettu di morte è chì dumandanu di esse mustratu u modu di a salvezza, dopu allughjatu è morse. Nisunu di noi sà a lunghezza chì Diu hè andatu in ordine per salvà quanti chì pò. U sangue di Ghjesù hè abbastanza per tutti, ma micca tutti u riceveranu. Questi cavalieri sò a stessa misericordia di Diu in una scala globale. Un modu per quale l'omi seranu inclinati à vultà à Diu è esse salvatu mentre anu l'opportunità. è pè ghjunghje fora di Diu è di a so misericòrdia. U me missiavu era un omu orgogliu chì ùn avissi mai à ricunnosce normalmente aperta à Diu, ma a mo mamma hà pricatu un grande affare per ellu è in u lettu di morte hà avutu un tippu di visità angelica chì l'ha purtatu à cunfèssinu ciò chì ci avia vistu. I cunnosci di l'altri chì anu rinvivutu à u so lettu di morte è chì dumandanu di esse mustratu u modu di a salvezza, dopu allughjatu è morse. Nisunu di noi sà a lunghezza chì Diu hè andatu in ordine per salvà quanti chì pò. U sangue di Ghjesù hè abbastanza per tutti, ma micca tutti u riceveranu. Questi cavalieri sò a stessa misericordia di Diu in una scala globale. Un modu per quale l'omi seranu inclinati à vultà à Diu è esse salvatu mentre anu l'opportunità. è pè ghjunghje fora di Diu è di a so misericòrdia. U me missiavu era un omu orgogliu chì ùn avissi mai à ricunnosce normalmente aperta à Diu, ma a mo mamma hà pricatu un grande affare per ellu è in u lettu di morte hà avutu un tippu di visità angelica chì l'ha purtatu à cunfèssinu ciò chì ci avia vistu. I cunnosci di l'altri chì anu rinvivutu à u so lettu di morte è chì dumandanu di esse mustratu u modu di a salvezza, dopu allughjatu è morse. Nisunu di noi sà a lunghezza chì Diu hè andatu in ordine per salvà quanti chì pò. U sangue di Ghjesù hè abbastanza per tutti, ma micca tutti u riceveranu. Questi cavalieri sò a stessa misericordia di Diu in una scala globale. Un modu per quale l'omi seranu inclinati à vultà à Diu è esse salvatu mentre anu l'opportunità. ma a mo mamma hà pricatu assai per ellu è in u lettu di morte hà avutu un tippu di visità angelica chì li hà purtatu à cunfèssinu ciò chì ci hà vistu. I cunnosci di l'altri chì anu rinvivutu à u so lettu di morte è chì dumandanu di esse mustratu u modu di a salvezza, dopu allughjatu è morse. Nisunu di noi sà a lunghezza chì Diu hè andatu in ordine per salvà quanti chì pò. U sangue di Ghjesù hè abbastanza per tutti, ma micca tutti u riceveranu. Questi cavalieri sò a stessa misericordia di Diu in una scala globale. Un modu per quale l'omi seranu inclinati à vultà à Diu è esse salvatu mentre anu l'opportunità. ma a mo mamma hà pricatu assai per ellu è in u lettu di morte hà avutu un tippu di visità angelica chì li hà purtatu à cunfèssinu ciò chì ci hà vistu. I cunnosci di l'altri chì anu rinvivutu à u so lettu di morte è chì dumandanu di esse mustratu u modu di a salvezza, dopu allughjatu è morse. Nisunu di noi sà a lunghezza chì Diu hè andatu in ordine per salvà quanti chì pò. U sangue di Ghjesù hè abbastanza per tutti, ma micca tutti u riceveranu. Questi cavalieri sò a stessa misericordia di Diu in una scala globale. Un modu per quale l'omi seranu inclinati à vultà à Diu è esse salvatu mentre anu l'opportunità. Nisunu di noi sà a lunghezza chì Diu hè andatu in ordine per salvà quanti chì pò. U sangue di Ghjesù hè abbastanza per tutti, ma micca tutti u riceveranu. Questi cavalieri sò a stessa misericordia di Diu in una scala globale. Un modu per quale l'omi seranu inclinati à vultà à Diu è esse salvatu mentre anu l'opportunità. Nisunu di noi sà a lunghezza chì Diu hè andatu in ordine per salvà quanti chì pò. U sangue di Ghjesù hè abbastanza per tutti, ma micca tutti u riceveranu. Questi cavalieri sò a stessa misericordia di Diu in una scala globale. Un modu per quale l'omi seranu inclinati à vultà à Diu è esse salvatu mentre anu l'opportunità.
Nanzu aghju dettu chì i prublemi è i tribulazioni di u nostru ghjornu sò parte di a tribulazione di stu ghjornu passatu. Questu significa chì i cavalieri sò digià liberati? Credu chì ci hè un elementu intemporevule, cume ci hè spessu cù e cose di Diu - cum'è a dichjarazione chì l'agnellu hè statu uccisu da a fundazione di u mondu (Ap 13: 8), ancu s'è noi solu ci vede succede assai più tardi in l'età - è chì ellu (Diu) ci hà sceltu in ellu da prima di a creazione di u mondu (Ef 1: 4), ancu s'è noi venemu à Diu in i nostri ghjorni è i nostri tempi. Grafia simile crede chì ci hè un aspettu di sti cavalieri, o chì un preavvisu di quelli stanu accadendu avà, ma ci hè una manifestazione piena di "fine di i fini-di-fine" ancora da vene. Aghju assicuratu i prublemi presenti per esse cum'è i prublemi normali di una gravidanza,
FORESHADOWING
U previstu hè qualcosa chì vedemu in tutte le Scritture induve l'avvenimenti indicanu qualcosa più grande in u futuru. Pensate à Abraham chì và à sacrificà Isaac nantu à u Monte Moriah - chì era probabilmente u Calvariu, u stessu postu di a futura croce di Cristu. Hà previstu a cosa più grande chì sarebbe accaduta 2000 anni dopu, cusì era un attu profeticu.
Ghjesù hà riferitu à Noè esse salvatu da l'inundazione è paragunatu quellu à u tempu di a fine - assai vedenu l'arca elevata sopra u ghjudiziu cum'è un prefettu di u fucile (Matt 24: 37-39).
In u stessu modu avvenimenti cum'è e duie guerre mundiale puderanu bellu esse un ghjornu mudernu chì prevede, sopratuttu s'ellu era un tentativu di Satana di estenderà u so regnu nantu à a terra prima di u so tempu, cumu l'aghju suggeritu, chì hè ciò chì sarà accadutu in un modu più grande à. a fine quandu ellu hè finalmente sfurzatu, ma poi perderà u so postu in celu à u stessu tempu. U risultatu finale di WW2 era di purtassi un tempu di pace relative, è di ristabilisce a nazione d'Israele, chì sò ben sicuru ùn faceva micca parte di u pianu di l'inemicu.
Questi previsioni sò assai reali in u so ghjornu, ma signalanu ancu una cosa più grande chì sarà manifestu più tardu versu a fine di l'età. Moltu possibbilmente l'avvenimenti di u decenniu dopu à 70 dC eranu in realtà una prefigurazione è micca u cumpletu finale - ancu s'è una parte hè stata chjaramente diretta a cumplimazione di e parolle di Ghjesù.
In listessu modu, quandu i Ghjudei cercanu di capisce u significatu di e profezie di Isaia annantu à l'avvenimentu di u Messia - Natu di una vergine, Prìncipe di Pace, Diu putente, Emmanuel etc. Un argumentu debule, a capiscu, ma ci eranu cose chì li fecenu pensà chì, ma ùn era più chè un altru pronosticamentu di a venuta di Ghjesù. Quelli chì pensavanu chì a preghjudiziu era u cumpletu finale, li averia fattu manchi l'avvenimentu più grande ch'ella hà indicatu, cum'è hè sempre fattu.
I sacrifici di l'Anticu Testamentu stanu cumpresi ciò chì avaristi à u Figliolu di Diu in tempi più tardi. U previstu hè ancu un'altra forma di profezia da Diu di ciò chì hè finu à vene chì Diu usa spessu. Vedemu dunque i dui cavalieri liberati avà cum'è un prefigurazione, è speramu a so liberazione cumpleta versu a fine di l'era di a tribulazione, prima di u ghjornu di còllera.
Comparate e seguenti Scritture ...
Matt 24: 24b ... Ghjerusalemme serà tramandata da i Gentili finu à i tempi di i Gentili.
Rom 11: 25-26 ... Ùn vogliu micca esse ignurati di questu misteru: Un indurimentu parziale hè ghjuntu in Israele finu à u pienu numeru di i pagani hè ghjuntu, è questu modu tuttu Israele sarà salvatu. Cumu hè scrittu: "U liberatore vene da Sion; alluntanherà a misericordia da Ghjacobbu. E questu hè u mo pattu cun elli quandu caccià i so peccati."
Ciò chì sapemu hè chì i gentili anu tramandatu Ghjerusalemme dapoi u 70 d.C., quandu i Rumani anu distruttu a cità, ma chì hè ghjunta in fine in u 1948 d.C. quandu Israele era riassuntu cum'è nazione, anche se i gentili puderanu ancora esse cunsiderati chì a tramandassi in vista. di a Moschea Musulmana, A Cupola di u Roccu, chì ferma nant'à u monte di u tempiu. Oghje u novu statu di Israele hà ghjuridizione per tutta a nazione, cumprese Gerusalemme, ma i musulmani Palestiniani chì occupanu parti di Ghjerusalemme anu u cuntrollu di u monte tempiu. Aghju avutu à pruvà à visità a Cúpula di u Rock in u mumentu sbagliatu è aghju statu vultatu à u gunpoint da i so guardii. Aghju ancu cun i Ghjudei Ortodoxi è l'aghju vistu à falà à u Muru di Piglia è i tunnuli sottu. Hè u muru chì separa u quartieru ebreu di a cità da a zona di u tempiu chì ùn anu micca. Di chì piantanu? - Tuttu, ma particularmente per u ritornu di quella parte di a cità à elli da l'altra parte di u muru chì vedenu cum'è un locu sacru. Queste sò e persone chì ùn anu micca mancu cunnosce o accettate e parolle di Ghjesù o di Paulu annantu à i tempi di i gentili. U ritornu di Israele cum'è una nazione hè un avvenimentu altamente significativu, ma rapprisenta solu u principiu di qualcosa. Attualmente l'Israele hè sempre ritenutu induv'è a maiuranza hè ateista risultatu in l'olucaustu, anche se e minurità di tutte e religioni ci sò. Quandu vedemu chì Israele si rende subitu chì Ghjesù era è hè u so Messia è cumincianu à turnassi versu ellu, sapemu chì i tempi di i gentili sò in termine è l'ora di u ritornu di Cristu hè "ghjustu à a porta" (Matt 24:30 -33). benchì e minurità di tutte e religioni ci sò. Quandu vedemu chì Israele si rende subitu chì Ghjesù era è hè u so Messia è cumincianu à turnassi versu ellu, sapemu chì i tempi di i gentili sò in termine è l'ora di u ritornu di Cristu hè "ghjustu à a porta" (Matt 24:30 -33). benchì e minurità di tutte e religioni ci sò. Quandu vedemu chì Israele si rende subitu chì Ghjesù era è hè u so Messia è cumincianu à turnassi versu ellu, sapemu chì i tempi di i gentili sò in termine è l'ora di u ritornu di Cristu hè "ghjustu à a porta" (Matt 24:30 -33).
Quandu vedemu i scritture di l'Anticu Testamentu ci sò chjaramente parechji posti induve vedemu "significatu multiple". A volte pare ch'elli saltanu di versu in versu da un tempu à l'altru, cum'è s'ellu si sò overlaid. Pigliate per esempiu e scripture principali chì descrivanu Satana cum'è u cherubu tutore prima di cascà. Queste Scritture eranu scritte daveru nantu à i nazioni intornu à Israele in u ghjornu chì sò stati scritti, ma anu ancu chjaramente questu significatu celeste più altu (Ez 28: 13-19). Spessu in i scritti di i prufeti di l'Anticu Testamentu ci sò cose chì apuntanu à u so propiu ghjornu è ora, ma puntanu ancu à l'avvenimenti venuti. Tuttu chistu hè prefuzendu - una altra forma di profetica. Un esempiu assai forte di quessa hè l'esiliu di Israele à Babilonia in u 587 aC, è e profezie di u so ritornu. Questu ritornu era fattu in u tempu di Nehemiah,
Quandu guardemu l'avvenimenti predicati da Ghjesù hè chjaramente stu listessu significatu di manifold significatu in e so parolle. Parlò direttamente di a distruzzione di Ghjerusalemme da i Rumani in u 70 d.C., ma e so parolle avianu ancu un significatu più altu chì riguarda u tempu di a fine di l'età. Da quelli avvenimenti in Israele si stima chì Ghjiseppu avia risultatu in 1,1 milioni di morti in a nazione d'Israele è in circa 97.000 pigliati cum'è schiavi, in un mumentu quandu ci era 40.000 persone in Ghjerusalemme. Cunsidite chì avà ci sò più di 7000 volte quantu persone in terra cum'è quelli uccisi in quella cumplimentu è allora vedemu un avvenimentu relativamente chjucu in a storia adupratu per predefinisce avvenimenti massivi à a fine di l'età chì implicarà u mondu interu.
Quandu Ghjesù parlava di l'ughjettu sacrilegiu chì causa a desolazione in u locu santu (Matt 24:15), parlava di i dui Rumani invadendu u tempiu, è à u listessu tempu di l'apparenza di l'anticristu à a fine chì questu prevede. Averia pussutu utilizà e parolle "Rumani", o "anticristu", ma invece hà sceltu parolle descrittive per copre i dui significati. Quandu Ghjesù li disse chì fughjenu à e muntagne era à l'epica una struzzione per fughje da i Rumani, chì i cristiani in l'epica facianu, ma parla ancu di u raghju à a fine, induve u pòpulu di Diu serà chjappu. Hè per quessa chì Ghjesù hà specificamente utilizatu a parolla "volu" per descriverà quella scappata (Matt 24: 16 & 20). Ogni parolla chì Ghjesù hà parlatu hè carricatu cù un significatu multiple.
L'avvenimenti di tempi ancu più antichi chì prevedevanu a distruzzione d'Israele in l'epica di i Rumani, è a distruzzione di a fine di l'epica in u tempu di còllera, hè quella di u ghjudiziu di Sodoma è Gomorra. In quellu casu u "volu" di Lot è di e so figliole prevede sia u volu di i cristiani da i Rumani in u 70 d.C., è a raggia chì vene à a fine per scappà di còllera, allora vedemu almenu trè eventi ligati da a preghjudiziu. . Ciò chì hè accadutu à a moglia di Lots mentre ella guardò in daretu a quelli chì ci saranu lasciati in ghjornu di l'ira per affruntà u ghjudiziu perchè u so cori amanu stu mondu, è in u stessu tempu si applica à quelli chì anu pruvatu à salvà i so bè in u 70 d.C. Eranu catturati da i Rumani. Ghjuvanni ci hà dettu direttamente - Ùn amassi u mondu o nunda in u mondu.
Quandu Ghjesù hà parlatu di unu pigliatu è di un altru lasciatu quandu u figliolu di l'omu torna, parlava di u raghju, ma senza dubbiu era ancu applicatu à u 70 dC (Matt 24:40). L'avvertimentu per noi hè chì duvemu esse pronti per questu (Matt 24: 42-44), ciò chì sicuramente ùn si puderà micca crede chì era tuttu rializatu da un prefigurazione è dunque micca pertinente per noi, chì è una credenza chì alcuni conservano oggi cunnisciutu cum'è Preterisimu .
Sommemu stu fenominu di prefigurazione. Hè un fenomenu notable di a Bibbia chì a mostra di esse scritta da una mente più grande di a nostra. Quandu si tratta di u ghjudiziu di a fine finale chì quelli previsti sò cumpletamenti, cumu ci aspitteremu di esse per un tali tempu chjave. Ripetemu:
1. U gran diluviu cù a scappata di Ghjustu Noè è a so famiglia nantu à ellu cum'è era usatu per ghjudicà a terra.
2. U ghjudiziu di Sodoma è Gomorra cù a scappata di Ghjustu Lot è di e so figliole.
3. U ghjudiziu di Israele in u 70 d.C. è a scappata di i cristiani chì sò fatti giusti da u sangue di Ghjesù è chì anu amparatu l'avvisu di Ghjesù per fughje è micca fighjà ritornu in stu mondu.
Inseme sò trè eventi significativu di ghjudiziu di a Bibbia tutti prefissendu a fine, chì mostranu i stessi elementi di i ghjusti chì scappanu à u ghjudiziu cum'è avaristi à traversu a raghjone in fine.
Certi sustene - ma Diu ùn ama u populu di u mondu? Li avissi da veru ghjudicà è distrughjini?
· Prima lasciami risponde chì a Bibbia porta l'avvisu chì vene è praticamente tutte e persone a sà, soprattuttu in a nostra era di l'infurmazioni. Ghjesù ne parlava in trè di i quattru Vangeli - Matteu (24), Luca (21) è Marcu (13). U quartu scrittore di l'evangelu, Ghjuvanni, hà scrittu u Libru sanu di l'Apocalisse è hà avvistatu di l'anticristu in e so lettere. Petru hà scrittu di ghjudiziu in e so lettere. Paulu hà scrittu di i tempi di a fine è l'anticristu. Isaia hà scrittu di u ghjudiziu di u mondu in l'Anticu Testamentu. Daniel hà scrittu chjaramente da a so scrittura chì dimustra chjaramente chì sò profezie precise da a manera di l'eventi chì si sò sviluppati in u mondu. Ma ci sò assai più avvirtimenti in e Scritture ancu dendu u listessu messagiu sia per mezu di predefinite, una maghjina, o di un messagiu direttu.
· In secunnu à risponde à se Diu hà ghjudicà u mondu; fighjate à a ghjudiziu chì Ghjesù, l'agnellu di Diu hà purtatu in nome di noi. A natura di questu riflette a gravità di a situazione è u fattu chì u ghjudiziu di tutti l'esseri caduti DEVE accade.
· In terzu puntu, risponde à chì Diu farà tuttu ciò chì sia pussibule per purtà a salvezza à e persone di u mondu in i tempi fini, è chì hè a ragione per i cavalieri di l'Apocalisse è di a tribulazione di a fine. Hè necessariu chì Diu strilla u mondu per salvà quant'è pussibule, prima di ghjudiziu, è cum'è questu hè un attu santu d'amore è di ghjustizia da parte di Diu. A traversu, ci pudemu aspettà di vede una incredibile incredibile fine di a fine chì richiederanu tutte e mani in piattaforma quand'ellu venga, dunque, davamu pregà à u Signore di a cugliera per i travagliadori necessarii, cum'è Ghjesù suggerì (Mat 9:38, Luca 10: 2).
· In quarta parte, questu ùn hè micca solu un ghjudiziu di l'omi, ma di i principati è i puteri chì anu causatu u male in primu locu. Per elli ùn ci hè micca scappata. Per l'omi ci hè una via per via, ma l'anu da vulè, è l'anu da modu volontariu o seranu chjappi in quellu ghjudiziu. Ciò chì sapemu hè una grande multitùdine troppu grande per cuntà a farà. Un tali numeru hè bisognu di u tippu di pupulazione chì vedemu in i nostri ghjorni cusì chì torna à l'indicà cum'è un ghjudiziu di a fine è micca qualcosa di pocu scala da u passatu.
L'HORSEMEN di l'APOCALYPSE
Riturnendu à u puntu precoce, quandu guardemu i dui scritti di i quali aghju riferitu prima (Zech 6 è Rev 6) vedemu i stessi cavalli culurati (nota: u cavallu scappatu è u cavallu verde sò correlati cum'è un cavallu scappatu hà spessu. un apparenza verde pallidu). Eccu una cosa assai interessante chì uttene da cumminà queste Scritture - Tutti i cavalli sò mandati per andà in tutta a terra, ma trè di i quattru cavalli sò datu una direzzione di a bussola in chì partianu una volta chì sò liberati.
Cavalli NERO - NORDU
Cavalli bianchi - Ovest
Cavalli GREEN / DAPPLED - SUD
Cavalli RED - Nisuna direzione specifica datu
Per capisce queste direzzione, deve, naturalmente, cunnosce u puntu di partenza - da induve surtenu questi cavalli. Ci hè una risposta faciule è evidente à questu - Israele. Israele hè u focusu di l'intera scrittura per chì deve esse pigliatu naturalmente cum'è u nostru puntu di riferimentu. In parechji maneri Israele si mette à u centru di a terra, induve i cuntinenti si scontranu. Fighjendu à a mappa hè un tipu di centru geomitricu di a massa di terra principale chì include a maiò parte di l'Europa, l'Africa è l'Asia. Tutti i cavalli sò detti da u Signore di andà in tutta a terra in modu chì pudemu deduce da questu chì u travagliu di ognuna di sti cavalli hè applicà à tutta a terra. Eppuru i indicazioni suggerenu chì ci hè una certa applicazione speciale di u cavallu particulare à a so direzione dada, è in particulare per u cavallu negru cumu ci dicemu ' trova u riposu in a terra di u nord 'chì hè a direzzione chì viaghja. Questu implica per u cavallu neru ci hè un tipu d'applicazione esclusiva in quella direzzione. Avè centratu annantu à Israele pudemu avà paragunà i profezii Rev 6 per ognunu di i cavalli cù a direzzione destinata.
Cavallu WHITE - u travagliu di stu cavallu hè di sparisce e forze chì surtenu per cunquistà a terra. Rilasciavanu la limitazione annantu à e forze male di a cunquista è si dici chì stu cavallu viaghja in ovest. Ovest da Israele ci porta in Europa è in Africa di u Nordu. A cosa notevile di questu hè chì queste sò esattamente e regioni induve e più grande cunquistà in u mondu sò accadute, è si sò diffuse da quì in u mondu. Ancu più notevolmente tuttu questu principia cù l'imperu assai prossimu dopu chì questu era scrittu in u tempu di l'Imperu Persianu in l'Oriente Medio. Lisandru Magnu era di Macedonia è Grecia in Europa. Prima hà rimpiazzatu l'Imperu Persu, è dopu diffesu da quà in una grande parte di u mondu cunnisciutu, cusì u centru di cunquista diventa l'Europa per a prima volta. Da quì vedemu tutte e conquiste principali di a storia chì si sviluppanu è si sparse in tutta a terra - Rumana, Ottumana, Spagnola, Portoghese, Francese, Olandese, Tedesca è Britannica, cù l'Imperu Britannicu chì copre infine un quartu di u globu è un terzu di a pupulazione. . L'Africa di u Nord era ancu spessu parte di l'area di cunquista cumpresi i Rumani, e Cruzate, l'Ottomani, i Napoleoni, i Britannici, è i dui guerri mondiali - i più grandi cunquisti mai cunnisciuti in a terra. Da a cunquista l'Europa hà attraversu u globu in India è Cina, è in l'America è l'Australasia. Tuttu chistu mostra una stupente cumplimentu di e profezie Zech 6 è Rev 6 unite per u cavallu biancu. Ricordativamente, a direzzione per stu cavallu era profetica quandu l'imperi eranu focu annantu à u Mediu Oriente, micca l'Europa,
CavallU VERDE / DAPPUTU - Rev 6 ci dice chì u cavallu verde / dapplicatu hè chjamatu Morte è u so cumpagnu u Grave. Infatti tutti i cavalli implica a morte ma ognunu hà a so forma è mezi diffirenti per causallu. In questu casu hè per a spada, a fami, a malatia è l'animali salvatichi. Dopu guardendu à Zech 6 per a direzzione di u cavallu verde ci dicemu chì si dirige versu u sudu. Di novu partendu da Israele à sudu enfaticamente indica l'Africa. Una volta di più stu cavallu passa per a terra, dunque aspettemu chì queste cose si sparginu per tutta a terra, ma questa direzione specifica hà una forte correlazione cù ciò chì hè profetizatu. In Africa, l'avemu da ricunnosce subitu un locu principale per a fami è e malatie, è ancu di più per a morte da l'animali salvatichi. In quellu rispettu l'Africa, hè da esse u locu u più periculosu cù e so enormi populazioni d'animali cum'è leoni, crocodili, serpenti, iopopuli è altri. Hè dinò un locu di cunflittu custante trà e tribù induve a ghjente hè uccisa da a spada. Di sicuru a spada hè solu simbolica piuttostu cà literale, dunque ancu i pistoli entranu in quella fasciatura, ma in Africa vedemu parechji casi di crudeltà è di macellazione, più di u restu di u mondu in fatti simili à u genocidiu di Rwanda. In verità tutte queste cose succede in tutta l'Africa è pare solu di cessà di tutte per brevi periodi in i posti lucali prima di riflettere. Se paragunatu à altre parti di u mondu, hè raru per i paesi africani avè una sucietà pacifica è stabile chì ùn sò micca propensi à falà di novu in viulenza. Quandu pensemu à pesti, l'Africa hè u locu più identificatu cù quelli avvenimenti. Ancu sì i pesti muderni cum'è l'HIV / AIDS è l'Ebola parevenu da quì sopra. In generale u clima, e mosche / mosquite è a mancanza d'acqua facenu a diffusione di a malatia un prublema constante. Semu dinò à stu cavallu di l'apocalisse chì hè datu autorità sopra un quartu di a terra. L'Africa hè in quellu parcu di bola cum'è una proporzione di a terra, anche se alcune parti di l'Africa sò sempre in pace à qualchì tempu. In generale quandu mi sguardu in tuttu u globu à u cunflittu è di i disastri chì succedenu mi pare chì stanu in stu tipu di prupurzione a maiò parte di u tempu - un quartu di a terra. Ùn simu mai liberi da ellu per quessa hè sempre un fenomenu continuu. malgradu chì alcune parte di l'Africa sò sempre in pace qualchì parte di u tempu. In generale quandu mi sguardu in tuttu u globu à u cunflittu è di i disastri chì succedenu mi pare chì stanu in stu tipu di prupurzione a maiò parte di u tempu - un quartu di a terra. Ùn simu mai liberi da ellu per quessa hè sempre un fenomenu continuu. malgradu chì alcune parte di l'Africa sò sempre in pace qualchì parte di u tempu. In generale quandu mi sguardu in tuttu u globu à u cunflittu è di i disastri chì succedenu mi pare chì stanu in stu tipu di prupurzione a maiò parte di u tempu - un quartu di a terra. Ùn simu mai liberi da ellu per quessa hè sempre un fenomenu continuu.
Cavallu NERO - In Rev 6 u cavallu neru pare chì hè stata data l'autorità per fà a dieta discreta di l'alimentariu, puru chì l'ughjetti di lussu sò dispunibuli è micca affettati. Zech 6 suggerisce chì questu cavallu si centra in u nordu, chì seria a Russia, è chì sta forma di tribulazione / prublema seria più esclusiva di quelle parti. Questu hè probabilmente più difficile di valutà in a storia. Senza dubbitu ci hè sempre stata scarsa in Russia per via di u so clima chì ghjunghje à l'estremità di u friddu è di u calore. Qualchidunu hà nutatu chì ùn avete mai vistu i ristoranti russi in u punente, è suggerenu chì era perchè a Russia ùn hè mai statu veramente ricca per sviluppà una tale cucina. Erani più preoccupati di sopravvivenza davanti à a penuria. A Russia importa sempre granu è dipende assai da altri paesi per furnisce a so dieta discreta. In u nostru ghjornu a Russia hè dipendente altamente di u petroliu per i so ingressi è a ricchezza. Quandu i prezzi di u petroliu diminuinu in l'ultimi anni, e riserve finanziarie di Russia eranu rapidamente drenate à u puntu chì i so dirigenti anu iniziatu à investisce e so ultime riserve in agricultura cum'è l'ultimu rimediu per alimentà a ghjente per teme di pussibulità di a fame è di a pussibile perdita di fondi per permette fora. sustegnu. Fortunatamente i prezzi di u petroliu sò rialzati ma hà dimustratu quantu sò vulnerabili à queste mancanze. Questa riferenza in Rev 6 per ùn dannighjà l'oliu pò riferisce bè à quella cum'è a so fonte di ricchezza è e cose chì dipendenu di manera completamente. Certamente l'oliu pò esse vistu cum'è più di un pruduttu di lussu in quantu à e vitture è di i veiculi mentre chì a so vera necessità hè di manghjà di dieta basica. In particulare quelli paesi chì anu oliu sò ricchi à traversu,
Cavallu ROSSO - In u casu di u cavallu rossu, avemu un tipu di casu oppostu à u cavallu neru chì era localizatu à una direzzione solu quandu si stava à restà in u nordu. U cavallu rossu per contru ùn hà micca una direzzione specifica è va veramente in tutta a terra in modu chì u so effettu s'applica in ogni locu. Questu cavallu specializatu in piglià a pace di a terra in modu chì si scattanu e forze male chì portanu a ghjente à tumbà e tumbassi. Per questu cavallu u simbulu hè una spada putente. Avemu digià avutu una spada cù u cavallu verde in Africa, ma chì era solu una parte di i mezi di morte per a ghjente quì. Quì avemu un putente spada chì suggerisce u macellu à l'omu di l'altru è in una scala assai più grande. Qualchidunu si dumandassi cumu questu hè diffesu da u cavallu biancu. A risposta hè l'enfasi di u cavallu biancu hè a cunquista - a custruzione di imperi - ma questu hè simpliciamente cunflittu trà e persone è hè qualcosa chì succede da tempu à u tempu in tuttu u globu. Include lotte per u territoriu, battaglie per u razzisimu è u genocidiu, battaglie per i risorsi, è solu l'omicidiu, induve e persone sò simpricimenti in un statu d'odi è di cunflittu. E battaglie trà i baruni di droghe qualificanu per stu tipu di prublema, è cusì fate e battaglie territoriali in e strade di cità cum'è vedemu in certi paesi induve l'urganisazione di u dirittu hè sdrughjatu. induve a ghjente hè simplicemente in un statu d'odi è di cunflittu. E battaglie trà i baruni di droghe qualificanu per stu tipu di prublema, è cusì fate e battaglie territoriali in e strade di cità cum'è vedemu in certi paesi induve l'urganisazione di u dirittu hè sdrughjatu. induve a ghjente hè simplicemente in un statu d'odi è di cunflittu. E battaglie trà i baruni di droghe qualificanu per stu tipu di prublema, è cusì fate e battaglie territoriali in e strade di cità cum'è vedemu in certi paesi induve l'urganisazione di u dirittu hè sdrughjatu.
Al di là di i quattru cavalieri in i primi quattru sigilli ci hè naturalmente u quintu sigillo chì hè tutte e cose da u martiriu di i credenti. In novu avemu vistu questu succede in parechji posti da a chjesa è nacque è continuerà finu à a fine, cum'è Ghjesù hà avvistatu direttamente, probabbilmente cun intensità crescente versu a fine. L'aghju citatu prima chì a cronometrazione di Diu nantu à a fine hè in fattu u numeru di martiri chì sò venuti (Rev 6: 9-10). In u mumentu vedemu più di 100.000 martiri per annu, è qualchì volta assai più.
Ci porta questu finu à u 6u sigillu chì hè specialu in quellu chì hè un cumbugliu di l'età di a tribulazione pronta per a transizione à u ghjornu di còllera. Aghju digià scrittu in modu extensu annantu à questu.
Dicu tuttu, ste profezie inseme ci danu una correlazione notable cù ciò chì vedemu è cunnosce in u mondu, sia in a storia sia in l'attuale ghjornu. I cavalli sò dighjà sfasciati, ma ci hè probabilmente ancu una cumpleta assai più grande in l'anni finali di u tempu di tribulazione quandu e dolore di nascita finali cumincianu. Comu dissi prima, ci hè una intemporalità in parechje profezie, cusì ùn significa micca necessariamente sti prublemi vanu à vene solu à una volta è in un strettu ordine. In l'Scrittura di Zech 6 i cavalli sò in realtà tutti liberati inseme piuttostu di sequenziale cum'ellu pò apparisce in Rev 6. Ancu quandu dichjarate e indicazioni di i cavalli in Zech 6 si dà in un ordine diversu per Rev 6, dunque hè improbabile. chì ci hè un ordine specificu per ella. I cavalieri di l'Apocalisse sò stati liberati, Operanu inseme in diversi lochi in certi casi è anu più influenza da l'altri in tempi diffirenti. Veranu diverse è crescenti livelli di rializazione cumu avvicinemu a fine di u tempu di tribulazione à induve ci hè una nascita - una cazzata - è u ghjornu di a ira s'inizia nantu à a terra.
Se esaminà queste Scritture ùn face nunda per voi, ci duveria fà capisce chì ci hè una correlazione vera è vera quì à ciò chì hè accadutu dapoi chì ci sò stati datu queste profezie, è à ciò chì succede avà. Sapemu per un fattu chì ste parolle sò state datu assai prima di a maiò parte di i cumpiimenti chì pudemu avà vede. Questu duveria serve per avvistà nantu à a realtà di e Scritture in generale è fà facemu pusà è facenu contu di ciò chì dice. U libru di Revelazione dà un severu avvisu à chiunque cerca di alterallu in ogni modu (Ap 22: 18-19) ma principia cù a prumessa di benedica à quellu chì sente è riceve (Ap 1: 3). Ciò ch'e aghju trovu hè chì queste cose anu l'effettu di scurisce i nostri sensi spirituali, cusì capiscenu u nostru scopu è u pianu di Diu. Tuttu ciò ch'e possu fà hè aghjunghje a mo voce à quellu messagiu, per ciò chì vale. Avemu da attenzione à e cose chì Diu ci hà dimustratu è micca sfughjate da elle solu perchè li pare difficili à affruntà. Ogni prumessa chì Diu hà fattu per aiutarci è mantene noi ci sia veru finu à a fine, quant'è e parolle di u Libru di Revelazione. Quandu leghjimu queste cose duvemu sempre ricurdà di quellu fattu immutabile. In verità, queste cose ùn ti ferà micca, ti benedicaranu. Iè, Diu duverà finisce questa età perchè u male ùn pò cuntinuà indefinitu, ma hà fattu tuttu ciò chì hè necessariu per purtassi a casa à qualcosa assai megliu cà stu mondu. Attualmente campemu in e trinche di guerra. Avemu bisogna à dumandallu chì ci dà una visione vera è u desideriu di tutte e cose di u celu oltre invece di noi per affaccà à i flussi mobili di u mondu di stu male. Tandu cume l'Scrittura dice, sì Avemu da attenzione à e cose chì Diu ci hà dimustratu è micca sfughjate da elle solu perchè li pare difficili à affruntà. Ogni prumessa chì Diu hà fattu per aiutarci è mantene noi ci sia veru finu à a fine, quant'è e parolle di u Libru di Revelazione. Quandu leghjimu queste cose duvemu sempre ricurdà di quellu fattu immutabile. In verità, queste cose ùn ti ferà micca, ti benedicaranu. Iè, Diu duverà finisce questa età perchè u male ùn pò cuntinuà indefinitu, ma hà fattu tuttu ciò chì hè necessariu per purtassi a casa à qualcosa assai megliu cà stu mondu. Attualmente campemu in e trinche di guerra. Avemu bisogna à dumandallu chì ci dà una visione vera è u desideriu di tutte e cose di u celu oltre invece di noi per affaccà à i flussi mobili di u mondu di stu male. Tandu cume l'Scrittura dice, sì Avemu da attenzione à e cose chì Diu ci hà dimustratu è micca sfughjate da elle solu perchè li pare difficili à affruntà. Ogni prumessa chì Diu hà fattu per aiutarci è mantene noi ci sia veru finu à a fine, quant'è e parolle di u Libru di Revelazione. Quandu leghjimu queste cose duvemu sempre ricurdà di quellu fattu immutabile. In verità, queste cose ùn ti ferà micca, ti benedicaranu. Iè, Diu duverà finisce questa età perchè u male ùn pò cuntinuà indefinitu, ma hà fattu tuttu ciò chì hè necessariu per purtassi a casa à qualcosa assai megliu cà stu mondu. Attualmente campemu in e trinche di guerra. Avemu bisogna à dumandallu chì ci dà una visione vera è u desideriu di tutte e cose di u celu oltre invece di noi per affaccà à i flussi mobili di u mondu di stu male. Tandu cume l'Scrittura dice, sì Ogni prumessa chì Diu hà fattu per aiutarci è mantene noi ci sia veru finu à a fine, quant'è e parolle di u Libru di Revelazione. Quandu leghjimu queste cose duvemu sempre ricurdà di quellu fattu immutabile. In verità, queste cose ùn ti ferà micca, ti benedicaranu. Iè, Diu duverà finisce questa età perchè u male ùn pò cuntinuà indefinitu, ma hà fattu tuttu ciò chì hè necessariu per purtassi a casa à qualcosa assai megliu cà stu mondu. Attualmente campemu in e trinche di guerra. Avemu bisogna à dumandallu chì ci dà una visione vera è u desideriu di tutte e cose di u celu oltre invece di noi per affaccà à i flussi mobili di u mondu di stu male. Tandu cume l'Scrittura dice, sì Ogni prumessa chì Diu hà fattu per aiutarci è mantene noi ci sia veru finu à a fine, quant'è e parolle di u Libru di Revelazione. Quandu leghjimu queste cose duvemu sempre ricurdà di quellu fattu immutabile. In verità, queste cose ùn ti ferà micca, ti benedicaranu. Iè, Diu duverà finisce questa età perchè u male ùn pò cuntinuà indefinitu, ma hà fattu tuttu ciò chì hè necessariu per purtassi a casa à qualcosa assai megliu cà stu mondu. Attualmente campemu in e trinche di guerra. Avemu bisogna à dumandallu chì ci dà una visione vera è u desideriu di tutte e cose di u celu oltre invece di noi per affaccà à i flussi mobili di u mondu di stu male. Tandu cume l'Scrittura dice, sì In verità, queste cose ùn ti ferà micca, ti benedicaranu. Iè, Diu duverà finisce questa età perchè u male ùn pò cuntinuà indefinitu, ma hà fattu tuttu ciò chì hè necessariu per purtassi a casa à qualcosa assai megliu cà stu mondu. Attualmente campemu in e trinche di guerra. Avemu bisogna à dumandallu chì ci dà una visione vera è u desideriu di tutte e cose di u celu oltre invece di noi per affaccà à i flussi mobili di u mondu di stu male. Tandu cume l'Scrittura dice, sì In verità, queste cose ùn ti ferà micca, ti benedicaranu. Iè, Diu duverà finisce questa età perchè u male ùn pò cuntinuà indefinitu, ma hà fattu tuttu ciò chì hè necessariu per purtassi a casa à qualcosa assai megliu cà stu mondu. Attualmente campemu in e trinche di guerra. Avemu bisogna à dumandallu chì ci dà una visione vera è u desideriu di tutte e cose di u celu oltre invece di noi per affaccà à i flussi mobili di u mondu di stu male. Tandu cume l'Scrittura dice, sì Avemu bisogna à dumandallu chì ci dà una visione vera è u desideriu di tutte e cose di u celu oltre invece di noi per affaccà à i flussi mobili di u mondu di stu male. Tandu cume l'Scrittura dice, sì Avemu bisogna à dumandallu chì ci dà una visione vera è u desideriu di tutte e cose di u celu oltre invece di noi per affaccà à i flussi mobili di u mondu di stu male. Tandu cume l'Scrittura dice, sì cercate a nostra redenzione hè avvicinendu . Ciò chì avemu mantene cù a nostra presenza quì in a terra è a nostra autorità serà ritirata cun noi quandu vene a fine di a tribulazione. Perchè vuleriamu esse quì per a stagione di ghjudiziu chì seguita? Diu hà piani al di là di chì facemu parte, è pudemu ancu ghjucà una parte vitale da una pusizioni più alta ancu quandu Diu ghjudicheghja a terra. Ricurdativi chì simu i so figlioli, è sì u vostru figliolu. Ùn ci hè mancu ch'ella sprimi a so ira in voi perchè hè un bellu genitore - un Babbu grande, è face ciò chì ci vole à fà, è facendu micca solu bè, ma piu perfezione. Dunque, fiducia in ellu!
Finu avà ci avemu focu annantu à a tempesta di riunione di l'apocalisse, ma aghju introduttu a profezia di 100 anni da Bob Jones chì crede chì hè l'altra prospettiva di questu da u puntu di vista di a vittoria di a Chiesa è u Regnu di Diu in l'ultimi ghjorni. Videmu cusì più vicinu.
In parechji modi, una grande parte di a Chjesa, è u mondu sò dorme. In fattu ci dava una maghjina di i tempi fini chì Ghjesù ci ha datu a parabola di e vèrgine sàvite è stupide chì si sò svegliate subitu quandu a chjama era surtita chì u sposu era ghjuntu. Curiosamente, ancu e vèrgine sàviu sò stati chjappi sbulicamenti è anu avutu à svegliate è tagliate e so lampade. Ci hè ancu datu una vista di u statu probabile di a chjesa in l'ultime di e lettere à e chjese in Revelazione, chì era à a chjesa di Laodicea. Sò stati qualificati cum'è stani, miserabili, poveri, ceci è nudi, chjusi à Ghjesù fora di a chjesa. Sò stati avvistati à apre a porta à ellu di novu è ottene da ellu e cose chì avianu bisognu per risalite da e so cundizioni piene. Ciò chì sapemu da a parabola hè chì qualchì svegliarà è riorienterà,
In listessu tempu, ci sò parti di a Chjesa in i nostri ghjorni chì sò cumplettamente impegnati in a battaglia. Quessi sò persone impegnate in preghiera è intercessione, è chì utilizanu a putenza di u Spìritu Diu ci hà datu per annulà l'opere di l'inimicu è manteneu in baddu. U mondu ùn hè veramente micca sapendu quantu di questu succede chì li benefica è li permette di campà una vita pacifica, ma e cose sò messe à cambià. Per via di questu travagliu di a chjesa Satanassu hè impeditu di fà ciò chì vole in questu mondu mentre simu quì. Per quelli chì dormenu stanu vivendu u benefiziu di quelli chì si battighjanu, ma a battaglia hè messe à riscaldà è più forze di a Chiesa sò necessarie per svegliate è diventanu attivi - per impegnà in a battaglia è in l'opera di a cugliera chì vene in l'ultimi ghjorni di a tribulazione.
Per enfatizà u tipu di battaglia chì certi attualmente pugnanu per u Regnu di Diu in terra per mantene a Satana, dà un ochju à i video ligati quì sottu in a lettura ulteriore. Questa mostra chì unipochi sò cumplettamente cuscenti di a battaglia è s'impegnanu in ella, altrimenti e cose nantu à a terra sarianu assai peggiori chè elli ( Russ Dizdar ).
A situazione per Satana in questu tempu di tribulazione hè chì ùn hè micca u putere di dirigenza, ma hè frenu. A Terra hè u duminiu di a Chiesa chì hè stata data à l'autorità di guvernà. Eppuru, e forze di Satan operanu cum'è una forza guerrilla chì circanu sempre d'ottene un veru peghju, ma finu à oghje, hè stata impedita di fà in ogni modu impurtante. Dopu u raptu sta situazione cambierà postu chì Satana hà permessu di diventà u putere di guvernu per pocu tempu, è e persone chì si ne vanu à Diu in quelli ghjorni seranu più cum'è a forza guerrilla. Eppuru ancu allora Diu li aiuterà in diverse manere cusì anu da esse ancu vittoriosu in u ghjornu di còllera ancu se ci saranu soffrenze è parechje perdite, è in questu modu Diu mostrarà di novu u so putere di mantene.
Ma chì sarà ciò chì succede prima di quellu ghjornu di transizione da tribulazione à còllera. Digià digià chì i cavalieri liberaranu più scopu per Satana per creà prublemi / tribulazioni in u mondu, ma à u stessu tempu a Chjesa sarà emergente in a pienezza di quellu è di ciò chì ci vole per combattà queste forze. Diu ci hà datu un'idea di ciò chì attraversu a profezia di 100 anni di Bob Jones, di quale l'ultimi 40 anni sò da esse cumpiite.
In questu tempu, andemu à vede tutte e cose chì Bob hà parlatu di succede in a Chjesa. Chistu significa chì andemu prima in REST incredibile per affruntà quelli prublemi aumentati. Ciò chì diventerà più chjaru è evidenti per u mondu hè u restu incredibile di e persone di Diu, mentre u mondu diventa più è più temutu di l'avvenimenti chì vede accadenu in u mondu. Parechji saranu à Cristu per via di questu.
In seguitu vedemu a FAMIGLIA di Diu liberata in una manera chì significa chì venemu à sustene è difendemu unu in modi mai cunnisciuti prima. Di novu questu hè assai una risposta à i prublemi di sti tempi induve a Chjesa alza un putente scudo di prutezzione. Di novu parechji di i populi di u mondu a vedanu è venenu à circà quella prutezzione mentre i tempi diventanu di più in più.
In seguitu vedemu u RENU di Diu serà scupertu in un novu modu. Chistu significa chì u putere di Diu per cuntrarà l'avvanzi di l'inimicu apparirà, chì dimustra u pòpulu di Diu per avè u cuntrollu di a terra, ancu davanti à e forze formidabili scannate l'ultimi ghjorni. Di novu e persone di u mondu capiscenu chì anu bisognu di stu putere è di prutezzione è dunque vinaranu à circà à Diu.
Finalmente i SONS di Diu sò revelati induve a pienezza di quale è ciò chì simu fatti hè manifestu in a terra. Ci hè in fattu ciò chì Paulu ci dice chì a creazione entera aspetta è grida. Hè u propiu scopu di l'età. Diu hà cumparisce u so putere nantu à u male à traversu u so pòpulu à u massimu. Nisunu ghjornu cum'è hè stata vistu prima. Sia u putere di u male sarà datu più spazii per operare in u mondu mentre a tribulazione avanza, à u listessu tempu chì a vera putenza di Diu serà liberata per currisponde à a vera Chjesa. E persone chì si ricusanu di vene à Diu in tali tempi solu pruvanu chì facenu una scelta deliberata è decisa di ùn seguità à Diu è cusì ponu ùn mancanu lagnanza quandu vene à affruntà u ghjornu di a còllera.
Tuttu chistu significa una mostra di a vittoria di l'ultimi ghjorni, per quessa ùn hè micca un tempu induve a chjesa imbottita solu hà bisognu à esse salvata, è questu hè u modu seranu ghjustu finu à a fine quandu a Chjesa hè sbattulata - vittoria. Mentre stanu quì à a terra, anu da tene u mare di u male. Solu quand'elli sò andati, sta marea verità veramente quandu l'Anticristu hè liberu è capace di piglià forma in a terra per un pezzu di tempu.
U messaghju per noi in tuttu questu hè TEMPU PER TUTTARLE! Avemu bisognu di lascià a nostra preoccupazione cun comodità, cum'è se stemu quì per stà. Avemu bisognu di una visione migliore di u celu. Se l’avemu daveru tandu allora, ci senteremu cum’è l’apòstulu Paulu hà fattu - chì simu sempre pronti à andà, ma solu stà quì mentre Diu hà un travagliu per noi di fà.
In i tempi difficiuli, aghju avutu una volta un visu di a Nova Ghjerusalemme, chì hè u celu, è littiralmenti sentia u cunfortu di quellu locu. Era solu un vucale, ma hè statu abbastanza per cambià a mo perspettiva per a vita. Tuttu u tempu hè alluntanatu è passà. Avemu una causa più grande. Dumandà à Diu chì vi rivela abbastanza di quessa per ti avvicinassi da ogni malessere chì pudete sentu in casu. Mediocrità cum'è credu ùn hè micca veramente un locu felice. Avemu esseri putenti pensati per esse in l'offensiva contr'à u male è solu quandu rializemu chì a vita sia veramente cumpiendu. A ricerca di quella cumplimentu in altri posti hè inutile - in particulare i posti pruposti da u mondu. Ùn solu abite per una casa più bona o una vittura megliu, cum'è se questu vi cumpiendu in fine. Tirete quella spada di u Spìritu è invece di campà nantu à a difesa chì prova di prutegge a vostra zona di cunfortu, entra in a battaglia per fà u nemicu sottumette è dà à a ghjente di stu mondu un gustu di u Regnu in u vostru internu. In ogni casu quandu a tribulazione in u mondu cumincià à aumentà, truverete esse ubbligatu à una scelta nantu à queste cose, quant'è parechji sò digià quandu anu affruntatu a persecuzione è u pussibule martiriu. Hè figliolu di Diu, è questu significa chì avete un travagliu per fà.
Fixemu un ochju finale di alcune di e parechje interpretazioni è idee di a prufezia di i tempi fini chì ci sò fora è vedemu cumu si allinea cù questu.
Ci hè più di uni pochi chì anu venutu cun un inseme tuttu di scritte nantu à ciò chì significanu tutte e fine di profezie. Per mè stessu aghju fattu una spezia di accusazione chì dice solu una parte di ella hè revelata è chì Diu hà da sviluppà più di u significatu tutale quandu vene u tempu. Dittu cusì u mo messagiu quì hè chì i tempi si ponu avvicinà cusì si pò esse pronti per un capiscenu assai più pienu. Ci hè certamente assai cose in u mondu chì pare chì esse allinciate avà. Per u schema chì offre quì ùn aghju micca necessariamente coperto tutti i ditaglii, ma piuttostu andatu per u messagiu principale è a visione generale, è si focalizò più nantu à e cose chì venenu dopu chì ci affettaranu più cà di mette in fondu à e cose chì vene più tardi è chì pò micca effettivamente affettà direttamente - vale à dì e cose da l'ira di Diu o di u ghjudiziu in a terra. Ci hè sempre un livellu di misteru à queste cose, chì hè qualcosa chì mi sò personalmente cuntentu. L'aspettu aspettu è vede di tuttu hè veramente eccitante, è pò esse paurosu se avete dubbi nantu à u putere di mantene di Diu, succedi qualcosa.
Allora fighjemu altre idee è schemi: Ci sò quelli chì anu un schema sanu chì hè ciò chì eu è l'altri chjamanu 'triunfalista' significendu chì vedenu u mondu cumu si migliurà constantemente è continuarà à fà finu à chì Diu omene tutta a terra è u male. hè cacciatu. Frà quelli chì ci anu da crede chì anu da esse parte di una generazione chì ùn morirà, è in fattu Bob Jones hà dettu più o menu questu in a so parolla profetica ch'e aghju focu - ancu chì forse u veru cumpletamentu di quissa serà chì alcuni saranu raprisintatu. Per alcuni di quelli chì dicenu questa vista, ùn rifiutanu e Scritture apocalittiche ma vedenu cume già rializate in a dicada da u 70 d.C. Avemu digià discututu l'idea chì ancu se ciò chì hè accadutu in u 70 dC era chjaramente una cumplimazione diretta di e parolle di Ghjesù,
Di sicuru ùn reagiscenu à sti suggerimenti cum'è certi si facenu annantu à queste cose chì hè di saltà è falà gridendu eresie perchè ùn hè micca a vista ortodoxa, o ancu vicinu. U studiu di i tempi fini richiede una mente aperta à un certu puntu, è quellu tipu di reazione ùn aiuta micca. Ciò chì devi fà, però, hè di ricurdà i mistieri chì participanu à sbaglià questu. Quelli chì credenu in i tempi difficili da vene saranu naturalmente disposti per quessa in alcuna misura, mentri quelli chì anu una vista triunfalista riceveranu assai scossa se si sò sbagliati è puderanu truvà difficile affruntà per quessa. Ciò chì hè chjaru hè chì sti punti di vista sò tantu luntanu da esse reciprocamente esclusivi - ùn si ponu micca tutti i dui diritti, salvu chì quelli chì sò cunsiderati sò simplici cum'è un aspettu piuttostu chè u cumpletu. Hè per quessa, hè megliu chì facemu e nostre menti in questu casu è uttene certi cunvinzioni abbastanza certe. Per mè stessu u principale chì seguite in a mo vita spirituale hè a rivelazione persunale è mi sentu assai di ciò chì portu quì hè esattamente cusì, cumu aghju spiegatu digià. Una bona parte di ella hè vinuta à mè in una stagione in 1985, alcune versu u 2010, è alcune sò assai attuali chì apunta a l'avvenimenti in 2020, chì hè u mo mutivu principale per scrive. Di sicuru, e mo rivelazioni anu da pruvà à cuncordà cù le Scritture, ma ciò chì dicu hè a mo fonte primaria hè diretta - a stessa fonte venenu e scritte stesse. Una bona parte di ella hè vinuta à mè in una stagione in 1985, alcune versu u 2010, è alcune sò assai attuali chì apunta a l'avvenimenti in 2020, chì hè u mo mutivu principale per scrive. Di sicuru, e mo rivelazioni anu da pruvà à cuncordà cù le Scritture, ma ciò chì dicu hè a mo fonte primaria hè diretta - a stessa fonte venenu e scritte stesse. Una bona parte di ella hè vinuta à mè in una stagione in 1985, alcune versu u 2010, è alcune sò assai attuali chì apunta a l'avvenimenti in 2020, chì hè u mo mutivu principale per scrive. Di sicuru, e mo rivelazioni anu da pruvà à cuncordà cù le Scritture, ma ciò chì dicu hè a mo fonte primaria hè diretta - a stessa fonte venenu e scritte stesse.
Aghju amichi chì credenu in a vista triunfalista è u fattu chì mantenenu questi punti di vista ùn altera micca u fattu di a nostra amicizia. In fattu, quandu circò à Diu di tuttu questu, in verità m'hà dissuadutu di pruvà à cunvince altrimenti, dicendu chì ùn puderianu micca cunvince. Chistu ùn significa micca chì l'hanu dirittu, sicuru, dunque cumu per risolve questu. A mo risposta, crede, hè chì mi sò guidatu à puntuà à l'avvenimenti di u 2020 è lasciassi parlà per elli. Quandu vene questu pò esse un messaghju per elli, per mè o per noi dui. In verità se mi sbagliu di tuttu questu allora per mè chì hè una sorpresa piacevule perchè e cose pò esse assai più faciule da ciò ch'e aghju pensatu, ma a realtà hè in questu mumentu chì ùn crede micca chì i so punti di vista sò curretti. Aghju trova e mo revelazioni persunali, cum'è aghju spartutu, è u messaghju di e Scritture hè tamantu. Vecu tempi duri avanti, dunque vogliu esse preparatu, è vogliu chì tante persone possinu esse cuscenti di u pussibule per chì noi è a nostra fede ùn si sbatte quandu si tratta.
Una cosa di a mo interpretazione di a prufezia aghju spiegatu in termini di a scarpa di vetru di Cinderella; quandu e cose si cunghjunghjenu ghjustu. Ùn duvete micca chjappà a storia di i scarpi o i vostri idee in elli. Sì ci hè furzà dunque hè un signu chì qualcosa ùn hè sbagliatu. Trova idee triunfaliste che mi danu u sensu forzatu nantu à parechji aspetti di a so interpretazione di e Scritture. Chistu mi porta à suspettavi chì ci hè un pocu timore chì a guidà - un modu per truvà a sicurità in un mondu inseguru. Per mè stessu u mo modu in a vita hè statu sempre affruntà e cose direttamente piuttostu cà pruvà à evità, ma capisciu chì ùn tutti operemu cusì. Per qualchì sicurità falsa hè megliu cà nisuna sicurità - almenu i sentenu capaci di stà cun a so vita di stu modu. In a mo vista ùn affruntà micca e cose ùn hè micca u modu ch'e campà perchè quandu, finalmente, vi mordete, serà assai più peggiu. Per d 'altra banda, se facemu fà fronte à a verità, ancu s'ellu hè dura, allora ci hè un adattazione chì cuntinueghja cù l'aiutu di Diu induve si amparà à vive cun ella, è ancu alluntanassi sopra. Dopu tuttu, ognuna di e prumesse di Diu ferma à noi ferma ciò chì succede cusì avemu tutte e ragioni di stà fermu di u roccia mentre facemu a verità è mettimu i nostri pedi nantu à u Rock.
Hè tuttu ciò chì puderaghju dì di a vista triunfale - hè un casu di aspittà è vede. Per l'altri opinioni chì credenu in prublemi di fine-tempu mi permettenu di fà un allinjamentu cun elli - micca i dettagli ma l'idee principali di questi schemi. L'interessante di questu hè chì parechji di elli mi pare avè un elementu di verità, seppuru crede chì hè spessu hè qualcosa chì manca o misapplicatu.
Prima di lascià quella idea triunfalista, lasciami dì chì u risultatu finale di l'età in l'idea apocalittica hè una maravigliosamente bona, cumu crede u trionfale, ma vene solu dopu à passà u tempu necessariu di còllera, o di ghjudiziu. Diu ci hà prumessu chì quandu finalmente vedemu u risultatu di tuttu sarà più grande di qualcosa chì ci pudemu ancu pensà o immaginate.
PRE-TRIBULAZIONE - L'idea chì a rabbia vene prima di a tribulazione. A risposta ch'e aghju datu hè chì a raggia vene davanti à l'ira, ma micca prima di a tribulazione perchè a tribulazione hè solu un prublema, chì hè ancu accade ora, anche si pò esse un grande prublema versu u puntu di transizione. Ghjesù hà dettu chì in u mondu averemu prublemi, cusì hè garantitu. U raghju pre-furore seria l'idea curretta. In questu casu l'idea di pre-tribulazione hè basata nantu à una capiscitura sbagliata di a tribulazione chì include u tempu di còllera.
POST-TRIBULAZIONE - L'idea chì a raggia vene dopu a tribulazione. Questu hè currettu, ma solu se capite u terminu tribulazione bè è ùn includenu micca in ellu u mumentu di còllera cum'è fà. A transizione hà fattu annantu à a rottura di u 6u sigillo.
EARTHLY HOPE / HEAVENLY HOPE - Queste idee sò tenute fermamente da i Testimoni di u Signore, ma ancu da altri cumpresi u trionfale in certa misura. Cridenu chì alcuni anu un destinu celestial, è altri un destinu terrenale. Credu chì questu hè veru in u sensu chì solu qualchi appartenenu à u corpu è a Sposa di Cristu, è seranu rasturate prima chì a rabbia hè sparita - vale à dì seranu riunite quandu u Cristu ritorna. L'altri anu da mancià quella finestra per ùn avè statu pronti per u ritornu, cum'è Ghjesù ci hà dettu chì sia, è si trovanu forzati di passà per u terribile tempu di còllera, induve u giudiziu di Diu sarà versatu nantu à a terra. Queste persone seranu marturiati è moriranu (è forsi si uniscenu à a sposa) o vènenu per passà è sopravvive à quellu tempu per occupà a terra in u millenniu è fora, cusì a so strada in eternità serà diversa. Finalmente, l'entità spirituale di a Nova Ghjerusalemme, chì hè u celu è l'abitazione di Cristu è a so Sposa, si ne falerà è esse messe nantu à a terra, cusì u mondu fisicu naturali è u mondu spirituale diventanu assai vicinu. U percorsu di quelli chì passanu nantu à a terra cunvergeranu eventualmente cù a vera Chjesa - Ùn capiscu. Pò infini cunvertisce, o Diu pò avè diversi piani per questi dui gruppi - unu più basatu in celeste, è l'altru più basatu in terra. Comu dissi, ùn capiscu micca. Ci seranu infurmati quandu vene u grande misteru serà revelatu cusì chì supposemu chì ci hè qualcosa chì no avemu intenzione di sapè avà. U mo sintimentu hè chì alcuni anu imbuttatu i so schemi in l'incunnisciutu per cumpletarii, ma anu fattu alcuni sbaglii sbagliati per fà cusì. Finalmente, l'entità spirituale di a Nova Ghjerusalemme, chì hè u celu è l'abitazione di Cristu è a so Sposa, si ne falerà è esse messe nantu à a terra, cusì u mondu fisicu naturali è u mondu spirituale diventanu assai vicinu. U percorsu di quelli chì passanu nantu à a terra cunvergeranu eventualmente cù a vera Chjesa - Ùn capiscu. Pò infini cunvertisce, o Diu pò avè diversi piani per questi dui gruppi - unu più basatu in celeste, è l'altru più basatu in terra. Comu dissi, ùn capiscu micca. Ci seranu infurmati quandu vene u grande misteru serà revelatu cusì chì supposemu chì ci hè qualcosa chì no avemu intenzione di sapè avà. U mo sintimentu hè chì alcuni anu imbuttatu i so schemi in l'incunnisciutu per cumpletarii, ma anu fattu alcuni sbaglii sbagliati per fà cusì. Finalmente, l'entità spirituale di a Nova Ghjerusalemme, chì hè u celu è l'abitazione di Cristu è a so Sposa, si ne falerà è esse messe nantu à a terra, cusì u mondu fisicu naturali è u mondu spirituale diventanu assai vicinu. U percorsu di quelli chì passanu nantu à a terra cunvergeranu eventualmente cù a vera Chjesa - Ùn capiscu. Pò infini cunvertisce, o Diu pò avè diversi piani per questi dui gruppi - unu più basatu in celeste, è l'altru più basatu in terra. Comu dissi, ùn capiscu micca. Ci seranu infurmati quandu vene u grande misteru serà revelatu cusì chì supposemu chì ci hè qualcosa chì no avemu intenzione di sapè avà. U mo sintimentu hè chì alcuni anu imbuttatu i so schemi in l'incunnisciutu per cumpletarii, ma anu fattu alcuni sbaglii sbagliati per fà cusì. chì hè u celu è l'abitatu di Cristu è a so Sposa, falerà è esse messu nantu à a terra, cusì u mondu naturali fisicu è u mondu spirituale sò assai vicinu. U percorsu di quelli chì passanu nantu à a terra cunvergeranu eventualmente cù a vera Chjesa - Ùn capiscu. Pò infini cunvertisce, o Diu pò avè diversi piani per questi dui gruppi - unu più basatu in celeste, è l'altru più basatu in terra. Comu dissi, ùn capiscu micca. Ci seranu infurmati quandu vene u grande misteru serà revelatu cusì chì supposemu chì ci hè qualcosa chì no avemu intenzione di sapè avà. U mo sintimentu hè chì alcuni anu imbuttatu i so schemi in l'incunnisciutu per cumpletarii, ma anu fattu alcuni sbaglii sbagliati per fà cusì. chì hè u celu è l'abitatu di Cristu è a so Sposa, falerà è esse messu nantu à a terra, cusì u mondu naturali fisicu è u mondu spirituale sò assai vicinu. U percorsu di quelli chì passanu nantu à a terra cunvergeranu eventualmente cù a vera Chjesa - Ùn capiscu. Pò infini cunvertisce, o Diu pò avè diversi piani per questi dui gruppi - unu più basatu in celeste, è l'altru più basatu in terra. Comu dissi, ùn capiscu micca. Ci seranu infurmati quandu vene u grande misteru serà revelatu cusì chì supposemu chì ci hè qualcosa chì no avemu intenzione di sapè avà. U mo sintimentu hè chì alcuni anu imbuttatu i so schemi in l'incunnisciutu per cumpletarii, ma anu fattu alcuni sbaglii sbagliati per fà cusì. cusì u mondu fisicu naturale è u mondu spirituale diventenu assai vicinu. U percorsu di quelli chì passanu nantu à a terra cunvergeranu eventualmente cù a vera Chjesa - Ùn capiscu. Pò infini cunvertisce, o Diu pò avè diversi piani per questi dui gruppi - unu più basatu in celeste, è l'altru più basatu in terra. Comu dissi, ùn capiscu micca. Ci seranu infurmati quandu vene u grande misteru serà revelatu cusì chì supposemu chì ci hè qualcosa chì no avemu intenzione di sapè avà. U mo sintimentu hè chì alcuni anu imbuttatu i so schemi in l'incunnisciutu per cumpletarii, ma anu fattu alcuni sbaglii sbagliati per fà cusì. cusì u mondu fisicu naturale è u mondu spirituale diventenu assai vicinu. U percorsu di quelli chì passanu nantu à a terra cunvergeranu eventualmente cù a vera Chjesa - Ùn capiscu. Pò infini cunvertisce, o Diu pò avè diversi piani per questi dui gruppi - unu più basatu in celeste, è l'altru più basatu in terra. Comu dissi, ùn capiscu micca. Ci seranu infurmati quandu vene u grande misteru serà revelatu cusì chì supposemu chì ci hè qualcosa chì no avemu intenzione di sapè avà. U mo sintimentu hè chì alcuni anu imbuttatu i so schemi in l'incunnisciutu per cumpletarii, ma anu fattu alcuni sbaglii sbagliati per fà cusì. o Diu pò avè diversi piani per questi dui gruppi - unu più basatu in celeste, è l'altru più basatu in terra. Comu dissi, ùn capiscu micca. Ci seranu infurmati quandu vene u grande misteru serà revelatu cusì chì supposemu chì ci hè qualcosa chì no avemu intenzione di sapè avà. U mo sintimentu hè chì alcuni anu imbuttatu i so schemi in l'incunnisciutu per cumpletarii, ma anu fattu alcuni sbaglii sbagliati per fà cusì. o Diu pò avè diversi piani per questi dui gruppi - unu più basatu in celeste, è l'altru più basatu in terra. Comu dissi, ùn capiscu micca. Ci seranu infurmati quandu vene u grande misteru serà revelatu cusì chì supposemu chì ci hè qualcosa chì no avemu intenzione di sapè avà. U mo sintimentu hè chì alcuni anu imbuttatu i so schemi in l'incunnisciutu per cumpletarii, ma anu fattu alcuni sbaglii sbagliati per fà cusì.
Quandu vene à quale sarà parte di a grande multitùdine, chì sò a Sposa di Cristu chì sò rasturiti - Aghju una vista più larga di quellu chì parechji facenu. U mutivu hè prima di tutte e Scritture chì ci dice chì sò di ogni lingua, tribù, persone è nazione. Mi pigliu questu literalmente. Credu chì Diu hà un populu quì chì anu un registru cumpletu di l'età è capace di purtà un testimoniu tutale di tutta ella. Ghjesù ci hà dettu chì per noi di vede u celu duvemu esse «nati di novu» - chì in a lingua originale significa «nasce torna da sopra». Hè una rinascita spirituale; un rinascimentu celesticu. Certi pensanu di sta sperienza di nascita di novu per avè cuminciatu quandu Ghjesù hà dettu chì era un novu insegnamentu, o quandu hè mortu nantu à a croce, ma sì fighjate attentamente à e so parolle in Ghjuvanni 3 vede chì ellu hà indicatu chì era vera assai prima - l'avete solu revelatu per diventà una verità aperta, mentri prima era più di un sicretu chì ognunu simpricimenti scopre per ellu stessu. Se questu ùn era micca vera cumu puderia Ghjesù rimproveru Nicodemu per ùn cunnosce micca questa verità cum'è maestru di Israele (Ghjuvanni 3:10)? Tutti l'omi anu avutu l'uccasione di truvà a so manera di nascita di novu è avè u so core cambiatu da u principale chì porta à Diu. Quandu Ghjesù vense, hà purtatu qualcosa di novu, chì duverà esse pienu cù u Spìritu è cù u putere, ma novu hà natu hè qualcosa chì si hè applicatu à David, Daniel, Job etc. - Job hà dettu ' Se questu ùn era micca vera cumu puderia Ghjesù rimproveru Nicodemu per ùn cunnosce micca questa verità cum'è maestru di Israele (Ghjuvanni 3:10)? Tutti l'omi anu avutu l'uccasione di truvà a so manera di nascita di novu è avè u so core cambiatu da u principale chì porta à Diu. Quandu Ghjesù vense, hà purtatu qualcosa di novu, chì duverà esse pienu cù u Spìritu è cù u putere, ma novu hà natu hè qualcosa chì si hè applicatu à David, Daniel, Job etc. - Job hà dettu ' Se questu ùn era micca vera cumu puderia Ghjesù rimproveru Nicodemu per ùn cunnosce micca questa verità cum'è maestru di Israele (Ghjuvanni 3:10)? Tutti l'omi anu avutu l'uccasione di truvà a so manera di nascita di novu è avè u so core cambiatu da u principale chì porta à Diu. Quandu Ghjesù vense, hà purtatu qualcosa di novu, chì duverà esse pienu cù u Spìritu è cù u putere, ma novu hà natu hè qualcosa chì si hè applicatu à David, Daniel, Job etc. - Job hà dettu ' à a fine mi redempiu vive è stà annantu à a terra'ancu s'è ùn sapia micca u nome propiu di quellu chì avia da vene. Quandu e Scritture ci dicenu chì tutti noi sò salvati da u nome di Ghjesù, questu ùn significa micca chì tuttu ugnunu cunnosci u nome per quale sò salvati, cum'è quelli chì eranu prima di Cristu ùn anu fattu. Credu chì aghju ritruvatu novi nati credenti in tutte e sfere di vita. Certe volte e so idee religiose sò assai sfarente di i mio ma i so cori portanu evidenza di quella nata di novu trasfurmazione. Una volta era statu purtatu à andà in Ghjerusalemme è allora in e strade di a cità aghju parlatu cun un vechju ebreu ortodox chì m'hà spiegatu in u so inglese rottu chì ciò chì importa hè un core cambiatu. Mi piaciu d'accordu, è crede chì l'avia. Hè a chjesa chì hà pruvatu à riduce quella à quelli di u so partitu, è qualchì volta chì significa ancu solu a so denominazione o chjesa. Ma hè solu un altru casu di l'omu chì ghjunghje à a strada di a verità di Diu per u so benefiziu stessu. Ddu raccoltu serà una grande multitùdine, troppu grande per esse cuntatu, chì vene da tutti i tempi, i lochi è i camminati di a vita in stu mondu, è a so riunione hè l'avvenimentu di l'età. Tutti elli entranu per truvà a so strada per fede in grazia di Diu.
PRETERISMO - L'idea chì e Scritture Apocalittiche sò dighjà cumpiite in u 70 d.C. Aghju digià coperto questu in parechji posti prima è spiegatu chì u 70 dC era cumpletu, ma era un prefigurazione di a fine, cum'è era per altri ghjudizii registrati in l'Scritture. Per truvà questi argumenti cercanu questu documentu per a parolla "foreshadow".
Infine, aghju cunsigliu à tutti quelli chì pensanu à seguità un cursu chì hè cuncernatu in stu mondu per alzà e so vedute più altu o forse si mancanu u megliu è si trovanu di fronte à u scenariu assai oppostu.
In u tempu, dopu l'ultimi ghjorni di sta età è alluntanatu l'era di u millenniu in terra; dopu chì Satana hè persa di novu per un pocu tempu è a ghjente chì a prima volta hà fallutu hè pruvatu à stà in furia davanti à i so tentativi rinnuvati di corrompalli, allora a Nova Ghjerusalemme - u Celu falà nantu à a terra, cusì tutti i populi di Diu in u celu è nant’à a terra si metterà inseme in una nova era nova chì Diu hà pianificatu per noi da u principiu di u tempu, è chì hè oltre ciò chì qualchissia di noi avemu mai pensatu o imaginatu. L'interru di sta prima età di l'omu hà da serve u so scopu di assicurà l'eternità da sempre affruntà una altra caduta. Avemu u populu di Diu cù a nostra testimunienza di questa età facemu parte di sta guaranzia. Era sempre u pianu di Diu in casu di cascata per eliminà a pussibilità una volta per tutte, hè per quessa chì l'avvenimenti di questa età seranu cusì epichi. Staranu cum'è un record di ciò chì hè u male, è ciò chì face in a so ribellione da Diu. Questa età hà ancu sirvutu per revelà à Diu in manere luntanu di qualcosa chì era pussibule senza a caduta. In u stessu modu chì guardemu in daretu à Israele è a so storia, per amparà da ellu, è altre parte di a storia cum'è i guerri mundiali per esempiu, cusì questi avvenimenti inseme cù l'avvenimenti di l'ultimi ghjorni cumpletanu quellu fugliu orribile assicurannu ci. ùn sia mai una ripetizione di u vaghjimu. Quella, cumminata cù l'agnellu chì era statu uccisu cun noi attraversu l'età di l'età à vene, purtendu nantu à u so corpu i segni è u registru di u costu di a redenzione, hè tuttu ciò chì ci hè necessariu per fà ci sicuri per chì Diu pò fidà di noi cù l'eternità. , cun putere, è cun libertà perfetta.
Stu testu s'hè focu annantu à l'avvenimenti di u End Times, ma in questi ultimi cumenti alludianu torna à un altru libru chì aghju scrittu anni fà chjamatu Plan di Diu per l'età . Stu libru porta un profunnu à l'immagine più grande di u pianu è di i scopi di Diu quì nantu à a terra in questa età, per quessa puderà esse un beneficu veru per quelli di voi chì volenu spiegallu. Per mè hè statu una esplorazione più cumpleta di Diu è u so pianu chì mi hà mudificatu per sempre in a scrittura, cusì ùn possu micca stà à l'usu stessu di raccomandà cum'è un modu per allargà a vostra mente à i fini eterni di Diu per noi.
TREVOR MADDISON
Questu hè l'appendice chì aghju mencionatu in a prefaci chì aghju aghjuntu per u benefiziu di quelli chì anu pocu o micca sperienza di profezia, è per quelli chì ùn anu micca fede in queste cose. Sì hè allora ti lasciu a prima saluta. Pensu per spiegà alcune cose chì pò avè scappatu di a vostra sperienza di vita finu à questu puntu, dunque speru chì capite chì stu libru ùn hè micca un travagliu di ficzione ma hè in realtà basatu in realità più ferme di qualcosa chì avete ancora incontratu.
A prufezia, chì hè ciò chì site per incontru in stu libru, hè quellu chì i cristiani chjamemu un rigalu di u Spìritu -mendendu un rigalu da u Spìritu di Diu, chì significa solu chì hè di Diu. Stu rigalu ùn ferma solu ma hè unu di una quantità di rigali chì Diu dà à i so pòpuli chì stanu in usu constante da parechji credenti cristiani di quà chì l'anu scopre. In fattu u veru rigalu chì parechji anu scupertu hè quellu di l'abitazione di u Spìritu di Diu stessu da quale vene queste cose, è u fattu chì puderà chjappà tuttu u nostru essiri cù a so presenza, se li lasciamu. Quelli chì anu scupertu questa verità sò vive una nova natura nova. Ùn pò mai avè intesu parlà cusì in sta manera prima, ma hè a verità di ciò chì succede sottu à u radar in a vita di parechje persone. Una cosa dice a Bibbia hè chì ' i figlioli di Diu sò guidati da u Spìritu di Diu '(Leghjite Rumani capitulu 8 in a Bibbia). E persone chì anu u Spìritu Santu in elli sò veramente vivenu un altru tipu di vita - qualcosa chì Ghjesù chjamava un 'vita abbundante ' o 'vita in tutta a so pienezza' , è in fattu di diventà un figliolu cum'è questu descrive dipende in fatti di sì avemu quella sperienza di Diu.
In questu puntu mi sentu duie dumande principali da molti di voi mentre leghjite questu. Un hè - Cumu possu avè sta sperienza? - è l'altru hè - Hè veramente reale? Lasciami risponde à questa ultima questione prima perchè ci hè chjaramente esse risolta prima di cuntemplare l'altru.
Cum'è aghju dettu prima, a profezia hè solu un rigalu di u Spìritu. Un altru hè curativu, è un altru hè miracule. In quantu à u 2006 aghju iniziatu un avventura cun questi rigali in i strade di diverse cità in u RU. Aghju digià cridutu in elli perchè aghju lettu è credeva ciò chì hà dettu annantu à questu in a Bibbia, ma questu hè induve eru in principiu di fà di manera significativa. Cuminciò cù mè fighjendu l'osse di gambe brevi allungate e l'osse rotte guariscenu quasi istantaneamente quandu qualcunu pregava per elli in u nome di Ghjesù. Infatti u primu tali curativu o miraculu chì mi aghju vistu per via di e mo propie preghiere era di riposi di nudi in i ditte di un omu chì avia un accidentu cù una serra circulare sette anni prima è chì avia tagliatu u to indice è u dito mediu, ma i chirurghi l'avianu cacciatu. li turnanu in daretu. I nudi si sò distrutti cusì i diti inutili, ma durante a preghiera per a so guariscenza aghju guardatu i so dita prima passendu da u biancu à u rossu mentre u so flussu di sangue era restauratu, è poi i nodi si sò rientrati in u dito è hà cuminciatu à curdalli. serebbe stata impussibile perchè i so guidati avianu statu cacciati. In verità, unu di i so diti era rimisu rigidu, ancu s'ellu era alluntanatu è u flussu di sangue era restituito, ma questu hè u tippu di misteru chì avemu amparatu chì ci incontrammu da volte, chì hè qualcosa chì ùn entrareghju micca quì. U mo puntu hè, questu hè un altru rigalu di u Spìritu chì in questu casu hè abbastanza cunvincente postu chì implica una crescita fisica attuale, è da tandu aghju vistu tutte e forme di cundizioni fisiche guarite, spessu istantaneamente. I curazioni è miraculi di stu tipu sò stati verificati da i medichi, è avà ci sò parechji esempi di fattu in filmu è publicati in YouTube. Hè u rigalu di guariscenza? - Ti prupunimu un enfaticu sì è ùn possu pensà à ciò chì e megliu evidenza per offre di questu chì u crescente solidu d'osse. In u stessu modu a profezia hè dinò uguale. In fattu a Bibbia suggerisce chì hè u più grande di i rigali, ancu sopra a guariscenza è miraculi. Sì avete bisognu di più prova chì a mo parolla nantu à questu allora avete da scavà per voi stessu. L'esperienza hè da esse avutu s'è vo circate. Comu parechji cristiani sapemu, a profezia ùn sempre predice u futuru cum'è alcuni pensanu. In fatti a profezia pò esse definita solu cum'è Diu chì parla attraversu u so pòpulu. Spessu si prende solu a forma di ricumandamentu, chì ùn deve micca surprisa perchè Diu hè un geniale maravigghiusu chì ci cura di noi cù tuttu ciò chì ci vole à vive è riesce. A volte, però, a profezia apunta a strada à l'avvene, è questu hè certamente u casu in parechje di e profezie di a Bibbia, ma succede ancu spessu in l'usu di u rigalu trà i credenti chì anu u Spìritu di Diu in elli.
Ch'ella ci porta daretu à a prufezia chì vi offre in stu libru. In novu, a Bibbia hè piena di istanze di stu rigalu. In fatti, u libru in a Bibbia chì andaraghju à a maiò parte hè tuttu profeticu - quellu chì appare l'ultimu in a nostra Bibbia - u Libru di Revelazione, scrittu da l'apòstulu Ghjuvanni chì hà vistu personalmente è abbitatu cun Ghjesù durante u so ministeru, è hà ancu scrittu unu di l'evangeli in a Bibbia nantu à a so sperienza. Questu ùn significa micca chì avemu capitu bè stu libru. Gran parte di a so lingua hè simbolica è necessita interpretazione. Micca tutte e profezie sò cusì, ma in questi casi ci hè un livellu di misteru chì ci richiede di impegnà cun Diu per riceve risposte riguardu à u so significatu, chì hè precisamente ciò chì aghju fattu in a profezia chì vi daraghju, è eiu. sò stati purtati
Avà, chì mi porta à a prima questione, crede chì parechji di voi sarete dumandate - Cumu possu avè sta sperienza di u Spìritu di Diu allora?Avete a diventà 'religiosa'? - Innò, duvete cumincià à campà una bona vita? - No. In fatti questa ultima idea hè più di l'impussibilità per voi chì puderete capisce perchè u veru prublema chì avemu tutti hè più di u core chì u cumpurtamentu. Quelli cose chì facemu ci mostranu chì siamu esseri cun un veru prublema sferiscenu da u cori è cusì hè u core chì deve esse cambiatu per a vera bontà per cumincià à emerge - è questu hè veru per ognunu di noi. U cumpurtamentu esternu ùn risolve micca stu prublema. Hè da esse trattatu dintra, è ùn hè micca qualcosa chì pudete fà per voi stessu - hè bisognu di un altru miraculu, ma unu chì parechji sperienze ogni ghjornu in a nostra età. In breve a realtà hè chì Diu hà da fà, ma ellu solu farà quellu quandu l'invitallu perchè ellu ùn ' simpricimenti musculare in a nostra vita è furzà sè stessu nantu à noi senza u nostru accunsentu. Vi hà datu a vuluntà sovrana nantu à a vostra propria vita cusì avete da decide chì succede cun ella. Dunque questu deve esse una scelta chì fate per chì succede. Hè Diu chì vole à fà per voi? Emfaticamente S!! In verità sperava di voi per fà stu tipu di rendizione. Ti piace. Tù sì a so criatura. Ma cum'è tutti l'altri sì strapatu è anu bisognu à esse fissatu. Cum'è quellu chì hà fattu voi sapi cumu fà è hà postu tuttu in u locu, chì era una cosa assai caru chì puderia aghjunghje. S'è vo site à vede ciò chì Ghjesù hà patitu à a croce per fà pussibule vi capite chì hè a misura di quantu Diu ti ama è quant'ellu hè dispostu à andà per ristabilisce ciò chì ti hà fattu esse. Diu hà fattu a so parte, ma avà duvete fà u vostru, è hè fatta da vultendu à Diu è invitallu à vene - ancu sì una cosa devi aghjustà - questu deve esse una decisione sincera per voi. Ci hè da esse una decisione di dà à a vostra vita intera cusì chì tù ancu puderete esse guidatu da u Spìritu di Diu. Per mè, cum'è unu chì hà campatu sta vita da più di 40 anni avà vi possu dì ch'ella hè una cosa eccitante - a vita in tutta a so pienezza. Ma hè ancu à volte estremamente sfida perchè Diu viaghja nantu à noi per trasfurmassi cumplitamente - cumu pensemu, cumu vivemu, ciò chì amemu, ciò chì facemu, ciò chì facemu. Comu dissi, hè u so pruduttu è ellu sà ciò chì site statu fattu per. Tuttu ciò chì serà ricuperatu se sceglite di caminari stu caminu, ma duvete esse prontu à lascià a vostra vechja vita in daretu perchè questu sarà completamente novu. Quelli prublemi antichi chì avete avete pò micca spariscenu immediatamente, ma avete da stà davanti à e cose chì sapete chì sò sbagliate. Hè ciò chì chjamemu u pentimentu, è hè una scelta impurtante di fà. Diu hè quellu chì hè impegnatu per fà quellu travagliu in voi è serà una sperienza di vita allora induve travaglia annantu à una cosa dopu à l'altra, cù a promessa di a vita eterna in seguitu. Per mè ùn si averebbe micca altru modu. E so idee sò sempre assai megliu cà e mio. A più grande parte di questu hè chì ciò chì entrarete ùn hè micca "religione", ma una relazione persunale cù Diu, è chì hè a cosa più preziosa in u mondu. Cum'è un matrimoniu irrompente, prumette mai di lascià ti o ti lasciarà, è cù Diu ùn mai rumpisce e so prumesse. ma duvete mette in contattu cù e cose chì sapete chì sò sbagliate. Hè ciò chì chjamemu u pentimentu, è hè una scelta impurtante di fà. Diu hè quellu chì hè impegnatu per fà quellu travagliu in voi è serà una sperienza di vita allora induve travaglia annantu à una cosa dopu à l'altra, cù a promessa di a vita eterna in seguitu. Per mè ùn si averebbe micca altru modu. E so idee sò sempre assai megliu cà e mio. A più grande parte di questu hè chì ciò chì entrarete ùn hè micca "religione", ma una relazione persunale cù Diu, è chì hè a cosa più preziosa in u mondu. Cum'è un matrimoniu irrompente, prumette mai di lascià ti o ti lasciarà, è cù Diu ùn mai rumpisce e so prumesse. ma duvete mette in contattu cù e cose chì sapete chì sò sbagliate. Hè ciò chì chjamemu u pentimentu, è hè una scelta impurtante di fà. Diu hè quellu chì hè impegnatu per fà quellu travagliu in voi è serà una sperienza di vita allora induve travaglia annantu à una cosa dopu à l'altra, cù a promessa di a vita eterna in seguitu. Per mè ùn si averebbe micca altru modu. E so idee sò sempre assai megliu cà e mio. A più grande parte di questu hè chì ciò chì entrarete ùn hè micca "religione", ma una relazione persunale cù Diu, è chì hè a cosa più preziosa in u mondu. Cum'è un matrimoniu irrompente, prumette mai di lascià ti o ti lasciarà, è cù Diu ùn mai rumpisce e so prumesse. Diu hè quellu chì hè impegnatu per fà quellu travagliu in voi è serà una sperienza di vita allora induve travaglia annantu à una cosa dopu à l'altra, cù a promessa di a vita eterna in seguitu. Per mè ùn si averebbe micca altru modu. E so idee sò sempre assai megliu cà e mio. A più grande parte di questu hè chì ciò chì entrarete ùn hè micca "religione", ma una relazione persunale cù Diu, è chì hè a cosa più preziosa in u mondu. Cum'è un matrimoniu irrompente, prumette mai di lascià ti o ti lasciarà, è cù Diu ùn mai rumpisce e so prumesse. Diu hè quellu chì hè impegnatu per fà quellu travagliu in voi è serà una sperienza di vita allora induve travaglia annantu à una cosa dopu à l'altra, cù a promessa di a vita eterna in seguitu. Per mè ùn si averebbe micca altru modu. E so idee sò sempre assai megliu cà e mio. A più grande parte di questu hè chì ciò chì entrarete ùn hè micca "religione", ma una relazione persunale cù Diu, è chì hè a cosa più preziosa in u mondu. Cum'è un matrimoniu irrompente, prumette mai di lascià ti o ti lasciarà, è cù Diu ùn mai rumpisce e so prumesse. A più grande parte di questu hè chì ciò chì entrarete ùn hè micca "religione", ma una relazione persunale cù Diu, è chì hè a cosa più preziosa in u mondu. Cum'è un matrimoniu irrompente, prumette mai di lascià ti o ti lasciarà, è cù Diu ùn mai rumpisce e so prumesse. A più grande parte di questu hè chì ciò chì entrarete ùn hè micca "religione", ma una relazione persunale cù Diu, è chì hè a cosa più preziosa in u mondu. Cum'è un matrimoniu irrompente, prumette mai di lascià ti o ti lasciarà, è cù Diu ùn mai rumpisce e so prumesse.
Pudete avè bisognu di un pocu tempu per penserà à questu, ma se decide di andà avanti, ciò chì duvete fà hè simplice ma sinceramente prega una preghiera cum'è questa, è significa ciò chì dice. Sè sì pronta per fà chì allora hè tuttu ciò chì ci vole. Eccu:
Caru Diu, capiscu chì aghju campatu a mo vita fin'à a ora, ma avà vogliu rende a mo vita à voi per chì possu campà a vita chì mi stai offre. Iò e ora si alluntanate di tuttu ciò chì sacciu hè sbagliatu è ti dumandu di pardunallu per u mo peccatu. Grazie per ciò chì Ghjesù hà fattu per mè in a croce. Per piacè vene in u mo core oghje. Ti dugnu a mo vita. Per piacè dammi u vostru Spìritu Santu è venite à vive in mè. Fate chì u vostru zitellu oghje, avà, ti dumandu. Grazie per a vostra prumessa per salvà. Aghju avà a mo vita per voi. Amen.
Chì avete da fà avà? Basta à appruntà a vostra nova vita. Chì lasciu guidà si. Dumandate à ellu di mustrà a strada. Vi purterà à e persone è e cose chì vi aiutavanu à cresce in a vostra fede. Ricurdativi, questa hè una relazione, persunale, è Diu ti vole chì gode di a so cumpagnia ogni ghjornu, cusì parlevate, è ascolta a so risposta. Se vi falla in modu anticu, allora realizate chì Diu hè nantu à u vostru casu per cambià - basta cuntinuà à vultà in ellu. Ddu caminu di cambiamentu hè u più lisu quandu stemu vicinu à Diu, cum'è parechji di noi chì anu scupertu. Ma ciò chì avà avete hè persunale per voi, è a vostra relazione cù Diu serà cusì unica quant'è tù, per piacè. Avà hè un figliolu di Diu.
Per capisce megliu alcuni di i cumenti in stu libru nantu à u grande pianu di Diu in a creazione di stu mondu, cumprese u so mutivu di permette à u male per un tempu in questa età, u libru seguente pò offre qualchi risposte è vi darà alcune informazioni preziose in e verità di Diu. è u so pianu.
Pianu di Diu per l'età di Trevor Maddison.
NOTA: Stu libru - A visione 2020 di i Tempi Finali - ùn hè micca di prufittu. L'aghju liberatu per liberu, o per mezu di alcuni canali quant'è barati ch'e possu fà senza prufittu per mè. Ùn ci hè dunque mutivu finanziariu in ella per mè. Hè simplicemente un missaghju impurtante crede chì sò cumandatu à liberà à questu tempu è hè dunque u mo serviziu per voi. Hè autorizatu a distribuisce liberamente senza costu in u so state inalteratu. Pò Diu ti conduce in fà quessa.
Trevor Maddison